Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelettekö joskus miksi jotkut ovat yhdessä

Vierailija
30.11.2021 |

Kaunis, pieni, siro ja hauska nainen yhdessä ruman, lihavan, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.

Komea, huomaavainen ja kovapalkkainen mies yhdessä työttömän, itseään vanhemman, pulskan, räyhäävän kouvolatukkapubiruusun kanssa, joka flirttailee muille miehille.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen pareja missä mies komea ja nainen harmaahiiri, tätä en pysty ymmärtämään. Ilmeisesti tuo komea mies panee pitkin maailmaa ja harmaahiiri odottelee kotona keitto lämpimänä.

Todennäköisesti sillä naisella on pätäkkää.

Upea miehensä sublimoi seksuaaliviettinsä lahjoina saatuihin laukkuihin yms.

Vierailija
62/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset herkästi ihmettelevät kun pitävät itseään tasokkaampina kuin ovat eikä siltikään saa tai löydä ketään. On ilmeisesti kateutta ja katkeruutta pitkäaikaisia pariskuntia kohtaan. 

Ei kai tasokkuus tarkoita että löytäisi toisen tasokkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen pareja missä mies komea ja nainen harmaahiiri, tätä en pysty ymmärtämään. Ilmeisesti tuo komea mies panee pitkin maailmaa ja harmaahiiri odottelee kotona keitto lämpimänä.

Mitä ihmettelemistä tuossa nyt on? Deiteissä kun on naisten markkinat, niin harmaahiirulainenkin saa kymmenittäin matcheja ja viestejä miehiltä. Naiset saavat itsestään tasokkaamman kuvan, rimat nousee. Miehillä asia taas on päinvastoin ja komeakin mies voi tässä netin armottomassa deittimaailmassa saada senverran nenilleen, että itsetunto laskee ja pidetään itseään alempitasoisena kuin onkaan.

Vierailija
64/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan olevani kateellinen näille naisille joilla on rakastava ja vastuullinen mies ja se nainen on kamala itserakas pyrkyri. Itse olen kiva ihminen mutta en tuo itseäni esille, niin varmaan siksi huolehtivat miehet eivät ole olleet kiinnostuneita.

Olen kuten sinä ja minut löysi huolehtiva mies, jota arvostan ja kunnioitan ja rakastan.

Mene esiin jossakin. Ei sinua tosiaankaan voi löytää, jos et koskaan tule esiin.

Olet hyvä just noin kuin olet.

Ole oma ittes jonkun kivan ihmisen seurassa. Siitä se.

Mistä sinut löydettiin? Eiköhän valtaosa ihmisistä ole joskus esillä jossain.

Vierailija
65/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä tuossa nyt on? Deiteissä kun on naisten markkinat, niin harmaahiirulainenkin saa kymmenittäin matcheja ja viestejä miehiltä. Naiset saavat itsestään tasokkaamman kuvan, rimat nousee. Miehillä asia taas on päinvastoin ja komeakin mies voi tässä netin armottomassa deittimaailmassa saada senverran nenilleen, että itsetunto laskee ja pidetään itseään alempitasoisena kuin onkaan.

Luuletko että kaikki ovat jossain tindereissä?

Vierailija
66/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele sitä, jos pariskunta näyttää ulkonäöllisesti toistensa vastakohdilta. Jos toista rakastaa, ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

Mutta sitä ihmettelen, miten joku pariskunta on yhdessä, jos selkeästi riitelevät usein tai jompi kumpi tai molemmat ilmaisevat jatkuvasti tyytymättömyyttä toiseen osapuoleen.

Vierailija
67/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ja veikkaan itsetunto-ongelmia.

Itsetunto-ongelmia, niin kenellä?

Ex oli 20 kiloa ylipainoinen, tukka ei kasvanut ja hampaitakin puuttui mutta kyllä mä sitä aidosti kuumana pidin. Itse olen XS-kokoinen ja timmi.

Nykyiselläkin on ylipainoa, ja edelleen lenkkeilen yksinään ja vedän viherpirtelöitäni mut hiton hyvännäköinen hän mun mielestä on, vaikka on lasia ja karvoitustakin ihme paikoissa 🥰

Itse ainakin tykkään kun mies on isompi, enkä puhu pullistelevista lihaksista vaan ihan reilusta läskistä, enkä ole ainoa.

Kummalla tässä on huono itsetunto?

Kivat sulle, mutta sun laisten takia lihavat nallet luulee, että he ovat täydellinen vastakohtien Match... Haluan vain kertoa kaikille lukijoille, että kaikkia ei tosiaan viehätä, jotkut timmit haluavat samaa kumppaniltaan. Saa alapeukuttaa.

Vierailija
68/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että kaikki ovat jossain tindereissä?

No aivan varmasti pariutuminen tänäpäivänä tapahtuu enimmäkseen nettideittien kanssa. Joita on siis muitakin kuin Tinder, tiedoksesi mutta se nyt ei muuta tätä asiaa mitenkään.

