Koronapassin käyttö laajenemassa. Näissä paikoissa koronapassia tarvitsee jatkossa
Näissä paikoissa koronapassia tarvitsee jatkossa – laajenemassa merkittävästi
Hallitus haluaa laajentaa koronapassin käytön myös kohtalaisen tartuntariskin tilanteisiin ja tapahtumiin.
koronapassin käyttö laajenisi esimerkiksi ryhmäliikuntaan sekä juna- ja bussiliikenteeseen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008443825.html
Kommentit (867)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama syy miksi en halua rokotusta, vaikka passin varjolla vietäisiin ihmisoikeudet. Kyseessä ON kokeellinen rokote, kuten tästä hyvin käy ilmi https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kirjelma/Sivut/U_39+2020.aspx
Ja tässä uusi puolueeton tutkimus mitä rokotteista löytyy
https://www.researchgate.net/publication/355979001_DETECTION_OF_GRAPHEN…
Pistäkää linkit talteen, koska näillä on taipumus kadota aika äkkiä.
Tuolla on mainittu placebo? (study to describe..) Mitä tuo oikein tarkoittaa......................??????????????????? What???!!!
Ja näitähän löytyis jos vaan viittii kaivella. Ihan virallisia lähteitä eikä mitään foliohattusivuja. Mutta kun ihmiset perustaa kaiken tietonsa siihen mitä iltalehti sanoo, niin iskee epätoivo.
Kerrotaanko nuo tiedot rokotettaville? Siellä ennen rokotusta, rokotuspaikalla?
Kuten kansalaisaloitteessakin sanotaan: Koronarokote on edelleen testiluontoinen ja siksi ehdollisella myyntiluvalla vuoteen 2023 asti, eikä testausvaiheessa olevan rokotteen ottamiseen voida velvoittaa ihmisiä toimeentulon tai tasavertaisten oikeuksien menettämisen uhalla. Laissa lääketieteellisestä tutkimuksesta (9.4.1999/488, 6§) tutkimukseen osallistujan on annettava kirjallinen, tietoon perustuva suostumus, mutta koronarokotteen testausvaiheessa olemisesta ei kattavasti tiedoteta sen ottajia, eikä suostumusta osallistumiseen kysytä.
KUINKA MONELTA ON OIKEESTI OTETTU KIRJALLINEN SUOSTUMUS, KÄSI PYSTYYN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi luonnollinen immuniteetti ei merkitse näille mitään. Vaaditaan sairastettu tauti ja yksi rokotus. Miksi? Johan se ihminen sairasti taudin ja osoitti että siitä ei ole haitaksi. Miksi sen päälle pitäisi ottaa rokote jolla ei ole mitään virkaa tällaiselle ihmiselle?
Tätä minä olen ihmetellyt kokoajan. Maaliskuussa sairastin koronan 2vk kuumeiluna/yskänä. Silti pitäisi ottaa tehoton piikki. Ei mitään järkeä.
Nih, ihan samaa mietti se entinen mieskin sairaalassa, kun oli koronan jo sairastanut ja nyt tuli sitten toinen tartunta, että mites se nyt sillai? Siellä pohti tätä mysteeriä happiviikset naamalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama syy miksi en halua rokotusta, vaikka passin varjolla vietäisiin ihmisoikeudet. Kyseessä ON kokeellinen rokote, kuten tästä hyvin käy ilmi https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Kirjelma/Sivut/U_39+2020.aspx
Ja tässä uusi puolueeton tutkimus mitä rokotteista löytyy
https://www.researchgate.net/publication/355979001_DETECTION_OF_GRAPHEN…
Pistäkää linkit talteen, koska näillä on taipumus kadota aika äkkiä.
BNT162b1 (biol)
BNT162b2 (biol)
Placebo
Mitä noi oikein tarkoittaa?? Eikö pitänyt olla vain yksi sama rokote kaikille ja kaikissa rokotteissa täysin samat ainesosat??
Juu ei ole, niitä on 1, 2 ja 3. Yhdessä on lumelääkettä ja sitä annetaan vain eliitille.
Eliitti saa lumelääkettä, justiinsa. Hölmö on ylemmän kirjoittaja, oikea kertakaikkisen vajaa.
Ja linkit poistui jo. Ottakaa talteen tuosta lainauksesta ennen kuin poistuu koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä jotkut öyhöttää jostain eriarvoistamisesta?
Rokote on jokaisen saatavilla, ja sitten saa koronapassin. Elämä on valintoja, turha ulista.Ihmisillä on eri perusteita miksi eivät halua rokotetta. Yritä asettua sellaisen ihmisen asemaan, joka ei omasta maailmankuvastaan käsin halua rokotetta. Se ihminen voisit olla ihan hyvin myös sinä, tai kyseessä voisi olla joku sellainen asia mitä sinä vastustaisit ja jota ilman perusoikeutesi riistettäisiin. Tällaisten kommenttien kirjoittajista tulee väkisinkin kuva hyvin yksinkertaisista ihmisistä.
Tässä ei varmaan epäillä, etteikö ihmisillä olisi vaikka mitä syitä olla ottamatta rokotetta. Ne ovat vain toinen toistaan typerämpiä, eikä niitä tarvitse missään nimessä ottaa huomioon. Sinä riistät muiden perusoikeuden elää ilman tartuntatautia ja se on paljon vakavampi rike.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, mites tämä nyt meneekään?
Ravintoloissa koronapassi on vapaaehtoinen, ilman passia mennään rajoituksilla.
Mutta siis julkisessa liikenteessä ja esim. ryhmäliikunnassako tämä on pakollinen?
Nytkin ryhmäliikuntatunneille otetaan monesti se mas 20 henkilöä, niin aika karua jos näillekään tunneille ei enää pääsisi ilman jotain hemmetin passia. Ei tässä enää mennä terveysasiat edellä vaan nyt vain halutaan viedä rokottamattomilta pikkuhiljaa kaikki mahdollisuudet elää normaalia elämää. Ilmeisesti ihmisiä vxtuttaa niin paljon, että jotkut ovat uskaltaneet olla ottamatta näitä pakkopiikkejä. Sitten tämä ryhmä pitää sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle. Joku ryhmä pitää ilmeisesti olla ketä halutaan syyllistää tästä koko epidemiasta. Järkevämpää olisi, että vain negalla testituloksella pääsisi jonnekin jos nyt jotain pääsylippuja pitäisi erilaisiin paikkoihin olla. Kohta menee mielenterveys tämän kaiken syyllistämisen ja uhkailun ja syrjinnän takia. Sitä kun yrittää elää mahdollisimman terveellisesti ja vastuullisesti niin sillä ei ole mitään merkitystä. Olet jopa pahempi rikollinen kuin joku sarjamurhaaja jos olet vain rokottamaton. Media jauhanut tätä sontaa nyt jo useamman kuukauden, niin ovat saaneet ihmiset uskomaan siihen.
Ai että!
Tulen sitten mielelläni videoimaan, kun raitovaunuun ja bussiin pääsee vain passin avulla. Siis siten, että sen voimassaolo myös todetaan netin kautta. Naurattaisi, jos ei jo nyt hihityttäisi.
Ffp2-tason suojainvaatimus olisi tehokkaampi ja helpommin todettavissa, eikä hidastaisi bussiin/ratikkaan sisäänmenoa. Hallitus ja hysteria, taisi se keskiaikainen näkemys female hysteriasta olla siltikin, jossain määrin perusteltua? Itse olen sitäkin aina hihitellyt, tähän saakka.
Vierailija kirjoitti:
En voi antaa sitä koskaan anteeksi tälle yhteiskunnalle jos minun pitää ottaa rokotus sitä varten että saan elää tasa-arvoisesti kuten muutkin ihmiset. En halua hyppiä tollojen pillin mukaan. Hyvässä yhteiskunnassa olisin jo heti ottanu rokotteen.
Miksi sinun pitäisi saada elää tasa-arvoisesti yhteiskunnassa, kun et edes halua näin pienellä toimella osallistua yhteisen hyvän saavuttamiseen? On ihan oikein, että sinun elämääsi vaikeutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hullua, että olen menettämässä ihmisoikeuteni ja perusoikeuteni flunssan takia ......jonka jo sairastin ja se oli tosiaan minulle mieto flunssa.
Siis mieti hetki tätä että jo sairastetun miedon flunssan takia menetän ihmisoikeuteni ja perusoikeuteni.
Miten tämä meni läpi koko maailman väestölle? Viralliset tilastotkin kertovat tämän viruksen mietoudesta, joten miten tämä meni läpi kaikille?
Ja myös se että jos tässä olisi viruksesta kyse niin luontainen immuniteetti noteerattaisiin parhaiten, mutta sitä ei noteerata ollenkaan, joten tämä kertoo kaiken oleellisen tästä. Tällä koko touhulla ajetaan ihan jotain muuta systeemiä sisään, muuten luontainen immuniteetti noteerattaisiin.
Voi reppanaa oikeinko menetit ihmisoikeutesi.Ei muuta kuin Amnestylle heti kirjoittelemaan kuinka nyt pahoitit niin mielesi..Uniikki lumihiutale menee nyt vaan selinmakuulle ja alkaa huutamaan maailmalle kokemaansa vääryyttä raajojaan heilutellen
Ihmusoikeudet eivät ole mikään vitsi, kuten ei myöskään Suomen perustuslaki, jonka yli tässä pskaisilla kengillä kävellään mennen tullen. Naurappa sinä sitten kun ollaan siinä vaiheessa kun Suomessa noudatetaan lakeja Pohjois korean malliin.. Jotkut ne myy vaikka sielunsa kunhan hinnasta sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja linkit poistui jo. Ottakaa talteen tuosta lainauksesta ennen kuin poistuu koko ketju.
Miksi linkit poistuu? Poistettiinko sekin ketju, jossa oli Warsovasta tänään?
Saanko minä kohta enää edes käydä ruokakaupassa tai töissä ilman "vapaaehtoista" rokotetta?
Moni asia minulta on jo evätty ja koen että en ole tasa-arvoinen ihminen muiden kanssa enää.
Mitä tästä tilanteesta sanoo vaikka tasa-arvo valtuutettu?
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä kohta enää edes käydä ruokakaupassa tai töissä ilman "vapaaehtoista" rokotetta?
Moni asia minulta on jo evätty ja koen että en ole tasa-arvoinen ihminen muiden kanssa enää.
Sinun ei kuulukaan olla tasa-arvoinen. Ja sen osan sinä olet valinnut ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan passeja kaikkialle. Lisäksi ei työttömyyskorvausta rokottamattomille. Ja turha ulista myös toimeentulotukea. Se on viime sijainen tuki ja sitä ei saa, jos olet itse omalla toiminnallasi sössinyt työttömyyskorvauksen maksun. Rokottamattomat voi pikkuhiljaa alkaa maksaa takaisin sen, mitä ovat valtiolle velkaa.
Kuinka paha olo ihmisellä täytyy olla, että toivoo tällaista muille?
Leikkauksia perutaan. Ihmisellä voi olla hyvin paha olo, jos hänen elämänsä menee siksi, ettei joku uskaltanut ottaa yhtä piikkiä, koska ei osaa erottaa hölynpölyä tiedosta ja on yksinkertaisesti liian tyhmä nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitää alkaa miettimään konkreettisia keinoja millä saadan rauhanomaisesti protestoitua ja saadaan äänemme kuuluviin.
Valitettavasti en usko että kansalaislaloitteet tai edes mielenosoitukset tehoaa. Lakkoa voi olla vaikea saada järjestettyä.
Mutta jos esim. tarpeeksi moni hidastelee joukkoliikenteessä passin kanssa, ja vaikka joka pysäkiltä joku passiton pyrkisi sisään, jouduttaisiinko passista luopumaan jos joukkoliikenne menisi ihan tukkoon ja ei toimisi?
Tai jos kaikki autolliset lähtisivät samaan aikaan ajelemaan Helsingin keskustaan kun kerran julkisilla ei enää pääse?
Joukossa on voimaa kun vain toimitaan organisoidusti.Onneksi kuulun yli 4 miljoonan rokotetun joukkoon. Olet oikeassa, joukossa on voimaa!!
Mutta parin vuoden päästä voi olla, ettei teitä enää ole.
Ettäkö Suomesssa olis ihmisiä parin vuoden päästä enää n 500 000???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei kuulukaan olla tasa-arvoinen. Ja sen osan sinä olet valinnut ihan itse.
Tasa-arvo on tasa-arvo eikä mikään valintakysymys.
Miksi rokottamattomilla on kauhea tarve päästä paikoihin, joihin heitä haluta? Mikseivät pysy kaltaistensa seurassa. En minäkään mihinkään skinikokoukseen tunkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hullua, että olen menettämässä ihmisoikeuteni ja perusoikeuteni flunssan takia ......jonka jo sairastin ja se oli tosiaan minulle mieto flunssa.
Siis mieti hetki tätä että jo sairastetun miedon flunssan takia menetän ihmisoikeuteni ja perusoikeuteni.
Miten tämä meni läpi koko maailman väestölle? Viralliset tilastotkin kertovat tämän viruksen mietoudesta, joten miten tämä meni läpi kaikille?
Ja myös se että jos tässä olisi viruksesta kyse niin luontainen immuniteetti noteerattaisiin parhaiten, mutta sitä ei noteerata ollenkaan, joten tämä kertoo kaiken oleellisen tästä. Tällä koko touhulla ajetaan ihan jotain muuta systeemiä sisään, muuten luontainen immuniteetti noteerattaisiin.
Voi reppanaa oikeinko menetit ihmisoikeutesi.Ei muuta kuin Amnestylle heti kirjoittelemaan kuinka nyt pahoitit niin mielesi..Uniikki lumihiutale menee nyt vaan selinmakuulle ja alkaa huutamaan maailmalle kokemaansa vääryyttä raajojaan heilutellen
Ihmusoikeudet eivät ole mikään vitsi, kuten ei myöskään Suomen perustuslaki, jonka yli tässä pskaisilla kengillä kävellään mennen tullen. Naurappa sinä sitten kun ollaan siinä vaiheessa kun Suomessa noudatetaan lakeja Pohjois korean malliin.. Jotkut ne myy vaikka sielunsa kunhan hinnasta sovitaan.
Mistä ne P-Korean lait Suomeen tulis?
Kun pirulle antaa pikkusormen ....
Vierailija kirjoitti:
Miksi rokottamattomilla on kauhea tarve päästä paikoihin, joihin heitä haluta? Mikseivät pysy kaltaistensa seurassa. En minäkään mihinkään skinikokoukseen tunkisi.
Niin että ei tarvii töissä käydä ja kohta ei myöskään ruokakaupoissa? Mikähän ihmeen kumman tarve se voisi olla?
En ole niin tyhmä, että juoksisin maskittomissa ihmisjoukoissa. Olen saanut molemmat rokotteet.