Ihmettelettekö joskus miksi jotkut ovat yhdessä
Kaunis, pieni, siro ja hauska nainen yhdessä ruman, lihavan, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.
Komea, huomaavainen ja kovapalkkainen mies yhdessä työttömän, itseään vanhemman, pulskan, räyhäävän kouvolatukkapubiruusun kanssa, joka flirttailee muille miehille.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Se mikä minua ihmetyttää on se, miksi ihmeessä ihmisillä on niin kamala tuska ja hinku yhteen?
Kun koko ajan näkee tälläkin palstalla miten naiset on pelkkiä reikiä, rumia, ilkeitä, nirsoja, läskejä, kelvotttomia ja kuitenkin valtaosa aikuisista on ainakin ollut parisuhteessa elämänsä aikana? Miehet lapatossuja tai juoppoja tai työhaluttomia. Eivät osaa kesksutella, murjottavat. Jne jne jne jne
Miksi siis väkisin tungetaan yhten? Eikö siinä ole jo ihmettelemisen aihetta?
Montako oikeasti ja rehellisesti hyvää ja toimivaa parisuhdetta tiedätte?
Miksi roikutaan yhdessä vaikka kuitenkin nähtävästi vihataan toinen toisiaan? Tämä on asia jota en voi ymmärtää.
Miksi vapaata sinkkuelämää pelätään kuin ruttoa ja valitaan elinikäinen taistelu ja riita? Kenties erotaan ja kiireeen vilkkaa taas mennään ja etsitään uusi taistelupartneri?
En etsinyt ja nyt en ole paritellut kolmeen vuoteen. Parisuhteissa halusin 5-10 krt päivässä mutta sain vain 1-2 krt vuodessa.
N29
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on kaunis ja siro 20v yliopisto-opiskelijatyttö jolla kuitenkin on jo poikaystävä: samanikäinen lihava ja autistisen oloinen poika joka lehmittelee tyttöä, huutaa ja kiroilee ja tyttö kuuntelee hiljaa havisten kuin haavanlehti.
Mietin miksen minä saa tyttöystävää mutta kuitenkin joku tuollainen saa..
Se tyttö ei usko kelpaavansa kenellekään paremmalle. Oletko pyytänyt häntä ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni on kaunis ja siro 20v yliopisto-opiskelijatyttö jolla kuitenkin on jo poikaystävä: samanikäinen lihava ja autistisen oloinen poika joka lehmittelee tyttöä, huutaa ja kiroilee ja tyttö kuuntelee hiljaa havisten kuin haavanlehti.
Mietin miksen minä saa tyttöystävää mutta kuitenkin joku tuollainen saa..
Se tyttö ei usko kelpaavansa kenellekään paremmalle. Oletko pyytänyt häntä ulos?
Sinäkö pyydät varattuja ulos? 🙄
Oletpa nolo. Kunnon munahaukka vissiin.
Ihmettelen, mutten niinkään ulkonäöllisten seikkojen vuoksi, vaan siksi, että joidenkin elämä tuntuu olevan pelkkää tappelua ja eripuraa. Silti vaan yhdessä pysytään. Tiedän yhdenkin pariskunnan, joka on kertaalleen eronnut, sen jälkeen toisella ollut melko avoimesti suhde kolmanteen osapuoleen (kuitenkaan mitään sen kummempaa "lupaa" tähän ei ole saanut, kuin "hiljaisen hyväksynnän") ja muitakin tilanteita ollut, missä ovat olleet eron partaalla moneen kertaan - ja mielestäni ihan syystä. En tajua, miten he ovat nuo asiat selvittäneet, ja siis todennäköisesti eivät oikeasti olekaan, vaan ne on lakaistu maton alle ja jossain vaiheessa vaan päätetty jatkaa elämää yhdessä. Itse en tuollaista kauaa jaksaisi.
Monesti ihmettelen, miksi jotkut parit on yhdessä, mutta ei se liity mitenkään ulkonäköön ja sosiaaliseen statukseen. Ihan muihin seikkoihin, joita on ruodittu jo tässäkin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää jatkuvasti riitelevät ja tappelevat pariskunnat.
Otsikon perusteella luulinkin aloituksen käsittelevän juuri tällaisia pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ja veikkaan itsetunto-ongelmia.
Itsetunto-ongelmia, niin kenellä?
Ex oli 20 kiloa ylipainoinen, tukka ei kasvanut ja hampaitakin puuttui mutta kyllä mä sitä aidosti kuumana pidin. Itse olen XS-kokoinen ja timmi.
Nykyiselläkin on ylipainoa, ja edelleen lenkkeilen yksinään ja vedän viherpirtelöitäni mut hiton hyvännäköinen hän mun mielestä on, vaikka on lasia ja karvoitustakin ihme paikoissa 🥰
Itse ainakin tykkään kun mies on isompi, enkä puhu pullistelevista lihaksista vaan ihan reilusta läskistä, enkä ole ainoa.
Kummalla tässä on huono itsetunto?
Ohisalon miestä ihmettelen. Onko hän noin epätoivoinen?
Kyllä ihmettelen. Ihmiset on outoja ja jotkut sietävät vaikka minkälaista kohtelua. Vaikka aina sanotaan, että vastakohdat täydentää toisiaan, niin on myös sellaisia vastakohtia, joista toinen tyhjentää toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ja veikkaan itsetunto-ongelmia.
Itsetunto-ongelmia, niin kenellä?
Ex oli 20 kiloa ylipainoinen, tukka ei kasvanut ja hampaitakin puuttui mutta kyllä mä sitä aidosti kuumana pidin. Itse olen XS-kokoinen ja timmi.
Nykyiselläkin on ylipainoa, ja edelleen lenkkeilen yksinään ja vedän viherpirtelöitäni mut hiton hyvännäköinen hän mun mielestä on, vaikka on lasia ja karvoitustakin ihme paikoissa 🥰
Itse ainakin tykkään kun mies on isompi, enkä puhu pullistelevista lihaksista vaan ihan reilusta läskistä, enkä ole ainoa.Kummalla tässä on huono itsetunto?
Kestäisikö itsetuntosi itseäsi pienemmän ja siromman miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää jatkuvasti riitelevät ja tappelevat pariskunnat.
Otsikon perusteella luulinkin aloituksen käsittelevän juuri tällaisia pariskuntia.
Monta päivää ollut suosituimmissa keskusteluissa ketju: "Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja".
400+ tykkäystä viestissä "Jokainen jolla on paljon vaihtoehtoja valitsee tietenkin parhaat. Ei liity millään tavalla sukupuoleen."
Kuin parhaus katsottaisiin ulkonäöstä.
Sitä ihmettelen, että mitä paskemmin naista kohtelee niin sitä varmemmin nainen pysyy rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että mitä paskemmin naista kohtelee niin sitä varmemmin nainen pysyy rinnalla.
Ja sama koskee miestä.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi. - Et kai oikeasti itsekään uskoa kirjoittamaasi. Ethän.
T. Ikisinkku (mies)
En ulkoisten seikkojen suhteen, mutta väkivaltaisia suhteita tulee välillä ihmeteltyä. Toisaalta jos vaivautuu asiaa ajattelemaan, kyllä senkin pystyy ymmärtämään, miksi ihmiset sellaisissa ovat.
Olen ihmetellyt! Moni kaverini (ja muitakin lähipiirissäni) on tehnyt ihan käsittämättömiä valintoja kumppaninsa suhteen. Tuntuu, etteivät monet edes ole onnellisia, mutta eivät uskalla enää vaihtaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt! Moni kaverini (ja muitakin lähipiirissäni) on tehnyt ihan käsittämättömiä valintoja kumppaninsa suhteen. Tuntuu, etteivät monet edes ole onnellisia, mutta eivät uskalla enää vaihtaakaan.
Mitä tarkoitat, etteivät ole edes onnellisia? Miten tai kuinka tuon onnellisuuden tulisi näkyä tai muutoin aistia? - Toki on kiusallista esimerkiksi kuunnella kun joku julkisesti arvostee tai jopa suoraan haukkuu ja puhuu rumasti kumppanistaa, mutta ei kai tällaisesta nyt ollut kyse, vai onko?
Mulle suurinosa tuntemistani parisuhteista on täysi mysteeri lukuunottamatta sitä tosiasiaa, että kaksin on monella tapaa helpompaa kuin yksin. Tuntuu ettei suomalaiseen kulttuuriin kuulu parisuhdehehkutus tai muu hempeily.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se vaihtoehto ei ole vaihtaa vaan, joko olla nykyisessä suhteessa tai olla yksin. Jostain kumman syystä valitaan se suhteessa oleminen, vaikka olisi miten huono suhde hyvänsä.
En ihmettele! Ei mitään syytä.Mutta minua on loukattu .Mutkan takaa sukua tosi pyöreä nainen. Halusi nähdä suhteeni valokuvan.Olin korviani myöten rakastunut 1999.Ainoa mitä hän sanoi : Mitä ihmettä tuossa läskissä miehessä näet? Ihminen joka itse oli tosi pyöreä!Minun silmissä mies oli komea ,sanoin oli komea koska kuoli 20.3.21..Eikä suinkaan läski !Itse en katso ihmisiä koskaan painon mukaan,enkä arvostele toisen kumpaneita,tai puolisoita.Saatika tuntemattomia ihmisiä. En lähde toisten negativisiin juttuihin mukaan.Kaikki me ollaan yhtä arvokaita ikään painoon,näköön ja kultuurin katsomatta.