Teini yrittää jäädä kotiin koulusta pienenkin tekosyyn varjolla
Tänäänkin selitti aamulla pirteänä 30 min koulun alun jälkeen että todella kipeä olo ja pitää jäädä kotiin. Sanoin että kouluun on mentävä. Nyt myöhässä valmistautuu lähtemään kaikessa rauhassa. Minulle eikä terkalle tai kelleen ole myöntänyt, että mitään kiusaamista olisi. Menee niin täysin hermot kun joka päivä se jotain älytöntä keksii mun pään menoksi. Ja iltasin pyörii ylhäällä myöhään vaikka ehdottanut olen nukkumaan menoa, kai nyt aamulla nukuttaa ja on vähän huono olo. Ärsyttävää, kun välillä se varmaan on oikeastikin kipeä ja yhtään ei voi tietää millon on kipeä ja milloin laiska. Olen ennenkin sanonut että aina kouluun kun mitenkään vaan pääsee, mistään pienestä ei jäädä kotiin. Ilmeisesti tykkää nyt testailla rajoja tässä asiassa.
Kommentit (7)
Tuntuu se olo kipeältä ja väsyneeltä, jos nukkuu liian vähän. Varsinkin yläkouluikäiset pelaavat/somettavat yöt läpeensä, sitten ovat aamulla ”kipeitä”, kun eivät jaksa mennä kouluun. Ei tarvitse olla mistään kiusaamisesta edes kyse.
Iltaisin klo 21 jälkeen puhelimeen käyttökielto ja ilta rauhoitetaan ennen nukkumaanmenoa
Mua ainakin väsytti yläkouluikäisenä niin paljon, etten olisi jaksanut mennä kouluun. Ei kiusattu. Edelleenkin väsyttää enkä pysty tekemään täyttä työviikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu se olo kipeältä ja väsyneeltä, jos nukkuu liian vähän. Varsinkin yläkouluikäiset pelaavat/somettavat yöt läpeensä, sitten ovat aamulla ”kipeitä”, kun eivät jaksa mennä kouluun. Ei tarvitse olla mistään kiusaamisesta edes kyse.
Tottakai tuntuu ja sitä oon sanonut kyllä. Sanoin sen kiusaamisjutun siksi kun joku kumminkin olisi sitä ehdottanut. Ap
Siis tietty joo jos on kurkkukipua jne niin pakko jäädä kotiin, mutta tiedätte mitä tarkoitan.