Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyllyjen tukkija kaupassa?

Vierailija
02.02.2015 |

Mikä on uloste-erityinen syysi tukkia ostoskärrylläsi maitokaappien tai vastaavien edusta ostoskärryilläsi kun aivan hyvin voisit jättää ne vähän kauemmaksi ja käydä noutamassa purnukkasi kiusaamatta muita asiakkaita? Onko se tyhmyys vai luonnevika?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:21"]

Nimittäin sen ap:n erityisyyden huomaa tyylistä. Ei äippä pussannut tarpeeksi, nyyhky. Isukkikaan ei katsonut hellyydellä ja oma mies pettää.

[/quote]

Eli niillä tukkijoilla on nämä asiat kunnossa ja sen tähden lupa kiusata muita?

[/quote] Ei ne nyt ketään niillä kärryillään kiusaa! Kannattaiskohan hakea jotakin keskusteluapua jos ajatusmaailma ei pyöri missään muualla kuin omassa itsessä, ja kehität salaliittoteorioita kaikesta ympärillä olevadta. Jos osaisit ajatella oman navan ulkopuolelle niin tajuaisit että ihmiset eivät ole kaupassa kiusaamassa sua, vaan tekevät omia ostoksiaan ja eivät todennäköisesti vain tajunneet tukkivansa sun tien. 

[/quote]

Kannattaisiko joskus käydä kaupassa vai oletko itse näitä sarvikuonoja, jotka tuijottaa hyllyssä olevaa purkkia ja samalla onnistuu tukkimaan kahden metrin levyisen käytävän. Seistään keskellä käytävää kärryt poikittain että oikein saa tarkennettua katseen siihen omaan suunniteltuun ostokseen. Viis muista ympärilläolijoista, niitä ei edes ole olet vain sinä ja se purkki hyllyssä, maailman tärkeimmät.

[/quote] Kyllä mä oon jokusen kerran elämässäni käynyt kaupassa, yleensä kyllä korin kanssa eli en voi olla yksi näistä "sarvikuonoista". Ihan oikeasti jos ajattelet että ihmiset tulevat kauppaan sinua kiusaamaan, ei mielenterveytesi voi olla täysin kunnossa. Ihmettelen että miten ihmisillä voi olla näin paljon ongelmia niinkin simppelin jutun kuin kaupassakäynnin kanssa, mutta ehkä tuollainen ajatusmaailma selittää sitä miksi monella on niin paha olla. Nyt ryhdistäydy, lakkaa ajattelemasta asioita negatiiviselta kantilta ja seuraavan kerran rohkeasti pyydät toista siirtymään tieltäsi. 

Vierailija
2/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä toisinaan joo. Itse ihmetyttää  ne, jotka jättävät kärrynsä mahdollisimman keskelle käytävää, niin että ne ovat varmasti kaikkien muiden kanssaostelijoiden tiellä. Ja sitten häivytään jonnekin kilometrin päähän. Tai sitten ne, jotka jäävät tuttavien kanssa juttelemaan keskelle kulkuväylää, niin että muut ei pääse ohi kunnolla kummaltakaan puolelta. Eikö nyt sen verran voi huomioida muita, että siirtää ne kärryt vähän syrjempään? Tai että astuu tuttujen kanssa pari askelta sivummalle rauhassa vaihtamaan kuulumisia?

Noh, ei mun maailma kuitenkaan siitä kaadu, ärsyttäähän tollanen vähän, mutta meitä on vaan niin moneen junaan. Aika pienet on kuitenkin tällaset ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:21"]

Nimittäin sen ap:n erityisyyden huomaa tyylistä. Ei äippä pussannut tarpeeksi, nyyhky. Isukkikaan ei katsonut hellyydellä ja oma mies pettää.

[/quote]

Eli niillä tukkijoilla on nämä asiat kunnossa ja sen tähden lupa kiusata muita?

