Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko syöneet aaton jouluaterian ravintolassa? Oliko onnistunut ratkaisu?

Vierailija
07.12.2019 |

Katselin että joulubuffetin hinnat vaihtelevat aattona n. 40-70 euroa per aikuinen. Houkuttelisi viedä perhe +isovanhemmat ulos syömään kaiken sen laittamisen ja hössötyksen sijaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC:llä on kai 11.90€

Vierailija
2/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ABC:llä on kai 11.90€

Ap kyseli ravintolaa.

Vierailija
4/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syöty.

Aivan erinomainen ratkaisu. Niitä kaikkia herkkuja joita pöydästä löytyy, ei voi eikä kannata ostaa kotiin, joulupöytään.

Lisäksi se helppous, että pääsee valmiiseen joulupöytään, ilman ruuanvalmistusta ja kattamista, helpottaa perheen jouluaatto puuhia.

Muistakaa varata pöytä, ilman pöytävarausta turhaa yrittää jouluaterialle ravintolaan.

Vierailija
5/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemuksia, mutta ideana kiva. Kotia tullessa voi keittää vaikka kahvit ja syödä pikkusuolaista, torttuja ym.

Vierailija
6/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksinkertaisempi ateria kotona. Ja nekin pitopalvelusta tai kaupan tiskiltä valmiina.

Vierailija
7/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi meidän joulun fiilikseen, mutta jos tilanne olisi toisenlainen, niin miksikäs ei. Kunhan olisi sellainen ravintola, että ruoka on hyvää eikä tila olisi ahdistavan täyteen ammuttu ts. eri seurueiden pöytien välissä on enemmän kuin 10 cm tilaa. Inhottaisi istua jonkun vieraan sylissä, kun haluaisin nauttia läheisteni seurasta.

Vierailija
8/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhtenä vuotena Kämpissä, oli kyllä ihan paras jouluaatto, puitteet on niin upeat!

Vierailija
9/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, Lapissa. Upea kokonaisuus.

Vierailija
10/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä ratkaisu ja olemme menossa tänäkin vuonna. Erittäin hyvä ruoka ja tunnelmallinen miljöö.

Emme osta kotiin mitään jouluruokia, aikaisemmin niitä aina jäi kun tuli laitettua liikaa ja emme ole kuitenkaan niin suuria jouluruokien ystäviä.

Vierailija
11/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin yksinkertaisempi ateria kotona. Ja nekin pitopalvelusta tai kaupan tiskiltä valmiina.

Miksi? Jouluateria ravintolassa (jossa katettuna monien variaatioiden buffet useille kävijöille) on monesti kustannustehokkaampi ja etenkin maukkaampi vaihtoehto kuin pitopalvelun ruuat. Perustele siis miksi mielummin pitopalvelusta yksinkertaisempikin ratkaisu kuin ravintolan notkuva pöytä?

Vierailija
12/18 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu useampana vuotena laivalla joulu. Silja Line järkkää tosi upeasti, laiva on aivan ihanasti koristeltu valoilla ja kivaa ohjelmaa riittää. Mm lapsille on joulupukki jakamassa lahjoja (lahja viedään etukäten respaan) ja kävelykatu on täynnä ohjemaa. Joulubuffet ja -brunssi on laadukkaat.

Maksaa kyllä, 1 aikuinen ja 2 lasta melkein 500 eur, mutta on oikeesti hintansa väärti. Kun kaikki ohjelma ja ruoka on valmiina, niin aikuinenkin saa ihan eri tavalla lepoa.

Vierailija
13/18 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen vakavasti tänä vuonna, jos vain eräs tietty ravintola järjestää jouluaaton buffetin. 

Viime vuonna olin niin kurkkua myöten täynnä sitä ruokien edestakaista veivaamista, että voi luoja. Kun ikää on jo 68 vuotta, on jouluja saanut järjestää aivan riittävästi.

Meitä on vain 5 henkeä, mutta pöydässä pitää olla jos jonkinlaista, joista loput saattavat jäädä hävikiksi. Ei sekään ole kivaa heittää pois ruokia, joita on haalinut ja laittanut tarjolle.

Olen miettinyt, että jouluaterian jälkeen toki kokoonnutaan mun luo avaamaan lahjat. Samalla voidaan juoda kahvit herkkuineen ja aveceineen. Kaikille jää vielä monta tuntia omaa rauhallista aikaa illalla.

Olisiko tämä teidän mielestä hyvä vai huono suunnitelma? 

Vierailija
14/18 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Harmi, kun täällä pikkupaikkakunnalla kaikki ravintolat on kiinni aattona 

Vierailija
15/18 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin joulua hotellissa. Veronpalautukseni olisivat riittäneet jo jonkinlaiseen, ei edes huonoimpaan tällaiseen vaihtoehtoon. Valitettavasti iski kuitenkin yllättävä meno, johon veronpalautukseni kuluivat ja  joulu menee ihan kotona.

Vierailija
16/18 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu laivalla olisi myös ihana! 

Vierailija
17/18 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Lapissa kerran hotellin ravintolassa. Ideana kiva, ja ruoka sinänsä oli hyvää ja oli kaikki perinteiset jouluruoat. Mutta mutta. Tunnelma ei ollut jouluinen. Ja ravintolasalissa oli aika kova hälinä. Eli ei ollut niin kiva kokemus. Jossain pienessä tunnelmallisessa ravintolassa ehkä olisikin.

Vierailija
18/18 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen vakavasti tänä vuonna, jos vain eräs tietty ravintola järjestää jouluaaton buffetin. 

Viime vuonna olin niin kurkkua myöten täynnä sitä ruokien edestakaista veivaamista, että voi luoja. Kun ikää on jo 68 vuotta, on jouluja saanut järjestää aivan riittävästi.

Meitä on vain 5 henkeä, mutta pöydässä pitää olla jos jonkinlaista, joista loput saattavat jäädä hävikiksi. Ei sekään ole kivaa heittää pois ruokia, joita on haalinut ja laittanut tarjolle.

Olen miettinyt, että jouluaterian jälkeen toki kokoonnutaan mun luo avaamaan lahjat. Samalla voidaan juoda kahvit herkkuineen ja aveceineen. Kaikille jää vielä monta tuntia omaa rauhallista aikaa illalla.

Olisiko tämä teidän mielestä hyvä vai huono suunnitelma? 

Kysyin tuolta ravintolasta, onko heillä tänäkin vuonna aaton buffa, ja kuulemma on. En tehnyt vielä varausta, mutta päätös vahvistui ja tuntuu oikealta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi