Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viehättävät ihmiset antakaa vinkkejä

Vierailija
28.02.2015 |

Miten muuttua hiirulaisesta viehättäväksi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:27"]

lähinnä haluan ystäviä (olen siis nainen) ja olla viehättävä vastakkaisen sukupuolenkin mielestä.

ap

[/quote]

Kaverit: hakeudu omantyyppisten ihmisten seuraan esim. jonkin harrastuksen kautta. Avaa rohkeasti suusi --> liika itsekriittisyys ja -sensuuri pois (ovat tavanomaisia ominaisuuksia hiirulaisilla). Ihmiset yleensä tykkäävät hassuttelevista ihmisistä, jotka kuitenkin osaavat puhua myös syvällisiä. Hymyile paljon.

Vastakkainen sukupuoli: Yllä mainitut asiat. Lisäksi opettele pukeutumaan itsellesi sopiviin vaatteisiin, mutta rennosti ja naisellisesti. Suosi hameita ja mekkoja. Opettele meikkaamaan, mutta tee se hillitysti - esim hyvä pohjameikki ja ripsiväri riittävät pitkälle. Jos sinulla on pitkät hiukset, pidä niitä auki: oma kokemukseni on, että miehet tykkäävät todella paljon pitkistä hiuksista.

t. ex-hiirulainen

Vierailija
2/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:30"]

Minkä ikäinen olet? Entä muut taustatiedot, koulutus, asuinpaikka. Kerro lisää, niin voi vastata paremmin. 

Ettet olisi vähän liian sulkeutunut ja pidättyväinen, kun aloituksesi on niin kauhean niukka. Se kertonee jotain? Mutta tämä on tietysti vain arvailua. 

[/quote]

no en todellakaan rupea tietojani täällä kertoilemaan. ap

[/quote]

Noh.. paha sitten on vastata. Kuusikymmpisen viehättävyys kumpuaa usein elämänkokemuksesta ja muutenkin eri seikoista kuin 18-vuotiaan. 

Ehkä vastauksessasi piilee asian ydin. Sinun on vaikea heittäytyä kontaktiin. Itse voi esim. heti kertoa, että olen 

-51-vuotias

-helsinkiläinen

-kolmen lapsen äiti

-valtiotieteen maisteri

Ymmärrän, jos olet aivan tuppuvaarasta ja pelkäät, että sinut tunnistetaan. En kuitenkaan kysynyt mitään sellaista, joka johtaisi jäljillesi. Ja mitä sitten vaikka jotaisikin? Pelkäät jotain ja pelkäävät ihmiset ovat itse pelottavia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:07"]

Vaatteiden laatu ja se että ne sopii sinun kropalle. Huonolaatuinen vaate tekee aina halvan ja huonon vaikutelman. Käy kampaajalla säännöllisesti ja opettele laittamaan hiuksesi. Itse opin tekemään ranskalaisen letin vasta 36- vuotiaana itselleni, nyt on mitä upeampia lettikampauksia arkisin. Hillitty meikki, aina parempi kuin ilman meikkiä. Kävele ryhdikkäästi ja pienet korot ei ole pahitteeksi, korkeammatkin, jos osaat kävellä niillä. Seuraa aikaasi vaatteiden suhteen. Se että seuraa muotia, ei tarkoita, että ostat teinien suosimat haaremihousut jne. Muodista tulee osata poimia se oma juttu. Itselläni nahkahame tämän talven muotituote, jätin nahkahousut nuoremmille. 

[/quote]

Uskomatonta, että joku voi käsittää viehättävyyden perustan hyvälaatuisissa vaatteissa. Ja tämäkin on saanut peukutuksia ylöspäin. Ajattelettoko ihan tosissannne, että ihmisen vetovoima ystävyyden ym. kannalta on hyvälaatuissa vaatteissa ja onnistuneessa hiusleikkauksessa?

Vierailija
4/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:27"]Aloittajalle, 

Oletko varma, ettet hiirulaisena ole viehättävä? Rohkeat päällepäsmäri-ihmiset saattavat pelottaa muita. Hyvinkin voi olla, että olet viehättävä monen ihmisen mielestä. 

Mistä olet saanut kokemuksen, ettet olisi viehättävä? Totta kai joissain yhden illan jutuissa ne äänekkäät vievät "voiton". Olen kuitenkin huomannut, että lopullinen voitto on usein vaatimattomilla ihmisillä, jotka eivät itsestään numeroa pidä. 

