Onko tatuoinnin ottaminen genitaalialueille hyvä idea?
Olen 20v mies ja 18vuotiaana otin ekan tatuoinnin käsivarteen (käärme) ja äitini joka on töissä tatuointi liikkeessä teki sen ja on sen jälkeen tehnyt pari muutakin tatuointia mulle ylävartaloon. Eli kokemusta on tatuointien ottamisesta jonkin verran, mutta voiko sellaisen ottaa genitaalialueille? Mulla ja tyttöystäväl olis yks meidän mielestä hauska juttu mikä voitais tatuoida siihen, mutta onko se mahdollista? Voiko se aiheuttaa jotain ongelmia sit peniksen toimintaan kun se on nii herkkä ruumiin osa kuitenkin?
Ja sit kans et uskaltaisko omaa äitiä joka toisaalta on myös ammattitaitoinen tatuoija pyytää tekemään se vai kantsiiko mennä vieraaseen liikkeeseen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pilata ihonsa tatuoinneilla?
On niistä muutakin haittaa, kuin että eivät kaunista ihoa yhtään. Rumia.
Raamatun mukaan, ihopiirrokset ovat kauhistus Herralle.
"Tatuoinnit eivät sovi omiin esteettisiin mieltymyksiin ja siksi ne ovat huonoja. Ja synti."
Mun mielestä tatuoinnin ottaminen noin arkaan paikkaan on aika suuri riski ottaen huomioon että monikaan nainen ei välttämättä erityisesti siitä tatuoinnista kiihotu. Mutta jos sä ja tyttöystäväs kummatkin haluatte niin kai se o iha ok :) ei vain kannata tyttiksen nimee laittaa koska jos tulee ero niin saattaa olla kivuliasta poistattaa tuo tatuointi (tai en ainakaan itse haluaisi ex tyttöystävien nimiä vehkeeseen)
Jos kuitenkin otat tatuoinnin niin valiyse joku ammattitaitoinen henkilö siihen. Jos äitisi on ammattilainen niin kuin kerroit niin annat hänen tehdä sen ja maksat normaalin hinnan. Ammattilaisena äitisi osaa varmaan kohdata sinut ihan kenenä tahansa asiakkaana ja hoitaa homman :) sinuna valitsisin kuitenkin jonkun toisen kuin oman äitini
Lyhyesti: on.