Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atoopikot! Paras apteekin rasva?

Vierailija
30.11.2021 |

Mitä käytätte?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceralan plus talvella kasvovoiteeksikin

Vierailija
22/29 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xyliderm on hyvä kosteuttaja. Itsellä rasvaiset jankit ja öljyt vain pahensivat ihon kuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli käsissä tosi paha pitkäaikainen (vuosia) atooppinen ihottuma, tosin kesäaikaan parempi. Tulikuuma hanavesi toi hetken helpotuksen kutinaan ja kortisonivoide. Mutta nyt olen löytänyt uskomattoman hyvän minulle sopivan käsivoiteen ihan kaupan hyllyltä, kun useimmat vaan kutisseet ja pahentaneet tilannetta... nimittäin Nivean 3 in1 repair hand creme. Ei ihottumaa, kutinaa tai haavoja missään ja noin pari viikkoa käyttänyt säännöllisesti, heti alkoi auttaa ☺️ tosin tuoksua on voiteessa, yleensä on tuoksut ärsyttäneet, mutta ei tuo tuoksu onneksi! Jaksamista ja parempaa vointia teille muillekin atoopikoille🤗

Vierailija
24/29 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muilla atoopikoilla kuivan sisäilman ja talven tulon aiheuttamaa silmäluomien kuivumista ja punoitusta? Muutenkin iho korppu ja kutiaa.

Kyllä on. Kannattaa ostaa silmänympärysvoidetta jota voi laittaa luomille, kuten La Roche-Posayn Toleriane ultra eye.

eikö muita silmänympäruysvoiteita saa laittaa? Mihin niitä laitetaan? Vain silmän alleko?

Vierailija
25/29 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kokeiltu, mutta mikään ei auta. Hydrokortisoni vie pahimmat kutinat, mutta koko talvea ei voi käyttää.

Vierailija
26/29 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipolan ehdottomasti.

Vierailija
27/29 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli käsissä tosi paha pitkäaikainen (vuosia) atooppinen ihottuma, tosin kesäaikaan parempi. Tulikuuma hanavesi toi hetken helpotuksen kutinaan ja kortisonivoide. Mutta nyt olen löytänyt uskomattoman hyvän minulle sopivan käsivoiteen ihan kaupan hyllyltä, kun useimmat vaan kutisseet ja pahentaneet tilannetta... nimittäin Nivean 3 in1 repair hand creme. Ei ihottumaa, kutinaa tai haavoja missään ja noin pari viikkoa käyttänyt säännöllisesti, heti alkoi auttaa ☺️ tosin tuoksua on voiteessa, yleensä on tuoksut ärsyttäneet, mutta ei tuo tuoksu onneksi! Jaksamista ja parempaa vointia teille muillekin atoopikoille🤗

Olen kokenut tuon käsi-ihottuman. Kesti 3 vuotta ja oli piinaa. Kova kutina, pieniä vesirakkuloita, sitten menivät haavoille ja sen jälkeen iho kuori. Aina tuon kierroksen jälkeen sama alusta. Kutina oli niin järkyttävä, että vain kuuma vesi ja kuivaaminen karheaan pyyhkeeseen auttoi hetkeksi. Vaikka tiesi, että pahentaa vain tilannetta, ei voinut itselleen mitään. Ihotautilääkäriltä vahvoja lääkerasvoja, pari antibioottikuuria. Kädet niin pahat, että sormien koukistaminen, kengännarujen sitominen sai kädet vuotamaan verta. Kuori juurekset, appelsiini ja varsinkin perunat hanskat kädessä. Kädet ovat olleet nyt vuosikausia hyvät, toki kuivat, mutta ei enää sitä helvettiä. On kuulema tyypillistä atoopikon käsiekseemaa ja varsinkin pienen lapsen äidille tyypillistä.

Vierailija
28/29 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve, ap tässä! Marssin heti tänään eli seuraavana päivänä kysymyksestäni apteekkiin ja ostin tuota ykkösen ja jonkun muun kehumaa Avenen XeraCalmbalmia ja kokeilin sitä pieneen atooppiseen läiskääni. Ei sitä ainakaan nyt kutita, ja iho näyttää paremmalta kuin ennen kuin laitoin sitä. Taas oli av:sta hyötyä! Kiitos vinkkaajille.

Vierailija
29/29 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-derma apteekista.

Mutta kaikista paras on body shopin hamppuvoide. Se käsirasva. Sitä koko keholle.

Täältä ääni hamppurasvoille body shopista. Se voi on kaikista paras koko kropalle, mutta on minulle aika voimakkaan tuoksuinen. Samoin käsivoiteet hajua en siedä. Siitä tulee aina kaupanpäällisinä pikkupurkkeja. Äitini joka on herkkä tosin käyttää sitä ongelmitta, kai jotenkin henkilökohtaista. Itse pystyn käyttämään vain sitä kasvovoidetta ja huulirasvaa, mutta ne onkin aivan täydellisiä.

Apteekin rasvat jätän apteekkiin, en ole löytänyt toimivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän