Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Olen katsonut kaikki jaksot Hyvä ohjelma. Ikävää on, että ohjelmassa ei selvästi kerrota, mitä rahattomat tekevät työkseen ja mitä rikkaat tekevät työkseen. Ei myöskään kerrota ja eritellä selvästi, mitä viikon ostokset maksavat ja mihin rahat käytetään.
Petrus kertoi olevansa vapaaherra. Kävikö Roosa töissä? Entä Ulpu ja Yakub?
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/rikkaat-ja-rahattomat/2161168-aiti-ja-t…
Siis mitä ihmettä, tämä sama Yakub on Naked Attraction Suomessa muna paljaana myös toisella kaudella!!! Ekassa jaksossa, tippui alussa jo. Ekalla kaudella pääsi treffeille, siis mikä sitä vaivaa????!!! Rakastaako omaa munaa noin paljon että pitää molemmilla kausilla esitellä??? Todella vastenmielinen tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen taas kerran..Miksi nämä rahattomat/köyhät on 90:prosenttisesti läskejä. Katsokaapa jakso 6/8 ,nämä kaksi mammaa ja tyttäret ovat jälleen kaikki ylipainoisia. Ei siis viitsitä tehdä edullista ruokaa jota ovat perus kasvikset. Ym ym.. syömme edullisesti ja terveellisesti, ollaan hoikkia ja aktiivisia ja rikkaita.
Olisko ihan siksi, että jos viikkobudjetti viisihenkiselle perheelle on se 80 euroa, niin sillä ei saa kovin monipuolista ruokaa?
Siis mitä ei saa?? 😯 Kotimaiset juurekset ovat edullisia, terveellisiä ja ne taipuu vaikka mihin. Siihen lisäksi kananmuna, pavut, linssit, herneet ja kohtuudella lihaa. Jos makeaa tekee mieli, niin leivotaan itse. Hedelmät ja vihannekset satokauden mukaan. Marjat kerätään syksyllä pakastimeen.
Noin me "rikkaatkin" syödään. Perus raaka-aineista tehtyä ruokaa. Mun ymmärrykseen ei vaan mene, miten köyhällä ei ole muka vara ostaa terveellisiä ruoka-aineita, koska ne niitä edullisimpia mitä kaupasta löydät!
Tässä on erinomainen esimerkki richplainingistä. Ei tosiaan ole temppu eikä mikään pärjätä yhtä viikkoa 80 eurolla. Hyvin voi ostaa kaalia, porkkanaa, perunaa, papuja, pastaa, soijarouhetta. Mutta kun tuo ei ole vain yhden viikon tilanne, vaan jatkuva budjetti, niin alkaa tuntua vähän toiselta. Kyse ei myöskään ole pelkästä ruokarahasta, vaan ihan koko talouden budjetista. Sillä 80 eurolla hankitaan myös vaipat ja vessapaperit ja dödö ja perusvoide. Siitä maksetaan lääkärilasku ja vaateostokset. Vaikka kuinka söisi edullisesti, hankkisi halvinta ja käytettyä ja kierrätettyä, niin niukaksi jää. 320€ on kuukaudessa viidelle hengelle todella vähän. Jos väität eläväsi tuolla budjetilla Ja olevasi rikas, niin luulen että kannattaa ottaa menot seurantaan. Veikkaan että aika paljon jää nyt laskematta mukaan.
Kiitos !
Mä olen hyvä budjetoimaan jne, mutta kun mennään siihen, ettei rahaa jää, on lopputulos ankea.
Lomautettuna yritin saada rahaa keräämällä pulloja, hyvä jos sai 15 e vkossa, myin kirppistavaroita, onnellinen sai olla 50 e tuotoista, per viikko. Kyllä se rittää parempaan ruokaan, mutta lapsella meni kengät rikki, 69 e oli edulliset, äkillinen hammaslääkärilasku julkisilla 80 jne.
Koko ajan pitää tehdä jotain, jotta saa kerättyä pientä puskuria.
Tuössä käydessä laitoin sivuun 200 e kk, kunnes oli 2000 e täynnä.
Lomautettuna rahat meni, odoteltiin liiton päiviä
Vierailija kirjoitti:
Se Yakub oli ekan kauden Naked Attraction Suomessa muna paljaana. Sanoi että on monivuotinen kokemus polyamoriasta.
Oliko iso?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, tämä sama Yakub on Naked Attraction Suomessa muna paljaana myös toisella kaudella!!! Ekassa jaksossa, tippui alussa jo. Ekalla kaudella pääsi treffeille, siis mikä sitä vaivaa????!!! Rakastaako omaa munaa noin paljon että pitää molemmilla kausilla esitellä??? Todella vastenmielinen tyyppi!
Polyamoristi vai miten nyt taipuukaan ja oli pyydetty mukaan toiselle kaudelle, luki vasta jossain lehdessä, ehkä Seiska. Ei tarvitse olla erityisen munarakas tai munarikaskaan, rauhoitu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polyamoristi vai miten nyt taipuukaan ja oli pyydetty mukaan toiselle kaudelle, luki vasta jossain lehdessä, ehkä Seiska. Ei tarvitse olla erityisen munarakas tai munarikaskaan, rauhoitu nyt.
Miksi nämä polyt ovat tollasia luuserin näköisiä ?
Hiukset liurut, olemus väsynyt ja epäsiisti. Pariin polyyn oon törmännyt, on pyydetty matkaan.
Mies oli 30+ finninaama, pullonpihjalasit jne. Sanoin ei kiinnosta. Kertoi hänessä riittää rakastettavaa. Kun ei viitsi edes huolehtia hygieniasta, ei silloin mua tarvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä polyt ovat tollasia luuserin näköisiä ?
Hiukset liurut, olemus väsynyt ja epäsiisti. Pariin polyyn oon törmännyt, on pyydetty matkaan.
Mies oli 30+ finninaama, pullonpihjalasit jne. Sanoin ei kiinnosta. Kertoi hänessä riittää rakastettavaa. Kun ei viitsi edes huolehtia hygieniasta, ei silloin mua tarvi
Kaikki polyt tosiaan ainakin kaikissa tv-ohjelmissa, joihin heitä on esim. haastateltu, ovat järjestään olleet omituisia, hiukan epäsiistejä, vaatimattoman näköisiä. Jos normaaleimman oloiset polyt ovat olleet Nuorgamin siskokset, niin ei tässä voi kuin ihmetellä, tällaistako sakkia suurin osa polyista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään lehdessä juttua tuosta isästä joka asuu niiden kasvien kanssa.On se aika erikoinen.
Erittäin vastenmielinen tyyppi.
Todellinen luuseri.
Lapsia hankitaan, mutta muut joutuu heidät elättämään.
En tajua, miten kehtaavat mennä telkkariin.
Mitä muuta voit näiltä itsekeskeisiltä poly-ihmisiltä odottaa??
Vierailija kirjoitti:
Kattelin vikankin jakson tässä aikani kuluksi. Petrus oli mulle täysin uusituttavuus. Miellyttävä tapaus. On toki hurjan taiteellinen mun makuuni, mutta miten jalat maassa tuo pohti asioita monelta kantilta. Myös sitä varattomien oloa ja elämistä. Olihan herrassa vähän tarhapöllöä. Tuli laittamaton mike monroe mieleen.
Itsellä pisti silmään tämän Petruksen kainaloinen. Rahaako ei ollut sitten hiuksia laittaa, tyvi kasvu järjetön. Olis edes pessyt tukkansa. Muutenkin plääh vaatteet. Ne pätkityt housutkin olivat nolot.
Äiti ja tytär vaikutti todella kivoilta tyypeiltä. Ripset olisivat reilusti jättääneet kotiin, kun ei kunnon liimaan ollut varaa.
Miellyttävä? Huumepäissään toikkaroinut, videot löytyy seiskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko tää Yakupin faija? Selittäis aika paljon :)
Kyllä vaan. Hän on omanelämänsä andymccoy. Tarinoita riittää pitkin poikin maailmaa. Tämä on kuitenkin sillai jalat maassa, että hänen kanssaan pystyy keskustelemaan ja viettämään iltaa.
Toinen juttu on tosiaan sitten tämä Yakub. Järjetön tarve olla erilainen. Kaikki ns. normaali on kauhistus. Hän oikeasti elää myös siten ja vähän katselee jopa nenänvarttaan "meitä taviksia". Äitinsä kertoi Yakubin kasvaneen intiassa kristillisessä hippikommuunissa.
Perheemme tiet ovat joskus risteilleet ja mieluummin harvemmin kuin useammin.
Niin se vielä piti sanoa, että Mazhar näkyi myös siinä ravintolapätkässä Yakubin takana. Yhdennäköisyys on valtava. Ehkä kaikkien huomion nappas se nuoren naisen kyykkiminen siinä vastapäätä - pakko olla erilainen. ;)
Propsit, että Ulpu ja Yakub kuitenkin onnistuneet kasvattamaan omista lapsistaan hyväkäytöksiä ja avoimia pirpanoita.
Ai se joka ei osannut syödä? Tuijotti vaan kameraa..vaikutti vähän noh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikea PS2014 valaisin:
https://www.ikea.com/fi/fi/p/ikea-ps-2014-kattovalaisin-valkoinen-hopea…
Näitä on eri kokoisia ja eri värisiä. Saa myös sen joku 30e maksavan värivalon ja kaukosäätimen.
Kiitos, päädyin kuvahaulla itsekin tähän. Tosin, löysin myös jostain "lightinthebox"-sivulta samanlaisen, mutta maksoi 700€ :D
Järkyttävän rumia valaisimia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon äidin piti nyhjätä tossa isässä koko kuvauksen ajan ?
Se halusi viestittää katsojille, että hyvin menee, mua rakastetaan, vaikka mies vieraita vikittelee. Ehkä muutenkin roikkuu miehessään toivoen, että tämä tyytyisi häneen, eikä kaipaisi alastomien ohjelmaan. Ulkoinen olemus ei heijastanut kovin hyvää itsetuntoa. Aika iso työ pitäisi itse tehdä, jotta pääsisi pois maan raosta. Kannattaa aloittaa hankkimalla työpaikka, terve parisuhde ja käydä kampaajalla ja stylistillä.
Teennäinen sarja. Tulee aina mieleen ekan kauden opiskeliaperhe, se äänekoskelta. Toinen eläinteinhoitaja ja jättäny kaikki eläimet hoitamatta ja toinen nuorisotyöopiskelia eikä pysty hoitamaan omia lapsiaan edes... Ei ole köyhyyttä vaan TYHMYYTTÄ haalia lapsia ja elukoita kun ei pää/talous riitä. Luulen että tässä ohjelmassa kaikki tehdään ja puhutaan käsikirjotuksen mukaan pelkästään.
Menkää te jotka katsotte jaksot ennakkoon niin muualle keskustelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperunoissa katsoivat ja kommentoivat Iinan ja Ulpun jaksoa. Kannattaa katsoa se pätkä Areenasta. Hulvatonta kommentointia jaksosta.
Mikä kausi ja jakso se Areenassa on? En heti löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperunoissa katsoivat ja kommentoivat Iinan ja Ulpun jaksoa. Kannattaa katsoa se pätkä Areenasta. Hulvatonta kommentointia jaksosta.
Mikä kausi ja jakso se Areenassa on? En heti löytänyt.
Tuli viime perjantaina telkkarista. Sohvikset siis. Ja katsoivat Rikkaat ja rahattomat.
Katsoin vikan jakson ja mua alkoi sapettaan ihan älyttömästi tuon viikkobudjetin määritelmä.
Ei kenenkään yhdenlapsen yyhoon viikkobudjetti ole tuollainen. Se viikkobudjetti mistä ostetaan vaatteet, hsl kuukausikortti puhelinlaskut yms.
Kyllä meillä ainakin viikottain ostetaan/rahaa menee muuhunkin kuin ruokaan ja olettaisin näin tapahtuvan muissakin lapsiperheissä.
Sitten annetaan rikkaista se käsitys, että he hassaavat sen viikkobudjetin kokonaan, kun köyhät ihmettelee miten joku voi viikossa käyttää tämän verran rahaa.
Olen ollut opiskeleva yyhoo jolloin rahasta on ollut pulaa ja ollaan käyty leipäjonossa ja saatu toimeentulotukea. Nykyään saan viisnumeroista kuukausipalkkaa mutta en minä esim viikkobudjettia haaskaa kokonaan vaan suurinosa menee säästöön/sijoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vikan jakson ja mua alkoi sapettaan ihan älyttömästi tuon viikkobudjetin määritelmä.
Ei kenenkään yhdenlapsen yyhoon viikkobudjetti ole tuollainen. Se viikkobudjetti mistä ostetaan vaatteet, hsl kuukausikortti puhelinlaskut yms.
Kyllä meillä ainakin viikottain ostetaan/rahaa menee muuhunkin kuin ruokaan ja olettaisin näin tapahtuvan muissakin lapsiperheissä.
Sitten annetaan rikkaista se käsitys, että he hassaavat sen viikkobudjetin kokonaan, kun köyhät ihmettelee miten joku voi viikossa käyttää tämän verran rahaa.
Olen ollut opiskeleva yyhoo jolloin rahasta on ollut pulaa ja ollaan käyty leipäjonossa ja saatu toimeentulotukea. Nykyään saan viisnumeroista kuukausipalkkaa mutta en minä esim viikkobudjettia haaskaa kokonaan vaan suurinosa menee säästöön/sijoituksiin.
Rikkaiden viikkobudjettiin laitetaan koko vuoden arvioidut menot jaettuna viikkotasolle. Siinä on lainat, liisarit, velat ja menot. Sitten se jaetaan seitsemälle päivälle. Totta kai se tuntuu liian isolta. Se on lööppimateriaaliohjelma, suomalaiset rakastaa kaikkea missä on etuliitteenä öky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko tää Yakupin faija? Selittäis aika paljon :)
Kyllä vaan. Hän on omanelämänsä andymccoy. Tarinoita riittää pitkin poikin maailmaa. Tämä on kuitenkin sillai jalat maassa, että hänen kanssaan pystyy keskustelemaan ja viettämään iltaa.
Toinen juttu on tosiaan sitten tämä Yakub. Järjetön tarve olla erilainen. Kaikki ns. normaali on kauhistus. Hän oikeasti elää myös siten ja vähän katselee jopa nenänvarttaan "meitä taviksia". Äitinsä kertoi Yakubin kasvaneen intiassa kristillisessä hippikommuunissa.
Perheemme tiet ovat joskus risteilleet ja mieluummin harvemmin kuin useammin.
Niin se vielä piti sanoa, että Mazhar näkyi myös siinä ravintolapätkässä Yakubin takana. Yhdennäköisyys on valtava. Ehkä kaikkien huomion nappas se nuoren naisen kyykkiminen siinä vastapäätä - pakko olla erilainen. ;)
Propsit, että Ulpu ja Yakub kuitenkin onnistuneet kasvattamaan omista lapsistaan hyväkäytöksiä ja avoimia pirpanoita.
Ei se hyväkäytöksisyys välttämättä kasvatuksesta kerro yhtään mitään. Lapset on fiksuja. Ne vaistoaa perheen kummalliset epätasapainot ja äidin nujertamisen tuollaiseksi hiirulaiseksi. Ne jopa tietää enemmän kuin voi arvatakaan. Ei isän sivusuhteet välttämättä salaan jää. Eikä tuollainen elämäntapaköyhyys kenestäkään lapsesta kivaa ole, sitä jää niin erilaiseksi ikätovereista. Ovat valinneet kiltin miellyttäjän roolin, jotta murusina oleva äiti pysyisi jotenkin kasassa. Ja toivovat, että jos ovat kilttejä, niin isä on kiltimpi äidille. Siinäpä sitten terapia-aihetta aikuisuuteen.
Se Yakub oli ekan kauden Naked Attraction Suomessa muna paljaana. Sanoi että on monivuotinen kokemus polyamoriasta.