[/quote] Ei ne nyt ketään niillä kärryillään kiusaa! Kannattaiskohan hakea jotakin keskusteluapua jos ajatusmaailma ei pyöri missään muualla kuin omassa itsessä, ja kehität salaliittoteorioita kaikesta ympärillä olevadta. Jos osaisit ajatella oman navan ulkopuolelle niin tajuaisit että ihmiset eivät ole kaupassa kiusaamassa sua, vaan tekevät omia ostoksiaan ja eivät todennäköisesti vain tajunneet tukkivansa sun tien. 

[/quote]

Ahaa, syynä on siis tyhmyys.

[/quote] Ei tyhmyyttä on mielestäsi se että kieltäytyy ajattelemasta toistenihmisten tarkoituksella tekevän itselle kiusaa? Mielenkiintoinen näkökulma, missä elämäm koulussa olet sen oppinut?

Vierailija
4/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:16"]

Mikä on sun syys olla avaamatta sitä suuta ja pyytämällä toista väistämään jos hän on tiellä? Onko puhetaidon puute sulla tyhmyyttä vai luonnevika?

[/quote]

Miksi oletat etten niin tee? Onko sinulla syynä tyhmyys vai luonnevika?

[/quote]

En ole ylempi, mutta jos saisit suusi auki siellä kaupassa niin ei sun täällä palstalla tarvitsisi kysellä moista asiaa. Ensi kerralla kerää rohkeutesi ja pyydä ihmisiä väistämään tai kysy suoraan niiltä tukkijoita, miksi niin tekevät. Onko sulla ihan diagnosoitu tuo sosiaalisten tilanteiden tms. pelko? Hae apua siihen.

Vierailija
5/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:16"]

Mikä on sun syys olla avaamatta sitä suuta ja pyytämällä toista väistämään jos hän on tiellä? Onko puhetaidon puute sulla tyhmyyttä vai luonnevika?

[/quote]

Miksi oletat etten niin tee? Onko sinulla syynä tyhmyys vai luonnevika?

[/quote]

En ole ylempi, mutta jos saisit suusi auki siellä kaupassa niin ei sun täällä palstalla tarvitsisi kysellä moista asiaa. Ensi kerralla kerää rohkeutesi ja pyydä ihmisiä väistämään tai kysy suoraan niiltä tukkijoita, miksi niin tekevät. Onko sulla ihan diagnosoitu tuo sosiaalisten tilanteiden tms. pelko? Hae apua siihen.

[/quote]

Ja siinä on sitten toinen olettaja. Ei ymmärretä luettua ja tehdään vääriä johtopäätöksiä.

Ja miksipä en saisi myös tällä palstalla asiaa kysyä? Vaikuttaa siltä, että tukkijat haluavat sen kieltää täällä ja hakea sosiaalisia kontakteja ennemmin maitohyllyn tykönä.

Vierailija
6/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevika. Mua ei paljon kiinnosta, saatko sinä maitosi ostettua vai et. Olet muutenkin minulle täysin yhdentekevä.

Vierailija
7/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku on todella noin avuton, ettei osaa siellä kaupassa avata sitä suutaan ja pyytää toisia väistämään niin saa mun puolesta kyllä odottaa sitä maitohyllylle pääsyään vaikka maailman tappiin. 

Vierailija
8/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma on sanoa, että: hei siirrän hieman näitä kärryjäsi?

Onko ongelma se että olet suomalainen, etkä halua puhua kenellekään. Opettele kuitenkin nuo viisi sanaa ja ala kylvämään niitä, olen varma että olosi helpottuu.

Vierailija
9/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monesti ja monella eri tavalla täytyy lukutaidottomille tolkuttaa, että minä kyllä pyydän tarvitessani tilaa? Ei kun täytyy jankuttaa, että avaa suusi.

Minä kysyin nyt välillä täällä palstalla teiltä välinpitämättömiltä ja piittamattomilta sekä tyhmiltä. Vastaukset ovat aika laaduttomia eli kiusattu on itse syypää, jonka pitää korjata käytöstään. Tyypillistä av-meininkiä.

Vierailija
10/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:36"]

Kuinka monesti ja monella eri tavalla täytyy lukutaidottomille tolkuttaa, että minä kyllä pyydän tarvitessani tilaa? Ei kun täytyy jankuttaa, että avaa suusi.

