Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelettekö joskus miksi jotkut ovat yhdessä

Vierailija
30.11.2021 |

Kaunis, pieni, siro ja hauska nainen yhdessä ruman, lihavan, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.

Komea, huomaavainen ja kovapalkkainen mies yhdessä työttömän, itseään vanhemman, pulskan, räyhäävän kouvolatukkapubiruusun kanssa, joka flirttailee muille miehille.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt! Moni kaverini (ja muitakin lähipiirissäni) on tehnyt ihan käsittämättömiä valintoja kumppaninsa suhteen. Tuntuu, etteivät monet edes ole onnellisia, mutta eivät uskalla enää vaihtaakaan.

Mutta kun se vaihtoehto ei ole vaihtaa vaan, joko olla nykyisessä suhteessa tai olla yksin. Jostain kumman syystä valitaan se suhteessa oleminen, vaikka olisi miten huono suhde hyvänsä.

Itse ikisinkku yhä useammin huomaan kysyväni itseltäni. että mitä oikeastaan menetän, jos elän ja olen loppuikänikin sinkkuna? - Olen yksin mutta en onnekseni yksinäien, en tulevaisuudessa haluaisi löytää itseäni  yksinäisenä, joka elää ja on parisuhteessa. 

Vierailija
42/88 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ikä alkaa jo nelosella, niin on ennättänyt nähdä kaiken näköisiä pareja tai pariskuntaoletettuja. Oikeastaan monesti vain ihaillen sitä miten erinäköiset ihmiset voivat olla mahd. pari. Se antaa toivoa, että ehkä minäkin vielä Hänet oman rakkaani vielä joskus löydän ja kohtaan mutta toki toisinaan saa myös turhautumaan ja tuntemaan kateuden pistolksen ja tai saaden itseni kysymään,. mikä minussa on vikana miksi en ole saanut mahdollsiuutta elää ja olla parisuhteessa. vaikka niin moni muu on? Vaikka mikäpä sinkkunakaan ollessa. Elää voi niin monella tavalla. Onneksi.  

Noin mäkin joskus ajattelin. Kun ikää tuli lisää, hoksasin, että nuo eripariset pariskunnat ovat tavanneet toisensa nuorina. Ovat olleet ehkä erinäköisiä/painoisia tai muuten sopusuhtaisempia silloin. Kun yhdessä on oltu kauan, toinen on jo osa itseä ja kuuluu kalustoon. Vieraana, tuntemattomana näemme juuri ne ulkoiset, erottavat seikat. Mutta emme näe pariskunnan yhteistä historiaa, yhdessä koettuka iloja ja suruja, yhdessä läpikäytyjä ja ratkaistuja ongelmia. Toisen vanhenemista ja rupsahtamista ei kumppani huomaa, kun se on tapahtunut vähitellen. Toisen hankalaa luonnetta sietää, kaikkia purkauksia ei ota vakavasti, vaan toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Siksi me neli-viis-kuuskymppisinä sinkkuina emme ole samassa asemassa kuin ikäisemme pariskunnat. Muut sinkut katsovat tarkkaan ulkonäköä ja rasvaprosenttia, onko leppoisa, mukava luonne mutta samalla nuorekas ja seksuaalisesti aktiivinen. Olenko tarpeeksi kiinnostava omassa tylsässä elinkuplassani. Jne.

Vakiintuneilla pariskunnilla ei ole näitä paineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on kaunis ja siro 20v yliopisto-opiskelijatyttö jolla kuitenkin on jo poikaystävä: samanikäinen lihava ja autistisen oloinen poika joka lehmittelee tyttöä, huutaa ja kiroilee ja tyttö kuuntelee hiljaa havisten kuin haavanlehti.

Mietin miksen minä saa tyttöystävää mutta kuitenkin joku tuollainen saa..

Miten ihminen havisee?

Vierailija
44/88 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni on kaunis ja siro 20v yliopisto-opiskelijatyttö jolla kuitenkin on jo poikaystävä: samanikäinen lihava ja autistisen oloinen poika joka lehmittelee tyttöä, huutaa ja kiroilee ja tyttö kuuntelee hiljaa havisten kuin haavanlehti.

Mietin miksen minä saa tyttöystävää mutta kuitenkin joku tuollainen saa..

Miten ihminen havisee?

En ole hän jolta kysyit, mutta minusta kun sanotaan, että ihminnen havisee, niin se tarkoittaa mnun kuinka ihminen toimii jotenkin rauhallisesti ja vähäeleisesti, ehkä jollain lailla ennalta arvattavasti, niin kuin aiemmin pidennän aikaa (mahd, jo vuosein ajan). Hänestä saattaa aistia, että hänellä on ehkä jotain mielenpäällä mutta  syystä ta toisesta ei tohdi sanoa sitä ääneen.

Vierailija
45/88 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/88 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen pareja missä mies komea ja nainen harmaahiiri, tätä en pysty ymmärtämään. Ilmeisesti tuo komea mies panee pitkin maailmaa ja harmaahiiri odottelee kotona keitto lämpimänä.

Vierailija
47/88 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen pareja missä mies komea ja nainen harmaahiiri, tätä en pysty ymmärtämään. Ilmeisesti tuo komea mies panee pitkin maailmaa ja harmaahiiri odottelee kotona keitto lämpimänä.

Osa meistä komeista miehistä on päässyt tutustumaan ja sitä myötä myös rakastumaan harmaahiiren sisimpään, jossa asuu lämmin ja kultainen sydän. Ei ollenkaan sellainen katkera ja kiukkuinen ja pikkumielinen rotta, jonka mielestä viat ja puutteet ovat aina kaikissa muissa, eikä hänen suuressa ylhäisyydessään.

Vierailija
48/88 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus tai komeus on katsojan silmissä. Kun ihmettelette noita niin, ehkä ette tiedä kaikkea mikä vaikuttaa siihen kuinka viehättävänä toista pitää. Joku voi näyttäytyä aika erilaiselta esim työpaikalla, mitä oikeasti on. tirsk tirsk.

Vierailija
49/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä toisinpäin?

Vierailija
50/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njuu vähän ehkä mutta sitten muistan että ei se pariutuminen oikeasti ole ihan pelkkää kylmää kaupankäyntiä ihmiset voivat rakastua ties minkä ominaisuuksien perusteella toiseen.

Vierailija
51/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njuu vähän ehkä mutta sitten muistan että ei se pariutuminen oikeasti ole ihan pelkkää kylmää kaupankäyntiä ihmiset voivat rakastua ties minkä ominaisuuksien perusteella toiseen.

Tämä. Joskus huono hygienia tai muiden kanssa flirttailu on hyvästä ja saa puolison syttymään.

Vierailija
52/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt! Moni kaverini (ja muitakin lähipiirissäni) on tehnyt ihan käsittämättömiä valintoja kumppaninsa suhteen. Tuntuu, etteivät monet edes ole onnellisia, mutta eivät uskalla enää vaihtaakaan.

Mutta kun se vaihtoehto ei ole vaihtaa vaan, joko olla nykyisessä suhteessa tai olla yksin. Jostain kumman syystä valitaan se suhteessa oleminen, vaikka olisi miten huono suhde hyvänsä.

Itse ikisinkku yhä useammin huomaan kysyväni itseltäni. että mitä oikeastaan menetän, jos elän ja olen loppuikänikin sinkkuna? - Olen yksin mutta en onnekseni yksinäien, en tulevaisuudessa haluaisi löytää itseäni  yksinäisenä, joka elää ja on parisuhteessa. 

Sama homma. Tässä jotain yritystä oli joku aika sitten pitkän yksinolon jälkeen, mutta sen päättymisen jälkeen kun pahimmasta huumahöyrystä toivuin, niin eipä siinä touhussa ainakaan minun osaltani ole juurikaan järkeä. Miksi vaikeuttaa elämäänsä moisilla. Toki jos sen huuman vietäväksi antautuu niin se on menoa sitten kun järki haihtuu, mutta eipä siinä selväpäisesti silloin ajattele.

Vierailija
53/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen miksei keski-ikäinen lihaa syövä setämies kiinnosta kaikkia täysi-ikäisiä naisia, niissä on varmasti jotain vikaa

Vierailija
54/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä toisinpäin?

Todennäköisesti sillä miehellä on pätäkkää.

Upea naisensa sublimoi seksuaaliviettinsä lahjoina saatuihin laukkuihin yms.

Vierailija
55/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Joskus huono hygienia tai muiden kanssa flirttailu on hyvästä ja saa puolison syttymään.

😁👍

Vierailija
56/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan olevani kateellinen näille naisille joilla on rakastava ja vastuullinen mies ja se nainen on kamala itserakas pyrkyri. Itse olen kiva ihminen mutta en tuo itseäni esille, niin varmaan siksi huolehtivat miehet eivät ole olleet kiinnostuneita.

Olen kuten sinä ja minut löysi huolehtiva mies, jota arvostan ja kunnioitan ja rakastan.

Mene esiin jossakin. Ei sinua tosiaankaan voi löytää, jos et koskaan tule esiin.

Olet hyvä just noin kuin olet.

Ole oma ittes jonkun kivan ihmisen seurassa. Siitä se.

Vierailija
57/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset herkästi ihmettelevät kun pitävät itseään tasokkaampina kuin ovat eikä siltikään saa tai löydä ketään. On ilmeisesti kateutta ja katkeruutta pitkäaikaisia pariskuntia kohtaan. 

Vierailija
58/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sellaisessa omasta mielestään kivassa ja ihanassa täydellisessä ihmisessä ei ole mitään kiinnostavaa. 

Vierailija
59/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, koska olen ollut itse samassa tilanteessa huonohygieenisen, työttömän, pilveä polttelevan peliriippuvaisen kanssa. Silloin oli parempi vaihtoehto kuin yksin olo; olin vain äärimmäisen yksinäinen sinkkuna. Tiesin koko ajan olevani huonon miehen kanssa, mutta ei parempaakaan ollut tarjolla, enkä uskonut hyvin miesten olevan minusta kiinnostuneita.

Vanhemmiten opin/opettelin viettämään ihan mukavaa elämää sinkkunakin, mutta onnekseni tapasin minulle lähes täydellisesti sopivan miehen, jonka kaltaisia en uskonut olevan olemassakaan. Hän ei puolestaan usko onneaan, että on löytänyt minut puolisokseen ja muistuttaa siitä lähes päivittäin.

Ymmärrän silti niitä, jotka ovat olosuhteiden pakosta ikävien ihmisten kanssa suhteessa. Heillä se on varmasti parempi vaihtoehto kuin sinkkuelämän yksinäisyys, joka ainakin itselläni nuorena tuntui aivan kestämättömältä. Ja kyllähän nuo huonot suhteet opettavat tosi paljon. Elämänkokemusta sekin.

Vierailija
60/88 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä toisinpäin?

Todennäköisesti sillä miehellä on pätäkkää.

Upea naisensa sublimoi seksuaaliviettinsä lahjoina saatuihin laukkuihin yms.

Aloituksessa sanottiin että köyhä.