Olen aikuisopiskelija ja opettaja suhtautuu kuin
idioottiin. Opiskelen aikuisiällä siksi koska halusin vaihtaa alaa ja opiskella uuden tutkinnon sitä varten. Opettaja suhtautuu sillä tavalla kuin olisin aivan tollo ja holhoaa tietyissä asioissa sillä tavalla että hermot meinaa mennä.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Miksi aikuiseen ei voi suhtautua kuin aikuiseen, vaikka hän onkin opiskelija? Kiva kun on ihan hyvä työhistoria takana ja perheellinen ihminen, ihan normaalina aina pidetty. Nyt vaan sattunut haluamaan vaihtaa alaa, niin tuliko minusta sen takia joku jälkeenjäänyt dille?
Kommentit (25)
Vaikea kommentoida, kun et kerro mitään esimerkkitilannetta.
Aikuiskoulutuksessakin kuitenkin sillä opettajalla on velvollisuus ohjata ja neuvoa opiskelijoita ja pitää huolta että kaikilla on ainakin mahdollisuus pysyä mukana kelkassa.