Minä kysyin nyt välillä täällä palstalla teiltä välinpitämättömiltä ja piittamattomilta sekä tyhmiltä. Vastaukset ovat aika laaduttomia eli kiusattu on itse syypää, jonka pitää korjata käytöstään. Tyypillistä av-meininkiä.

[/quote]KIUSATTU?? Sinua ei ole koskaan kiusattu jos vajoat puheessasi noin alas.

Vierailija
11/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Mikä sinun ongelmasi sitten on kun kerran osaat avata suusikin?

Vierailija
12/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:41"]

[/quote]

Niin, kysymyshän oli tuolla aloituksessa. Eli oletko tyhmä vai luonnevikainen. Heh, toki jotkut ovat molempia.

Vierailija
13/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jpku tukkii kärryillään käytävän, menen vain ohitse kärryjä lievästi tönäisten.

Vierailija
14/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas ongelmat... minä jätän kärryni tasan siihen maitokaapin viereen, sillä poimin mukaani normaalisti 8 purkkia maitoa, 6 purkkia piimää, 4 purkkia jogurttia ja muut ruuanvalmistustuotteet kylmäkaapista siihen päälle. Johan tuossa menisi puoli päivää edestakaisin ramppaamisen. 

Jos mua joku tönii kärryillään, ajan yleensä vahingossa kantapäille. Eivät toista kertaa töni.

Vierailija
15/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:41"]

[/quote]

Niin, kysymyshän oli tuolla aloituksessa. Eli oletko tyhmä vai luonnevikainen. Heh, toki jotkut ovat molempia.

[/quote]

Miksi ne kärryt häiritsevät sinua? Niissä on pyörät alla, joten voit siirtää niitä niin, että mahdut kävelemään tai sanoa että saanko siirtää. Keinoja on ja kyseessä helpot kärryt.

Ja hei vaikka kuinka haukut minua, se ei haittaa, koska ajattelen sen helpottavan olotilaasi.

Vierailija
16/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minne ne kärryt jättää tai ottaako mukaan maitohyllylle, joka tapauksessa ne on jonkun toisen tiellä.

Vierailija
17/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän ne kärryt syrjemmälle mutta aina ne on tönitty keskelle käytävää. Katsos kun kaupassa ei ole tyhjiä seiniä vaan hyllyjä täynnä tavaraa ja joku haluaa tietenkin sen tavaran, jonka edessä kärryni ovat. Nän ollen on aivan sama, estänkö sinua saamasta maitoa vai naapurin Jamppaa saamasta oluttölkkiä.

Myönnän, että vähän ärsyttää ruuhkaisessa kaupassa ne taivastelijat, jotka tuijottavat hyllyjä tukkien tietysti sen kohdan hyllystä ja usein myös käytävänkin. Muuten olen sitä mieltä, että jokainen vuorollaan ja se, joka on tulut ensin, saa hoitaa maito-ostoksensa miten parhaiten haluaa. Miksi ihmeessä niitä tusinaa maitoa pitäisi vatkata edestakaisin käytävän yli naapuri-Jampan kaljahyllyn  kohdalle? Johan Jampalta menee hermot, kun ei olutta saa vaan pitää katsella, kun av-mamma kuljettelee kaksi maitotölkkiä kerrallaan kärryyn ja taas takaisin hakemaan lisää. Nopein ratkaisu on se, että mamma hetken  tukkii sen maitohyllyn ja ostokset suoritettuaan siirtyy tukkimaan jotain muuta hyllyä.

Vierailija
18/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raukkaa. Näin sitä käy kun ihmisellä ei ole oikeita ongelmia ja jostakin niitä halutaan keksiä. Sympatiat sulle "kiusatulle" raukalle...

Vierailija
19/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ilmeisesti mailma pyörii vain ja ainoastaan oman navan ympärillä eikä tarvitse otta muita huomioon missään asiassa

Vierailija
20/44 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki siltikään väistä.Joskus joku keski-ikäinen seisoi maitohyllyn edessä sanoin useaan kertaan "anteeksi pääsisinkö tästä".Lopulta nainen kääntyi tuijotti minua vihaisesti ja käveli ohitseni tönäisten minua kärryllään.