Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronapassi tulossa juniin ja busseihin

Vierailija
01.12.2021 |

Hyvä. Sitten ei rokotevastaiset liiku yhtään minnekään. Se on voi voi jos pitää päästä vaikka lääkäriin eikä ole autoa.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla olen liikkunut tähänkin saakka. Sinne on turha tulla passia vaatimaan :D

Vierailija
102/125 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vttu sitte? Siitähän selviää kaverilta kopioidulla koronapassilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä vttu sitte? Siitähän selviää kaverilta kopioidulla koronapassilla.

NUOP

Vierailija
104/125 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla olen liikkunut tähänkin saakka. Sinne on turha tulla passia vaatimaan :D

OOta kun bensa-autoilu kielletään. Sitten kun kaikilla on sähköautot niin sähköä ruvetaan säännöstelemään niin kuin englannissa. Et aja sitäkään vähää.

Vierailija
105/125 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/koronavirus-lukui…

Saman verran rokottamattomia ja rokotettuja sairaalassa. Edelleen rokottamattomien pandemia varmaan jatkuu? :D

Uutisoikohan media tästä mitään, viimeksi kun katsoin oli samanlaiset luvut

Vierailija
106/125 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule.Kuka niitä tarkistaa ? Toiseksi nyt jo rokotetut sairastaa koronan ,vaikka lievänä.Silti tarttuu eteenpäin.On jo mennyt sekavaksi.T. kaksi kertaa rokotettu.

Vierailija
107/125 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaiset käyvät enää lähinnä sääliksi. Värisevät pelosta ja itkevät. Ymmärrän että korona-aika on ollut monille rankkaa, mutta silti. Voisikohan heille tarjota terapiaa?

Itse en ole rokotetta vastaan, mutta en sitä ota vielä kun en tarvitse sitä täällä kotona ollessani. Ehkä ensi kesänä lähden ihmisten ilmoille ja keväällä otan rokotteet. Olen vaan nauttinut tästä korona-ajasta. 

Vierailija
108/125 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI OLE TULOSSA. Mitä ihmettä täällä taas jauhetaan pas*aa.

Rokotevastaiset nostattaa vaan henkeä toinen toisilleen....mitäpä muuta.

pilipalikoronapassi muuttuu ajallisesti ehdolliseksi niin siitä  vain. Kaikki ei varmasti ala ottamaan koko ajan niitä boostereita millä päästään johonkin tavoitteeseen.

Vierailija
109/125 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo miettinyt, millä tavalla kostan yhteiskunnalle, mikäli koronapassi tulee esim joukkoliikenteeseen. Miksi välittäisin toisten oikeuksista enää?

Etkä varmasti ole ainoa. Selkeästi yritetään luoda taas yhtä radikalisoituneiden ryhmää, kun ei niistä vanhoista ole saanut mitään uutisia aikoihin.

Kivahan se on yksin kotona mietiskellä sitä kun oikeudet vietiin ja miten antaa sitten takaisin se katkeruus. Onhan näitä tapahtunut paljon vähemmästäkin, kun ihminen on saatu tuntemaan miten ei kuulu yhteiskuntaan.

Ehkä tarkoitus onkin vain pilata yhteiskuntarauha ja saada joku ihan oma radikaaliryhmittymä luotua.

Vierailija
110/125 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, siihen loppui sitten töissäkäynti.

Miten sellainen voi loppua, joka monella ei ole alkanutkaan?

Vierailija
111/125 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta kun niitä täysin rokotettuja on 1,3% väestöstä. Taitaa olla aika turha ajaa noita bussi- ja junavuoroja.

Onko jo päätetty minä päivänä vain kolmas rokote tekee passista vihreän? Ei varmaan montaa viikkoa mene tässä hulluttelussa.

Vierailija
112/125 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta kun niitä täysin rokotettuja on 1,3% väestöstä. Taitaa olla aika turha ajaa noita bussi- ja junavuoroja.

Onko jo päätetty minä päivänä vain kolmas rokote tekee passista vihreän? Ei varmaan montaa viikkoa mene tässä hulluttelussa.

”EU-komissio ehdottaa, että EU:n koronarokotustodistus olisi voimassa yhdeksän kuukautta toisen rokoteannoksen jälkeen. Tästä eteenpäin todistus ei enää olisi voimassa ilman kolmatta rokoteannosta.”

Vierailija
113/125 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut huutavat, että haluavat kokea olevansa työpaikalla turvassa, ja siksi vaativat koronapassia työpaikoille. Ettekö te siis luota niihin saamiinne rokotteisiin?