Heillä on hyvät miehet, onnellinen perhe-elämä, korkeatasoinen työpaikka jne. Sen sijaan nämä itseään tyrkyttävät "viehätykset" jäävät lehdellä soittelemaan usein tai ainakin eroavat pikimmiten alttarilta pois astuessaan. 
[/quote]Miksi ajattelet että hiirulaisen vastakohta olisi äänekäs tyrkky? Taidat olla aika nuori.

Vierailija
5/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:30"]

Minkä ikäinen olet? Entä muut taustatiedot, koulutus, asuinpaikka. Kerro lisää, niin voi vastata paremmin. 

Ettet olisi vähän liian sulkeutunut ja pidättyväinen, kun aloituksesi on niin kauhean niukka. Se kertonee jotain? Mutta tämä on tietysti vain arvailua. 

[/quote]

no en todellakaan rupea tietojani täällä kertoilemaan. ap

[/quote]

Noh.. paha sitten on vastata. Kuusikymmpisen viehättävyys kumpuaa usein elämänkokemuksesta ja muutenkin eri seikoista kuin 18-vuotiaan. 

Ehkä vastauksessasi piilee asian ydin. Sinun on vaikea heittäytyä kontaktiin. Itse voi esim. heti kertoa, että olen 

-51-vuotias

-helsinkiläinen

-kolmen lapsen äiti

-valtiotieteen maisteri

Ymmärrän, jos olet aivan tuppuvaarasta ja pelkäät, että sinut tunnistetaan. En kuitenkaan kysynyt mitään sellaista, joka johtaisi jäljillesi. Ja mitä sitten vaikka jotaisikin? Pelkäät jotain ja pelkäävät ihmiset ovat itse pelottavia. 

[/quote]

Olen 27-vuotias

Sinkku

Ammatikoulupohjaisen tutkinnon suorittanut

Asun Satakunnassa

Lestadiolais-taustainen, mutta en ole nykyään enään

ap

Vierailija
6/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:48"]

Vaatteiden laatu ja se että ne sopii sinun kropalle. Huonolaatuinen vaate tekee aina halvan ja huonon vaikutelman. Käy kampaajalla säännöllisesti ja opettele laittamaan hiuksesi. Itse opin tekemään ranskalaisen letin vasta 36- vuotiaana itselleni, nyt on mitä upeampia lettikampauksia arkisin. Hillitty meikki, aina parempi kuin ilman meikkiä. Kävele ryhdikkäästi ja pienet korot ei ole pahitteeksi, korkeammatkin, jos osaat kävellä niillä. Seuraa aikaasi vaatteiden suhteen. Se että seuraa muotia, ei tarkoita, että ostat teinien suosimat haaremihousut jne. Muodista tulee osata poimia se oma juttu. Itselläni nahkahame tämän talven muotituote, jätin nahkahousut nuoremmille. 

[/quote]

Uskomatonta, että joku voi käsittää viehättävyyden perustan hyvälaatuisissa vaatteissa. Ja tämäkin on saanut peukutuksia ylöspäin. Ajattelettoko ihan tosissannne, että ihmisen vetovoima ystävyyden ym. kannalta on hyvälaatuissa vaatteissa ja onnistuneessa hiusleikkauksessa?

[/quote]

alkuperäisessä avauksess ei puhuttu mitään, että pitäisi aada ystäviä. Ainoastaan siitä, että miten tulla viehättäväksi kun on hiirulainen. Oletus on, että kyse on ulkonäöstä kun tituleeraa itseään hiirulaiseksi. 

Vierailija
7/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:56"]

[/quote]

[/quote]

alkuperäisessä avauksess ei puhuttu mitään, että pitäisi aada ystäviä. Ainoastaan siitä, että miten tulla viehättäväksi kun on hiirulainen. Oletus on, että kyse on ulkonäöstä kun tituleeraa itseään hiirulaiseksi. 

[/quote]

Joo.. oot oikeassa. Itse ajattelen viehättävyyden nimenomaan sisältä päin kumpuavista ominaisuuksista, että en tuolta kannalta osannut ajatellakaan. 

Toki aivan ruokkoamaton olemus vieroittaa ihmisä, mutta en kuitenkaan ajattele, että "hyvälaatuiset vaatteet ja onnistunut kampaus" veisivät sen asiaan vetovoima-akselilla juurikaan eteenpäin. 

Vierailija
8/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:56"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo.. oot oikeassa. Itse ajattelen viehättävyyden nimenomaan sisältä päin kumpuavista ominaisuuksista, että en tuolta kannalta osannut ajatellakaan. 

Toki aivan ruokkoamaton olemus vieroittaa ihmisä, mutta en kuitenkaan ajattele, että "hyvälaatuiset vaatteet ja onnistunut kampaus" veisivät sen asiaan vetovoima-akselilla juurikaan eteenpäin. 

[/quote]

itseasiassa ulkoisilla tekijöillä on todella iso merkitys, vaikkei ehkä saisi. Jos kaksi täysin samoilla pohjatiedoilla olevaaihmistä hakee työpaikkaa, niin kyllä se ulkoisesti viehättävä valitaan asiakaspalvelualalle. 

Vierailija
9/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luonne. Siinä se tärkein viehättävyys... Ei sitä keinotekosilla aineilla tule m33

Vierailija
10/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisuus! Kun kasvosi säteilevät aurinkoista ja lämmintä hymyä, ihmiset hakeutuvat seuraasi. Ole aidosti kiinnostunut muiden asioista äläkä jännitä. Ole rehellinen. Jos sinua esim. jännittää lähestyä jotakuta, myönnä se avoimesti. Ihmiset symppaavat avoimia ihmisiä jotka myöntävät omat heikkoutensa.

Vierailija
11/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, pidä hyvä ryhti, huomioi muita mutta älä mielistele.

Vierailija
12/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja, kosmetologi, geelikynnet, stylisti ja tapakoulutus.

Vierailija
13/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä leikkaus hiuksiin, ja käy sitten säännöllisesti sitä huoltamassa. Iloinen ilme, kivat vaatteet ja vähän korkoa kenkiin! Ryhti on tärkeä pointti! 

Vierailija
14/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettu tukka ja hyvä meikki :)

Vierailija
17/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliteltu olemus. Minä en ole erityisen kaunis, mutta meiikeillä, skarpilla pukeutumisella ja sopivalla kampauksella pääsee pitkälle. Kannattaa aluksi mennä kampaajalle ja suunnitella yhdessä kasvojen malliin sopiva tukka ja pari erilaista tapaa laittaa sitä.

Vierailija
18/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ryhti ja HYMY. Itse olen sellainen johon helposti ihastutaan, olen ihan normaalin näköinen mutta erittäin hymyileväinen ja osaan heittää hauskaa juttua, mulla on hyvä huumorintaju ja tilannetaju. Sit pitää olla kans itsevarma, mutta MUKAVA, ei missään nimessä mikään biaaatch. Mikään ei ole viehättävämpää kuin iloinen elämäänsä tyytyväinen ja reipas ihminen. Valittaminen ainakin on ihan mieletön turn off. Mun mielestä ulkonäköseikoilla ei ole niiin kamalan iso rooli viehättyvyydessä.

Vierailija
19/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehättävyys ole kiinni yleisesti ottaen ulkoisista seikoista, ellei aloituksessa nyt haeta yksinomaan vastakkaisen sukupuolen pinnallista huomiota. 

Olen viehättävä ihminen, ystävystyn todella helposti! Ja miksi? Olen avoin omista asioistani, mutta erityisesti osaan kuunnella muita. En lähde mukaan "se on kauhee ukko" -juttuihin, vaan pyrin tuomaan rakentavia näkökulmia keskusteluun. 

Olen auttavainen, antelias ja pyyteetön tekeimisissäni. En odota vastapalveluksia, en kadehdi, vaan olen kiitollinen saamastani hyvästä elämässä. Olen rehellinen ja reilu. Otan asiat rauhallisesti hötkyilemättä. Otan vilpittömästi mahdolliset kehut vastaa ja mielistelemättä jaan niitä myös muille. 

Vierailija
20/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kymppi-kommentin kirjoittaja. 

Piti vielä lisätä, että ryhtini on huono aivan rakenteellisista seikoista johtuen. Olen kuitenkin henkisesti ryhdikäs, se lienee olennaista.

En usko, että viehättävyyttä voi "ostaa" joillain tempuilla. Mutta parantaa voi omaa olemistaan varmasti aina. Hienotunteisuus,tilannetaju, kyky lukea toisen tarpeita... ne lähtevät varmasti jo lapsuudenkodista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi