Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viehättävät ihmiset antakaa vinkkejä

Vierailija
28.02.2015 |

Miten muuttua hiirulaisesta viehättäväksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö nyt hurmata ihmisiä seurustelu-, kaveri- vai ammatillisessa mielessä? Jokaiseen minulla olisi vähän eri vinkit.

t. ex-hiirulainen

Vierailija
22/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää aitous ja sydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä haluan ystäviä (olen siis nainen) ja olla viehättävä vastakkaisen sukupuolenkin mielestä.

ap

Vierailija
24/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle, 

Oletko varma, ettet hiirulaisena ole viehättävä? Rohkeat päällepäsmäri-ihmiset saattavat pelottaa muita. Hyvinkin voi olla, että olet viehättävä monen ihmisen mielestä. 

Mistä olet saanut kokemuksen, ettet olisi viehättävä? Totta kai joissain yhden illan jutuissa ne äänekkäät vievät "voiton". Olen kuitenkin huomannut, että lopullinen voitto on usein vaatimattomilla ihmisillä, jotka eivät itsestään numeroa pidä. 

Heillä on hyvät miehet, onnellinen perhe-elämä, korkeatasoinen työpaikka jne. Sen sijaan nämä itseään tyrkyttävät "viehätykset" jäävät lehdellä soittelemaan usein tai ainakin eroavat pikimmiten alttarilta pois astuessaan. 

Vierailija
25/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ja hyvä olo kaiken a ja o.hyvinhoidetut hiukset,iho ja hampaat.meikeistä ja rakennekynsistä viis!huoliteltu ja puhdas olemus.ja aitous,kauneus ilman silareita ym.feikkiä!

Vierailija
26/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Entä muut taustatiedot, koulutus, asuinpaikka. Kerro lisää, niin voi vastata paremmin. 

Ettet olisi vähän liian sulkeutunut ja pidättyväinen, kun aloituksesi on niin kauhean niukka. Se kertonee jotain? Mutta tämä on tietysti vain arvailua. 

Vierailija
27/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:30"]

Minkä ikäinen olet? Entä muut taustatiedot, koulutus, asuinpaikka. Kerro lisää, niin voi vastata paremmin. 

Ettet olisi vähän liian sulkeutunut ja pidättyväinen, kun aloituksesi on niin kauhean niukka. Se kertonee jotain? Mutta tämä on tietysti vain arvailua. 

[/quote]

no en todellakaan rupea tietojani täällä kertoilemaan. ap

Vierailija
28/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 10:25"]Kampaaja, kosmetologi, geelikynnet, stylisti ja tapakoulutus.
[/quote]Ei auta mitään jos on nyrpeä ja negatiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän