Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official

Vierailija
01.12.2021 |

Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…

Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.

Kommentit (4342)

Vierailija
41/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin taitaa olla enemmän vapaata käyttörahaa kuin näillä lähinaapureilla Mannisilla, kun meillä lainat on jo maksettu ja autot ym. omia. Hieman huolestuttaa tuo koiran pito, kun Aki pienenä miehenä ei oikein jaksa pitää hallinnassa tuota voimakasta koiraa. Onneksi Putin on jo vähän rauhoittunut. Ihan mukavanoloisia ihmisiä toki.

Vierailija
42/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pudonnut kelkasta. Tämän jakson Manniset ei kerro minulle mitään.

Olenko menettänyt jotain?

Ajattelin katsoa jakson tänään, mutta esittely -video antoi vähän ” huonon kuvan” näistä Mannisista.

Toivottavasti olen väärässä, kun olen nähnyt jakson kokonaan.

Edellisen kauden jaksot olivat mielenkiintoisia.

Onko tuo summa oikeasti se summa joka jää kaikkien menojen jälkeen ” törsäilyyn”

- en ole rikas enkä rahaton-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään alkaa.

Ilmeisesti Aki tekee ison palveluksen näille asunnonvaihtajakavereilleen.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/94924aec-8b8b-43b9-a66d-17fa664…

Ei sitten ilman koiraa uskaltanut mennä naapurin ovelle.

Ihme pullistelua.

Eipä, kun jakson paras anti on tuo naapurin puhuttelu. Koiran läsnäolo alleviivasi puheen, että meni varmasti perille. Kannatan tällaista toimintaa.

Vierailija
44/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Aki toimi aivan oikein! Jokaisessa kerrostalossa pitäisi olla ikioma Aki ja koira!

Kerrostaloissa on valitettavasti naapureina näitä häiriköitä ja sekopäitä. Häiriköt pitävät älämölöä ja kiusaavat ihmisiä. He huudattavat radiota ja televisiota täysillä, huutavat, paukuttavat ovia, tupakoivat parvekkeella, kyttäävät ikkunoista ja parvekkeilta ja häiritsevät ihan tahallaan naapureita ja muita ihmisiä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään alkaa.

Ei sitten ilman koiraa uskaltanut mennä naapurin ovelle.

Ihme pullistelua.

Eipä, kun jakson paras anti on tuo naapurin puhuttelu. Koiran läsnäolo alleviivasi puheen, että meni varmasti perille. Kannatan tällaista toimintaa.

Vierailija
45/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pudonnut kelkasta. Tämän jakson Manniset ei kerro minulle mitään.

Olenko menettänyt jotain?

Ajattelin katsoa jakson tänään, mutta esittely -video antoi vähän ” huonon kuvan” näistä Mannisista.

Toivottavasti olen väärässä, kun olen nähnyt jakson kokonaan.

Edellisen kauden jaksot olivat mielenkiintoisia.

Onko tuo summa oikeasti se summa joka jää kaikkien menojen jälkeen ” törsäilyyn”

- en ole rikas enkä rahaton-

Kuten jo todettiin. Näillä Mannisilla tuo 7000 euron kuukausisumma sisältää myös kahden omakotitalon lainojen ja kulujen hoidon, kakden auton osamaksut ha kulut, vakuutukset ym. pakolliset menot. Eli varsinaiseen kulutukseen jäänee muutamua satasia per viikko. Rikkaiksi heitä ei siis voi sanoa. "Köyhällä" pariskunnalla summa edustaa pakollisten menijen jälkeen käytettävöksi jäävää summaa. Eli vähän harhaanjohtavasti.

Vierailija
46/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin käsikirjoitettu ohjelma tietysti taas että että ei varmaan viitsi katsoa edes ekaa jaksoa kokonaan.

Kerro mulle, mitä ohjelmaa ei olisi ollenkaan käsikirjoitettu? Totta hitossa joka ohjelmassa pitää olla tietty runko, jonka mukaan ohjelma kuvataan ja ohjataan, mutta ei se silti tarkoita sitä, että joka repliikki ja reaktio olisi etukäteen käsikirjoitettu. Tietyllä kaavalla tuokin ohjelma menee, kun ohjelmassa pitää olla se tietty runko ja kuvio, mutta jos ei pikkuneitiä kiinnosta, niin mene ulos kävelylle. Siellä on tänään rapsakka helmikuun alun pakkanen.

Vierailija
47/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoisin jos rikkaat-puolella olisi sellaisia nimiä kuin Kimi Räikkönen, Elastinen, Lauri Ylönen perheineen. Tai just joku Nalle Wahlroos, Antti Herlin... Teemu Selänne, mutta ei näitä taida kiinnostaa...Näistä kiinnostavin on tuo paljon parjattu Aki vaimoineen ja tyttärineen. Muut eivät kiinnosta yhtään.

Mä voisin vaihtaa Nallen kanssa osia viikoksi. Mä saisin 1-5 miljoonaa käyttöön viikoksi:)

Vierailija
48/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään alkaa.

Tämä on mulle äärimmäisen vaikeaa sanoa, koska inhoan tuota pullistelevaa sössö-Akia, mutta hyvä että meni laittamaan naapurin ruotuun.

Vierailija
49/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoisin jos rikkaat-puolella olisi sellaisia nimiä kuin Kimi Räikkönen, Elastinen, Lauri Ylönen perheineen. Tai just joku Nalle Wahlroos, Antti Herlin... Teemu Selänne, mutta ei näitä taida kiinnostaa...Näistä kiinnostavin on tuo paljon parjattu Aki vaimoineen ja tyttärineen. Muut eivät kiinnosta yhtään.

Mä voisin vaihtaa Nallen kanssa osia viikoksi. Mä saisin 1-5 miljoonaa käyttöön viikoksi:)

Sama! Söisin vaikka pahvia ja sijoittaisin joka pennin ni ei tarttis varmaan ihan hirveesti jatkossakaan köyhäillä kun omaisuus vaan kasvaisi!

Vierailija
50/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä olisi tuotantoyhtiö nurin. Nallen viikkomenot ylittää taatusti koko tuotantobudjetin.

Vierailija
51/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että  oikein televisiossa,  vastakkain asettelua.  Jyvät erotellaan akanoista,  voiko typerämpää olla.

Henkinen rikkaus,  hyvinvointi  on monta kertaa tärkeämpää ihmiselle.  Maallinen mammona on haitaksi.

Vierailija
52/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä olisi tuotantoyhtiö nurin. Nallen viikkomenot ylittää taatusti koko tuotantobudjetin.

Vähän kuitenkin luulen, että Nallessa tuskin olisi paljon katseltavaa. Oletettavasti Nalle tekisi alkuviikosta itselleen 10 litran hernesopan, lainaisi kirjastosta kasan kirjoja ja istuisi sisällä koko viikon. Loppuviikosta sitten antaisi satasen viikkobudjetista 80 euroa takaisin ja kehuisi, että olipa rattoisaa.

Vierailija
53/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän iltaisen jakson Osku tuli julkisuuteen teini-ikäisenä, kun hänestä puhuttiin Mustikka-Oscarina. Kun kesätöitä ei löytynyt, 14-vuotias Oscar työllisti itse itsensä, lähti metsään poimimaan mustikoita ja tienasi 1700 euroa. Oskun tarinaa seurasi presidentti Sauli Niinistökin, joka muisti poikaa uudenvuodenpuheessaan 2016.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008583577.html

Vierailija
54/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että  oikein televisiossa,  vastakkain asettelua.  Jyvät erotellaan akanoista,  voiko typerämpää olla.

Henkinen rikkaus,  hyvinvointi  on monta kertaa tärkeämpää ihmiselle.  Maallinen mammona on haitaksi.

Tuskinpa se nyt sentään haitaksi on, kun apteekissa jonottaa lääkkeitä tai kaupassa vertailee halvinta rainbow-tuotetta.

Vierailija
55/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän iltaisen jakson Osku tuli julkisuuteen teini-ikäisenä, kun hänestä puhuttiin Mustikka-Oscarina. Kun kesätöitä ei löytynyt, 14-vuotias Oscar työllisti itse itsensä, lähti metsään poimimaan mustikoita ja tienasi 1700 euroa. Oskun tarinaa seurasi presidentti Sauli Niinistökin, joka muisti poikaa uudenvuodenpuheessaan 2016.

En ole vielä katsonut jaksoa, mutta ainakin tuon jutun perusteella tuo nuoripari vaikuttaa söpöltä, fiksulta ja pärjäävältä, joille tuo rahattomuus on vain väliaikainen, elämäntilanteesta johtuva seikka.

Olisi mielenkiintoisempaa kyllä nähdä keskenään samaa ikäluokkaa olevien työssäkäyvien rahattomien ja varakkaiden jakso, sillä rahattomuus nyt on parikymppisille opiskelijoille täysin normi.

Samoin iso okt mukavuuksineen ja korkeahko elintaso on ruuhka-Suomen ulkopuolella aika tavanomainen asia keski-ikäisille.

Keski-ikäisillä on ylipäätään yleensä huomattavasti parempi elintaso kuin 19-vuotiailla opiskelijoilla, joten vähän hassu vertailla tuollaisten elintasoja keskenään.

Vierailija
56/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisikin katselemisen arvoista jos joku Björn Wahlroos osallistuisi. Mutta ei oikeasti rikkaat halua tämmöisiin mukaan. Ne haluaa pitää matalaa profiilia yksityisyyden suhteen.

Onkohan ohjelman tuotannosta soiteltu Björkalle, Herlineille ym. raharikkaille? Haluaisin kuulla mitä vastasivat :D

Vierailija
57/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä katsonut jaksoa, mutta ainakin tuon jutun perusteella tuo nuoripari vaikuttaa söpöltä, fiksulta ja pärjäävältä, joille tuo rahattomuus on vain väliaikainen, elämäntilanteesta johtuva seikka.

Olisi mielenkiintoisempaa kyllä nähdä keskenään samaa ikäluokkaa olevien työssäkäyvien rahattomien ja varakkaiden jakso, sillä rahattomuus nyt on parikymppisille opiskelijoille täysin normi.

Samoin iso okt mukavuuksineen ja korkeahko elintaso on ruuhka-Suomen ulkopuolella aika tavanomainen asia keski-ikäisille.

Keski-ikäisillä on ylipäätään yleensä huomattavasti parempi elintaso kuin 19-vuotiailla opiskelijoilla, joten vähän hassu vertailla tuollaisten elintasoja keskenään.

Juuri näin. Ja ottaen huomioon tuon Oscarin marjanpoimintahomman, ahkeruuden, kekseliäisyyden ja yritteliäisyyden, ovat varmasti Akin ja Ritan ikäisinä heitä rikkaampia ja velattomina eläjiä.

Vierailija
58/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja jos oikeesti super rikkaita haluttaisiin niin Kardashanit :D

Mua vähä ihmetyttää, että Iina haluaa tällaiseen mukaan, että haluaa paisutella sitä miten "rikas" nyt on, vaikka on joskus ollut köyhempikin ... "kel onni on, se onnen kätkeköön "

Ne oikeasti rikkaat ei edes osallistuis tähän formaattiin, koska haluaa pitää tuloistaan matalaa profiilia.

Vierailija
59/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen jakso oli oikein hyvä.

Aki ja Rita vaikuttivat mukavilta ja sopeutuivat hyvin. Rahaton pariskunta oli sympaattinen, etenkinnuorella miehellä oli erittäin fiksuja ajatuksia.

Vierailija
60/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään alkaa.

Mannisten omat naapurit saavat jatkuvasti pelätä karkailevaa pittbullia tai joutumasta tulilinjalle rouvan valokuvatessa ympäristöään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme