Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aikuisopiskelija ja opettaja suhtautuu kuin

Vierailija
28.02.2015 |

idioottiin. Opiskelen aikuisiällä siksi koska halusin vaihtaa alaa ja opiskella uuden tutkinnon sitä varten. Opettaja suhtautuu sillä tavalla kuin olisin aivan tollo ja holhoaa tietyissä asioissa sillä tavalla että hermot meinaa mennä.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Miksi aikuiseen ei voi suhtautua kuin aikuiseen, vaikka hän onkin opiskelija? Kiva kun on ihan hyvä työhistoria takana ja perheellinen ihminen, ihan normaalina aina pidetty. Nyt vaan sattunut haluamaan vaihtaa alaa, niin tuliko minusta sen takia joku jälkeenjäänyt dille?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/25 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:55"]

Se on vaan se, kun kokemus osoittaa, että sitä holhousta ja lässytystä ja läsnäolopakkoa tarvitaan.

[/quote]

Aikuisilla?

[/quote]

joo, nimenomaan. Aikuisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein opintoja yliopistossa ollessani 35+ ja mulle sattui todella fiksuja proffia ja lehtoreita. Ainoastaan yhdellä HY:n vastanimitetyllä kurssin vetäjällä oli vaikeuksia suhtautua siihen, että minulla oli jo "elämä" (hallitsin jo varsin hyvin erään pakollisen kurssin sisällöt ja etenin nopeasti) ja hän sitten osaltaan aktiivisesti hidasteli nopeaa tahtiani (katsoi sen olevan muilta pois). Kaikkien muiden kanssa sujui normaalisti, olin yksi muista. 

Vierailija
4/25 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 16:43"]