Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Tosi tylsä jakso näköjään tänään. Miksi ohjelmaan otetaan mukaan rikkaiksi tuollaisia ihan tavanomaisia pulliaisia? Ilmeisesti oikeasti rikkaita ei ole ollut tarpeeksi tarjolla. Noh, saapa se toinen pariskunta kuitenkin selvästi normaalia enemmän rahaa viikoksi käyttöön, vaikka eivät mitenkään ylelliseen asuntoon päässeetkään.
Vesirattaanmäki, siinä Oittaalle menevän tien varressa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä Suomessa naiset kouluttautuu ja tienaa rahansa ihan itse, ettei tarvitse alistua tuollaisiin tekoihin mihin nuo thaikut..
Sitä vartenhan onlyfans ja sugardeitting on tienataan vaan rahaa suomalaisittain.
Siis tämän illan "rikkaat" asuu Ikealla sisustetussa kaksiossa? Autoakaan ei taida olla? Meidän perheellä on suurempi viikkobudjetti reilusti ja pakollisten menojen jälkeen ei rahaa jää todellakaan niin paljoa, että oltaisiin lähelläkään rikkaita.
Tosi seksikäs tuo köyhän perheen kaveri
Muka-rikas käytti verbiä DO, kun puhui ruuan valmistuksesta. Nolo.
Rikkaiden kämppä aika basic ja pieni. Ihan naapurin kämpän vieressä. Keskeneräisessä Saunalahdessa, joka ei tosiaankaan ole mitään eliittialuetta.
Jotenkin tylsä jakso ja tylsä koti näillä rikkailla.
Rupesin laskemaan tässä, että meillä on isompi viikkobudjetti. Minä olen lähihoitaja ja sähköasentaja.
Mun nettopalkka on noin 1900 ja miehen reilu 2400.
Kiinnostaa miten Suomessa on mahdollista että pariskunnan yhteenlaskettu viikkobudjetti on vain 55 €? Tässä sarjassa on yleensä ollut paljon enemmän jopa yksinasuvilla köyhillä. Lasketaanko noihin mukaan jotain velkoja tms?
Minkä ikäisiä nämä pariskunnat ovatkaat?
Vierailija kirjoitti:
Rupesin laskemaan tässä, että meillä on isompi viikkobudjetti. Minä olen lähihoitaja ja sähköasentaja.
Mun nettopalkka on noin 1900 ja miehen reilu 2400.
Siis mies on putkiasentaja
Vierailija kirjoitti:
Siis tämän illan "rikkaat" asuu Ikealla sisustetussa kaksiossa? Autoakaan ei taida olla? Meidän perheellä on suurempi viikkobudjetti reilusti ja pakollisten menojen jälkeen ei rahaa jää todellakaan niin paljoa, että oltaisiin lähelläkään rikkaita.
Sama täällä. Rahaa kuuluu viikossa paljon enemmän kun tuolla vähän simppelinoloisella nuorella parilla, mutta silläkään rahalla ei kyllä vielä pääse tuntemaan itseään rikkaaksi. Mutta jokuhan tähänkin jaksoon piti ns. rikkaaksi repäistä
Erityisesti minua huvitti naisen pelko Espoon keskukseen joutumisesta. Ihan kuin hän nyt yhtään mitenkään erottuisi siitä väestöstä.
Miksi kutsutaan suomalaista naista, joka sugardeittailee tai myy onlyfanssia?
Ei kyllä yllätä ettei tämä rikas nainen saanut suomalaista miestä.
Tuo köyhän perheen muija on tosi söpö 😘
Onko toi Daniel Israelista alunperin?
Oho toi köyhien kaveri on kuuma!
"Rikas" nainen puhui koko ajan "literally" :D
Missä kaupunginosassa nuo köyhät asuvat tämän illan jaksossa?