Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko joku Ruutuplussalta jo seuraavan jakson ? Mistä naisosallistuja on niin tuttu ? kertoo Freelancerhommastaan, onko ollut jossain sarjassa tms. esim. sivuroolissa. Vaikuttaa niin tutulta
Tai ketä muistuttaa ?Katsoin ja jäi myös vaivaamaan, että mistä on tuttu…
Oli Jarpin kirppisohjelmassa myymässä omia tavaroitaan ja tehnyt myös pieniä sivurooleja kotimaisissa tv-sarjoissa.
Ollut myös visailuohjelmissa.
Pakko päästä julkisuuteen.
Seuraavan jakson Henry mua lähinnä säälittää. On kaikkee mutta ei sittenkään mitään.
Eikös tää oo se joka lapselle etsi synnyttäjää rahallista korvausta vastaan.
Viikossa Vau 1750 € ! Tuo on Likelle mitä mä tienaan Kuukaudessa! eli joillakin on
varaa syytää rahaa ja Onnelliseksi Teki vielä " Kesälelu" , jolla Ei tee mitään talvella, vain kesällä Leveilivöt sillä ,
urheilu autollaan ja rajalla en minäkään muuten ohjelmaa ole katsonut mitä mainoksen näin siinähän nää leveili autollaan ja rahalla 💸💰🤑👛🎰 🚗
Mannisen pariskunta tavallaan huvitti kun he eivät osaa olla luontevasti vaan aina se sama vierekkäin poseeraus.
Akin valitus kun ei saa punaviiniään, whiskyään nyt kun ei oo kotona, Hohhoijaa
Tavallaan ovat kivoja, mutta kun ei tiedä mikä on aitoa.
Akilla hirvee esitys ja touhotus päällä välillä.
Satu sai sängyn, fillarin, puhelimen.
Henkka kävi sääliksi yksinäisyydessään.
Vierailija kirjoitti:
Eivät viissiin saaneet "rahattomat" Hummeriin ja Porcheen koskea. Yleensä on aina näytetty autojen kokeilua.
Kirjoitetaan Porsche
Sanoiko se Akin sisko, että 5 vuotta sitten Aki menetti konkurssissa kaiken.
Nyt on monikerroksinen miljoonatali, hulppeat autot ja mökkikin jossain...
Hyvinvointivalmennus on rahakasta puuhaa.
Ihmettelin, että vuosi ja 4 kuukautta vanhalle lapselle antoivat jotain lisäainejuomaa eräänlaisesta pussista, mitä tyttö imeskeli.
Eikö hyvinvointi liity myös ruokaan.
No olihan ne omat. Tytöllä selvästi etninen tausta. Hiukset omat. Pidennykset huomaa selvästi aina. Ei tuollaista pehkoa kukaa ota "pidennyksiksi".
Ihan mielettömän suloinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole omat hiukset tytöllä.
Ei ole omat, eikö noi pidennykset painakkin paljon ja maksaakin ihan sikana. Onpa tollaseen turhuuteen varaa.
Miksi rikas ostaa osamaksulla auton?
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pudonnut kelkasta. Tämän jakson Manniset ei kerro minulle mitään.
Olenko menettänyt jotain?
Ajattelin katsoa jakson tänään, mutta esittely -video antoi vähän ” huonon kuvan” näistä Mannisista.
Toivottavasti olen väärässä, kun olen nähnyt jakson kokonaan.
Edellisen kauden jaksot olivat mielenkiintoisia.
Onko tuo summa oikeasti se summa joka jää kaikkien menojen jälkeen ” törsäilyyn”
- en ole rikas enkä rahaton-Kuten jo todettiin. Näillä Mannisilla tuo 7000 euron kuukausisumma sisältää myös kahden omakotitalon lainojen ja kulujen hoidon, kakden auton osamaksut ha kulut, vakuutukset ym. pakolliset menot. Eli varsinaiseen kulutukseen jäänee muutamua satasia per viikko. Rikkaiksi heitä ei siis voi sanoa. "Köyhällä" pariskunnalla summa edustaa pakollisten menijen jälkeen käytettävöksi jäävää summaa. Eli vähän harhaanjohtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Viikossa Vau 1750 € ! Tuo on Likelle mitä mä tienaan Kuukaudessa! eli joillakin on
varaa syytää rahaa ja Onnelliseksi Teki vielä " Kesälelu" , jolla Ei tee mitään talvella, vain kesällä Leveilivöt sillä ,
urheilu autollaan ja rajalla en minäkään muuten ohjelmaa ole katsonut mitä mainoksen näin siinähän nää leveili autollaan ja rahalla 💸💰🤑👛🎰 🚗
Olisit lukenut ketjua, niin sullekin olis selvinnyt miten tuo viikkobudjetti (rikkailla, tai "rikkailla") lasketaan. Ero on hyvin keinotekoinen. Haluttu draaman tuntua ja sinun kaltaisten kommentteja.
Kiva eka jakso kun kaikki symppiksiä ystävällisiä ihmisiä, se nuori pariskuntakin vaikutti harvinaisen kunnolliselta,
jos vertaa suurimpaan osaan suomalaisia nykyään.
Nuo viikkobudjetit on kyllä laskettu ihan hassusti tai hölmösti jos toisella pelkkä ruokaraha ja toisella kaikenmaailman laskutkin laskettu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rikas ostaa osamaksulla auton?
Ei mulla muuta.
Siksi koska nykyoloissa eli alhaisten korkojen aikana se tuo vielä enemmän vaurautta vaikka sinä köyhä et sitä ymmärräkään. Sen sijaan, että ostaa käteisellä 100 000 euron auton, kannattaa se raha ennemmin sijoittaa ja maksaa sitä autoa osamaksulla kun lopputuloksena on noin toimimalla vielä rikkaampi.
Vierailija kirjoitti:
No olihan ne omat. Tytöllä selvästi etninen tausta. Hiukset omat. Pidennykset huomaa selvästi aina. Ei tuollaista pehkoa kukaa ota "pidennyksiksi".
Ihan mielettömän suloinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole omat hiukset tytöllä.
Ei ole omat, eikö noi pidennykset painakkin paljon ja maksaakin ihan sikana. Onpa tollaseen turhuuteen varaa.
Nuorella omat, Ritalla ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, että vuosi ja 4 kuukautta vanhalle lapselle antoivat jotain lisäainejuomaa eräänlaisesta pussista, mitä tyttö imeskeli.
Eikö hyvinvointi liity myös ruokaan.
Se oli lasten pussismoothie joita voi ottaa reissuun mukaan. Pelkkää hedelmää siis. Myydään samassa hyllyssä kuin piltti-purkkeja.
Omat koirat purevat kirjoitti:
Minusta Akin pullistelu siitä "pauhaavan naapurin" hiljentämisestä oli vastenmielistä. "Ovelle sieltä heti"- tyyppinen komentelu ei ole asiallista käytöstä eikä kuulu jokamiehelle vaan vain viranomaisille. Jos ovea ei avata, otetaan yhteyttä isännöitsijään, tai akuutissa tilanteessa poliisiin. Montakohan kertaa sankari mainitsi sen pitbullin? Pitbullin nimeltä Putin! Yököttävää, ja vie ajatukset mp-kerhoihin ja narkkareihin. Herää myös kysymys mitä on ollut se kova työ jolla omaisuus on hankittu niin pian konkurssin jälkeen. Steroidien myyntiä? Vai oliko sittenkin jotain jäänyt konkurssin yhteydessä jemmaan velkojien ulottumattomiin?
Yäk..mikä toi ukko luulee olevansa..hyi oksetus ja myötähäpeä..miksi tää vanha patu ei vaan osaa olla muutakin moukka!!!!
Eikö kukaan muu kiinnittänyt huomiota ekassa jaksossa nuoren parin vauvaan ja kuinka hän matkusti? Turvakaukalo kasvot menosuuntaan ja vyöllä kiinni ties miten viritettynä. Hui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritan ja Akin asunto oli todella kaunis ja viihtyisä. Ei liikaa tavaraa ja ne tavarat, joita siellä oli, olivat kauniita ja yhteensopivia.
Mikä siinä poikkesi tuhansista tusinakämpistä?
Miksi sen sisustuksen pitäisi jotenkin poikeita erityisesti jos tietystä sisustuksesta, jos se on vaan kaunis ja viihtyisä omistajien omaan makuun. Ei mulle ainakaan tullut olo, että se sisustus olisi kylmä vaan ihan hyvä sisustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko joku Ruutuplussalta jo seuraavan jakson ? Mistä naisosallistuja on niin tuttu ? kertoo Freelancerhommastaan, onko ollut jossain sarjassa tms. esim. sivuroolissa. Vaikuttaa niin tutulta
Tai ketä muistuttaa ?Katsoin ja jäi myös vaivaamaan, että mistä on tuttu…
Oli Jarpin kirppisohjelmassa myymässä omia tavaroitaan ja tehnyt myös pieniä sivurooleja kotimaisissa tv-sarjoissa.
Ollut myös visailuohjelmissa.
Pakko päästä julkisuuteen.
Missä visailuohjelmassa hänet on nähty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritan ja Akin asunto oli todella kaunis ja viihtyisä. Ei liikaa tavaraa ja ne tavarat, joita siellä oli, olivat kauniita ja yhteensopivia.
Mikä siinä poikkesi tuhansista tusinakämpistä?
Miksi sen sisustuksen pitäisi jotenkin poikeita erityisesti jos tietystä sisustuksesta, jos se on vaan kaunis ja viihtyisä omistajien omaan makuun. Ei mulle ainakaan tullut olo, että se sisustus olisi kylmä vaan ihan hyvä sisustus.
Ei kukaan ole sanonut että sen pitäisi poiketa, tuollaisia on vaan 999/1000. Eli tavallinen ja tylsä, en huomannut mitään sisustusta. Eikä ihme, että heillä niin paljon seuraajia kun tuo juuri uppoaa syvien rivien suomalaisiin.
Niin. Mä en suoraan sanoen ymmärrä tätä nykyistä buumia tehdä huoneista järjettömän korkeita ja avaria. Kaikki äänet vaan kuuluu, eikä mitään sillä korkeudella tee. Hirveän epäkäytännöllistä.