Vierailija
69/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinänsä ihmettele, sillä olen itsekin ihastunut mitä erilaisimpiin miehiin. Enemmän ihmettelen näin jälkeenpäin mitä hittoa niissä tyypeissä oikein näin? Rakkaus on todella outo asia, kemia voi kolahtaa täysin epäsopivan tyypin kanssa ja monesti sitä vastaan joutuu taistelemaan järjellä.

Vierailija
70/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sillein kauheasti ihmettele. Olen itsekin ollut vain parisuhteissa, jossa minua kohdellaan tavalla tai toisella huonosti, joten ymmärrän jonkun verran sen päälle, miksi noissa suhteissa ollaan. Mutta sen kyllä tietää etukäteen, että riitaisat ja ongelmalliset parisuhteet eivät ole pitkäikäisiä.

Vierailija
71/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sinänsä ihmettele, sillä olen itsekin ihastunut mitä erilaisimpiin miehiin. Enemmän ihmettelen näin jälkeenpäin mitä hittoa niissä tyypeissä oikein näin? Rakkaus on todella outo asia, kemia voi kolahtaa täysin epäsopivan tyypin kanssa ja monesti sitä vastaan joutuu taistelemaan järjellä.

Kaipa se on vaan sitä, että ensin ihastuu johonkin toisen ulkonäössä, jututkin ihan jees ja sitten jos toinen sattuu tykkäämään vielä takaisinkin niin se on sitten sitä järjetöntä menoa jossa ei kauheasti jarrutella.

Vierailija
72/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä minua ihmetyttää on se, miksi ihmeessä ihmisillä on niin kamala tuska ja hinku yhteen?

Kun koko ajan näkee tälläkin palstalla miten naiset on pelkkiä reikiä, rumia, ilkeitä, nirsoja, läskejä, kelvotttomia ja kuitenkin valtaosa aikuisista on ainakin ollut parisuhteessa elämänsä aikana? Miehet lapatossuja tai juoppoja tai työhaluttomia. Eivät osaa kesksutella, murjottavat. Jne jne jne jne

Miksi siis väkisin tungetaan yhten?  Eikö siinä ole jo ihmettelemisen aihetta?

Montako oikeasti ja rehellisesti hyvää ja toimivaa parisuhdetta tiedätte?

Miksi roikutaan yhdessä vaikka kuitenkin nähtävästi vihataan toinen toisiaan? Tämä on asia jota en voi ymmärtää.

Miksi vapaata sinkkuelämää pelätään kuin ruttoa ja valitaan elinikäinen taistelu ja riita? Kenties erotaan ja kiireeen vilkkaa taas mennään ja etsitään uusi taistelupartneri?

Jotkut eivät vain osaa olla yksin. Ja nuoruuteen se varsinkin kuuluu, että pitää kokea ainakin vähän suhteita, muuten jotain oleellista aikuistumiseen liittyvää jäi puuttumaan. Mulla on tapana sanoa nuorille, että kannattaa edes kokeilla seurustelua koska vaikka suhde olisi huono, ei se kokemus silti haaskuun mene. On helpompi olla yksin kun tietää kokemuksesta, ettei parisuhde-elämä ole automaattisesti parempaa elämää.

Vierailija
73/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä ulkoisistakin seikoista ajattelee heti että ei ihme että niin hyvännäköinen sai niin hyvännäköisen puolison.

Vierailija
74/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen joskus. Tuure Kilpeläinen ja Manuela Bosco tulevat ensimmäisinä mieleen.

Vierailija
75/88 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin mieheni puolesta kyllä ihan valtavasti jos joku ystäväksi/kaveriksi itseään tituleerava päästäisi suustaan sellaista moskaa ettei mieheni ole saman tasoinen kuin minä :( Mieshän on minulle maailman rakkain ja sen kenen kanssa olen valinnut elämääni elää - ja hän minun. Ruma, kyyninen ja ilkeä maailmankuva. Niin kauan kuin pariskunnan osapuolet kohtelevat toisiaan kunnioittavasti eikä suhteessa esiinny väkivaltaa, tulee muiden pitää mielipiteet ominaan.

Vierailija
76/88 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät halua tarkoituksella draamaa elämäänsä ja valitsevat psykologisesti sopivan puolison.

Vierailija
77/88 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun olen ihmetellyt ja sen jälkeen ihmettelen omaa sinkkuuttani, kunnes muistan taas miksi olen ollut sellainen jo monia vuosia.

Vierailija
78/88 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten parisuhteiden ruotiminen on tyypillinen mielenkiinnonkohde naissukupuolelle.

Vierailija
79/88 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko aikuisikäni ihmetellyt miksi isäni ja äitini ovat yhä yhdessä.

Molemmat vihaavat toisiaan, tappalevat tämän tästä, eivät juurikaan puhu toisillensa jne.

Vierailija
80/88 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuin aloin oikein funtsimaan, en tunne oikeastaan mitään muita pareja kuin järjellä ajateltuna täysin toisilleen sopimattomia. Ja se laittoi itsenikin kyseenalaistamaan mitä teen väärin kun en löydä ketään..