Eihän tässä siitä ole kyse. Emme vaan jaksa ääliöitä työpaikalla, jotka eivät muuta osaa kuin jauhaa salaliittoteorioitaan. Lisäksi rokottamattomat on todellakin rauhanhäiritsijöitä. Niin on meno ravintoloissakin rauhoittunut passien myötä. 

"Emme vaan jaksa ääliöitä työpaikalla, jotka eivät muuta osaa kuin jauhaa salaliittoteorioitaan."

Jaa mitä salaliittoteorioita tarkalleen ottaen? Vuosi sitten maailman foliohatut ennustivat mm.

- Koko kansaan suunnattua rokotepakkoa kaikissa maailman maissa; ei suinkaan pelkästään heikoimpiin ikäihmisiin, joille rokotteen alunperin piti olla.

- Rajattua yhteiskuntaa, joka toteutettaisiin jonkinlaisen passin voimalla: passin ottaneilla olisi täysi, mutta kontrolloitu vapaus, joka loppuisi automaattisesti mikäli passia ei uusittaisi eli käytäisi uusintapiikillä säännöllisin väliajoin.

- Piikittömiltä ja passittomilta vähennettäisiin aste asteelta kaikki yhteiskunnalliset perusoikeudet kuten mm. julkisessa liikenteessä matkustaminen, kaupassakäynti, työssäkäyminen ja terveyspalveluiden käyttäminen.

- Lasten pakkorokotuksia alettaisiin toteuttaa.

Mikä näistä foliohattujen viime vuonna tekemistä ennusteista EI sinun mielestäsi ja työporukkasi mielestä ole vielä toteutunut tai piakkoin toteutumassa?

Vierailija
114/125 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaiset käyvät enää lähinnä sääliksi. Värisevät pelosta ja itkevät. Ymmärrän että korona-aika on ollut monille rankkaa, mutta silti. Voisikohan heille tarjota terapiaa?

Ennemminkin terapiaa voisi tarjota niille jo kahdesti rokotetuille, jotka edelleen pelkäävät hysteerisesti saavansa koronatartunnan ja suurinpiirtein kuolla kupsahtavansa niille sijoilleen, jos joutuvat kasvokkain rokottamattoman ihmisen kanssa.

Onneksi heille on pian luvassa seuraava onni ja autuus-piikkiannos. Sitten on taas kaikki hyvin ja voi hengittää vapaammin.

Kunhan heidän hermonsa nyt vain ensin kestäisi ehjänä joulunpyhien yli, niin sitten. 💕

Vierailija
115/125 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne voi mennä töihinkään, jos tarvitsevat kulkemiseen julkisia.

Jos ei osaa elää yhteiskunnassa voi vaikka kävellä töihin.

Sulla ei ole mitään oikeutta omia tätä yhteiskuntaa ja alkaa ladella jotain sun fantasioimia na t si lakeja.

Totta, mutta ei rokotevastaisillakaan ole oikeutta omia tätä yhteiskuntaa ja vaatia, että muiden pitää kärsiä koska he itse eivät halua ottaa rokotteita.

- eri

Eipä kukaan rokotevastainen ole sellaista vaatinutkaan. Puheesi on "hieman" harhaista höpinää. Kaksi rokoteannosta olet siis saanut?

Vierailija
116/125 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olen jo rynkkyni kanssa väijyssä kolmosen ratikassa

suatana jos joku yrittää ilman koronapassia sisään niin läväytän polven murskaksi!

nimim reserviläinen -56

Me tiedämme jo henkilöllisyytesi, Taavi.

Terveisin HSL:n ratikkakuskien henkilöstö

Vierailija
117/125 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että julkisilla matkustaa vain köyhät autottomat.

Mulla ei ole autoa, kun en sitä tarvitse jokapäiväiseen käyttöön etätöiden myötä. Vuokraan auton tarvittaessa tai käytän julkisia ja taksillakin pääsee.

Sama. Autoilijoilta kerätään paljon veroja ja veroluonteisia maksuja. Minä en halua niitä maksaa. Maksakaa te muut.

Vierailija
118/125 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mahda mitään sitten. Pitää siis hankkia polttomoottoriauto. 

Vierailija
119/125 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen kävellen ja taksilla niin kuin tähänkin asti. En käytä julkisia.

Vierailija
120/125 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lääkäriin pitäisi päästä ilman passia?