Missä tapasitte te, joilla on älykäs mies?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:10"]
Olen mies ja tyhmä kuin pässi.
[/quote]
Olet nainen ja tyhmä kuin pässi.
Yökerhosta iskin mieheni. :) On hän ainakin matemaattisesti ja loogisesti sujuva ja vaativassa, hyvin palkatussa työssä.. Ja hänellä on miehekäs vartalo. Ja ihan hyvä huumorintaju.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:13"]
Älykkäitä miehiä sentään löytyy ihan arkihavaintojenkin perusteella kun mietitään keiden suunnittelemilla ja keksimillä laitteilla ja yhteyksillä mekin tässä näpytellään. Eli naisilla on toivoa älykkäästä seurasta. MUTTA kertokaapa mistä älykäs mies löytäisi älykkään naisen!
[/quote]
Kirjastosta, silmälasit päässä. Saa tulla juttelemaan.
[/quote]
Ymmärrätkö myös vastata jotain, joka pitäisi juttua "elossa"? Vai tulee sulta vain ns. salaperäinen hymy
Lossilla tavattiin jo 25v sitten.
Yhteisessä musiikkiharrastuksessa.
Nettideittisivustolla. Miehelläni ei ollut siellä edes kuvaa esillä, mutta hänen uskomattoman taitava kirjoitustyylinsä teki minuun lähtemättömän vaikutuksen ja sillä tiellä ollaan yhä<3
Älykkäitä miehiä sentään löytyy ihan arkihavaintojenkin perusteella kun mietitään keiden suunnittelemilla ja keksimillä laitteilla ja yhteyksillä mekin tässä näpytellään. Eli naisilla on toivoa älykkäästä seurasta. MUTTA kertokaapa mistä älykäs mies löytäisi älykkään naisen!
[/quote]
On höpsöä pitää ainoastaan omanlaistaan älykkyyttä älykkyytenä. Ihminen voi olla muutenkin kuin matemaattisesti tai teknisesti lahjakas. Esimerkiksi lasten elossa pitäminen ja kasvattaminen vaatii älykkyyttä. Äitini oli matemaattisten aindeiden opettaja, itse olen kieltenopettaja. Kumpikin olemme älykkäitä. Naapurin diplomi-insinöörirouva on myös älykäs.
[/quote]Nainen on aina älykkäämpi kuin mies, joten mistä vaan.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:24"]
Räkälässä, ihan oikeesti.
[/quote]Niinpä. Siellä ne älykkäät usein lymyää. Olen tavannut jokusen. Ainakin naiset ovat lähes poikkeuksetta räkälöissä älykkäitä-etenkin jos yksin liikkeellä.
Minä olen tavannut esimerkiksi töissä naisia, joilla on älykkäät miehet.
Vai tarkoittiko ap kysyä, että mistä löytyy älykkäitä miehiä ja mistä ovat löytäneet miehensä ne palstalaiset, joilla on älykäs mies?
Yliopistolta. Mieheni opiskeli samaa pääainetta kuin minä, oli aloittanut opintonsa vuotta minua aikaisemmin.