Tämä maa on pettänyt minut.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 07:44"]
Voi ei. Eikö sossusta saa rahaa vaikka oot rakentanut sen sossunkin?
[/quote]
Ei tarpeeksi, jotta saisi vittua (parisuhteessa, joka ilta).
Mitä sillä hengissä pysymisellä on pidemmän päälle väliä miehelle, jos ei pääse heittämään mällejä jonkun naisen reikään?
Perustele se, jos osaat. Luen mielelläni.
[/quote]
Ei mitään. Jokapäiväinen mällit reikään on suorastaan elinehto ja jokaisen miehen oikeus. Naisella ei pidä olla hallintaoikeutta omaan reikäänsä.
Sama täällä ja olen tosi turhautunut. Mun ei anneta tehdä töitä ja työnteosta mitä olen tehnyt sakotetaan. En ala enempää avaamaan tätä mutta hommaan asianajajan ja tekis mieli iltalehteenkin avautuu tästä tilanteesta.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 07:48"]
Lapsentahtiset idiootit jaksaa jauhaa ilmaisesta koulutuksesta ja ilmaisesta terveydenhuollosta. Tajuatteko torvet että se kaikki on rakennettu VELAKSI. Ei kai se mitään ilmaista ole kun me ja meidän lapsemme ja tulevat jälkipolvet maksaa sen kaiken KORKOINEEN kuten afrikkalaiset tekee vielä tänäkin päivänä. Siis maksaa keinotekoisesti kyhättyä velkaa jota ei voi koskaan maksaa pois. Hitaimmille kertauksena: Ei ole mitään ilmaista koulutusta. Ei ole mitään ilmaista terveydenhuoltoa. Vai pitääkö tää nykyinen pikavippikansa kaikkea velalla ostettua ilmaisena?
[/quote]
Mitkä vitun afrikkalaiset?
Siellä ei olisi mitään sivistykseen viittaavaakaan, elleivät siirtomaaisännät olisi rakentaneet. Et tönön tönöä tai tien tietä, ei rautateitä. Ei muuta kuin rumpua lyöviä ja tanssivia paikallisia.