Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official

Vierailija
01.12.2021 |

Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…

Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.

Kommentit (4342)

Vierailija
81/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manniset vaikuttaa tosi leuhkilta. Pitää oikein mainita uima-altaan hinta jne. Onkohan nuo oikeesti noin leuhkia vai tekemällä tehty ohjelmaa varten 🙄

Hohhoijaa. Miksi ei saisi olla ylpeä saavutuksistaan?

Saavutuksistaan? Korviaan myöten veloissa. No, onhan sekin toki saavutus

Vierailija
82/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat pariskunnat olivat mukavan oloisia, ja nuoripari niin suloinen.

En kyllä varsinaisesti köyhinä heitä osannut pitää, kun olivat selvästi ihan hyväosaisia nuoria joilla vaan on elämäntilanteen vuoksi taloudellisesti tiukkaa.

Huomasi myös kun nuoret tulivat Mannisten kotiin, etteivät olleet siitä sillä tavalla aivan wow tai mitään, vaan kommentoivat tyyliin ”täällähän on tilavaa”, ”onpa kiva keittiö”, ”just tällainen treenihuone ois mun unelma” jne.

Luultavasti ovat nähneet elämässään aikaisemminkin jos ei nyt ihan vastaavaa, niin jotain sinne päin olevia koteja.

Eivät myöskään levitelleet rahoja ja olleet mitenkään ”JEAH NYT TUHLATAAN!”, vaan kommentoivat että tässä on kyllä nyt ihan liikaa ja jos olisi omia rahoja, niin sijoittaisivat osan.

Myös Manniset pitivät nuorten kotia aika ”peruskotina”, eivät mitenkään köyhänä.

Tuskin ovat olleet itse nuorena sen varakkaampia kuin nuo nuoretkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manniset vaikuttaa tosi leuhkilta. Pitää oikein mainita uima-altaan hinta jne. Onkohan nuo oikeesti noin leuhkia vai tekemällä tehty ohjelmaa varten 🙄

saavutuksia..firma tuottanu voittaa alle 200K viime vuonna sillä ei edes osta kunnon taloo, taitaa olla suuri huiputus koko leveily.

Vierailija
84/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on jotenkin noloa seurata. Ei ollenkaan luontevaa vaan ihan kuin joku sketsiohjelma.

Vierailija
85/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulet täytetty, pidennyksiä näyttää olevan, ei nyt tod köyhiä nuoria ole tai sitten köyhyyden käsite on muuttunut ja olen jäänyt jälkeen

Mistä tiedät onko täytetty?

Just tollasilla vähän eksoottisemman näköisillä on sellaisia luonnostaan.

Ärsyttää nykyään kun kaikki lisäkkeet on niin yleisiä, että esim. luonnostaan pitkää ja tuuheaa tukkaa, tuuheita tummia kulmia, pulleita huulia ja pitkiä vahvoja kynsiä oletetaan herkästi feikiksi.

Vierailija
86/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sanoa että on ylpeä tästä uima-altaasta ilman, että pitää mainita kuinka paljon se maksoi. Ihmisestä tulee aika materialistinen ja luotaantyöntävä kuva kun pitää aina sanoa kuinka hirveän paljon mikäkin maksoi.

Mutta se onkin vain mun mielipide.

Vierailija
87/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miksi rahattomat menee noihin kalliisiin piperrysravintoloihin syömään. Näsinneulan ja Hesen välillä on kivojakin välimuotoja.

Vierailija
88/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulet täytetty, pidennyksiä näyttää olevan, ei nyt tod köyhiä nuoria ole tai sitten köyhyyden käsite on muuttunut ja olen jäänyt jälkeen

Jestas noi tötteröhuulet, kuka noita pitää kauniina?

Vierailija
89/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala myötähäpeä iskee tuota Mannisten touhua katsellessa. Kaikesta huokuu miten nyt ollaan parempaa väkeä ja miten on vaan pakko saada avokadoa ja pensasmustikkaa. Joka käänteessä pitää mainita miten ovat tottuneet siihen ja tähän...

Vierailija
90/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä miksi rahattomat menee noihin kalliisiin piperrysravintoloihin syömään. Näsinneulan ja Hesen välillä on kivojakin välimuotoja.

Varmaan siksi, kun Näsinneula on Mansen hienoin ravintola. Kerran elämässä varmaan noille teinivanhemmille.

Vierailija
91/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sanoa että on ylpeä tästä uima-altaasta ilman, että pitää mainita kuinka paljon se maksoi. Ihmisestä tulee aika materialistinen ja luotaantyöntävä kuva kun pitää aina sanoa kuinka hirveän paljon mikäkin maksoi.

Mutta se onkin vain mun mielipide.

Se kuuluu ohjelmaformaattiin että sanotaan mitä maksaa. Kuvausryhmä pitää huolen ettei jää mainitsematta.

Manniset vaikuttaa paljon sympaattisemmilta kuin millaisen kuvan olin heistä saanut.

Vierailija
92/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten leuhkia nämä olevinaan rikkaat, huh huh, en haluaisi tälläsiä tyyppejä lähelleni, todella ärsyttäviä. Ja tämä toinen pariskunta aivan tavallinen normi nuori perhe tuloineen/menoineen, eivät ole köyhiä eikä rahattomia. Näiden asunto tosi kiva,varmasti pärjäävät ihan ok ,eivät tarvii hurstin ruoka-apua niinkuin todella köyhät.

Vierailija
93/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään alkaa.

Ilmeisesti Aki tekee ison palveluksen näille asunnonvaihtajakavereilleen.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/94924aec-8b8b-43b9-a66d-17fa664…

Mannisten omat naapurit saavat jatkuvasti pelätä karkailevaa pittbullia tai joutumasta tulilinjalle rouvan valokuvatessa ympäristöään.

Ja kuunnella mannisten valitsemaa musiikkia tai vaihtoehtoisesti kovaäänistä mölinää

Vierailija
94/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noin suhteen vuosipäivänä ravintolasta näkyvä upea maisema oli myös tärkeää sen valinnassa. Juhlavaa joka tavalla. Hienoa, että heillä oli siihen nyt mahdollisuus.

Vierailija
95/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät onko täytetty?

Just tollasilla vähän eksoottisemman näköisillä on sellaisia luonnostaan.

Ärsyttää nykyään kun kaikki lisäkkeet on niin yleisiä, että esim. luonnostaan pitkää ja tuuheaa tukkaa, tuuheita tummia kulmia, pulleita huulia ja pitkiä vahvoja kynsiä oletetaan herkästi feikiksi.

Minulla on suomalaiseksi epätyyppillisen muotoiset huulet ja pitkät ja paksut hiukset. Jotkut eivät vain tajua, että joillain on luonnostaan täytettä ja pituuksia riittävästi oikeissa paikoissa.

Vierailija
96/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala myötähäpeä iskee tuota Mannisten touhua katsellessa. Kaikesta huokuu miten nyt ollaan parempaa väkeä ja miten on vaan pakko saada avokadoa ja pensasmustikkaa. Joka käänteessä pitää mainita miten ovat tottuneet siihen ja tähän...

Se varmaan kuuluu siihen ohjelmaan, että pitää korostaa niitä asioita jotka poikkeavat siitä mihin ohjelmassa joutuu.

Eihän tuossa ohjelmassa olisi mitään järkeä, jos ei saisi korostaa niitä eroja.

Vierailija
97/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko joku Ruutuplussalta jo seuraavan jakson ? Mistä naisosallistuja on niin tuttu ? kertoo Freelancerhommastaan, onko ollut jossain sarjassa tms. esim. sivuroolissa. Vaikuttaa niin tutulta

Tai ketä muistuttaa ?

Kirppiksen kingi -ohjelmassa tais olla pari viikkoa sitten

Vierailija
98/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v...ttu kyllä pilattiin hyvä ohjelma.

Vierailija
99/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisia ihmisiä nämä pullistelijat, karsee pariskunta, hyi hitto.

Vierailija
100/4342 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tuo ritan sisko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi