Mitkä harrastukset ovat miehellä TURN ON
Viitaten tähän keskusteluun
http://www.vauva.fi/keskustelu/4403987/ketju/mitka_miesten_harrastukset_ovat_turn_off
mitkä miesten harrastukset sitten ovat ehdottoman turn on, eli herättävät sinun kiinnostuksesi? Kerro myös mitä itse harrastat.
Kommentit (81)
Musikaalisuus, laulutaito, taiteellisuus.
Pianismi! Tiedän kyllä, miten kirjoitetaan oikein ;D
Itse harrastan kuorossa laulamista ja pianonsoittoa.
Eläimet, retkeily, nikkarointi. Siihen vielä päälle lukeminen & historia!
Ja kolmonen harrastaa koiria ja maastoratsastusta, kotona hiippailua ja puutarhan hoitoa, lukemista ja historiaa! Kädentaitoja mulla ei ole ja niitä arvostan todella korkealle.
Laskuvarjohyppy, vuorikiipeily, off-piste laskettelu
5 ei harrasta itse mitään merkittävää
Eläimet, ulkoilu & luonto, piirtäminen ja maalaaminen
Kalastus, larppaus ja kirjoittaminen.
Pihatyöt (jos on piha), kalastus, metsästys, sienestys, patikointi ja retkeily, liikunnalliset harrastukset, lukeminen, luontovalokuvaus, kaikki yleensäkin luontoon liittyvä, nikkarointi, asioiden syvällinen pohdiskelu ja syvälliset keskustelut, ns. rajatiedon asiat.
Itse harrastan: lumikenkäilyä, hiihtoa, patikointia ja retkeilyä, joogaa, meditaatiota, pyöräilyä, jumppaa, vesijuoksua ja uintia, marjastusta, sienestystä, askartelua, käsitöitä, öljyvärimaalausta, lukemista, luontovalokuvausta (en ole kovin hyvä, haluaisin oppia..), kaikenlainen huuhaa ja rajatieto, ja nuo pohdiskelut ja keskustelut (jos ne nyt mitään harrastuksia on). Puutarhan hoitoa haluaisin harrastaa, kunhan saisin puutarhan!
Piirtäminen, maalaaminen ym. kuvataiteet ja kirjoittaminen. Lukeminen ja kirjallisuus. Peruskunnon ylläpitäminen lenkkeilyllä ym. ulkoilulla. Miehisemmästä päästä jääkiekko.
Harrastan taiteita.
Koirat ja vanhojen autojen entisöinti :)
Musiikki (siis jonkun soittimen soittaminen), lumilautailu, ruoanlaitto.
Lukeminen, kirjoittaminen, ruoanlaitto, valokuvaaminen, jonkun instrumentin soittaminen, laulaminen. Yleensäkin taiteellisuus viehättää.
Harrastan lukemista ja tv-sarjojen katselemista.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:43"]Koirat ja vanhojen autojen entisöinti :)
[/quote]
Jep, itse innostun vielä miehistä jotka osaavat rukkailla kaikenlaisia mopedeja, mopotyttö olen :)
Omat harrastukset:
-kielikurssit
-kädentaitokurssit (kokkaus ja erityisesti kuvataideaiheinen näpertely)
-vapaaehtoistyö (ennen nuoret, nyt vanhukset)
-bodailu
-pyöräily (kesä)
-hamsterit
-90-luvun videopelit
-Mies 29v-
Channing Tatumin tanssitaidot :D Ja vielä kuuma mies tanssimassa <3
No niitä on monia mutta sanotaan vaikka patikoiminen/retkeily, kitaran soitto, jalkapallo(aika monet muut pallopelit) matkailu, ruuanlaitto, surffaus, pyöräily,lukeminen.