Atoopikot! Paras apteekin rasva?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Avenen xera calm balm ja toiseksi paras ceraven se purkkirasva.
Kiitos! Olen Avene-fani, joten kokeilen varmaan tuota. ap
Locopase repair. Ei tarvii mitään muuta rasvaa.
Tosin ihottumia on nyt 70-80% vähemmän, kun rajasin ruokavaliota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä saa näytteen sitten, niin ei tarvitse ostaa isoa määrää samantien.
Bioderma Atoderm Intensive baume. 75 ml maksoi noin 15 € mutta se on todellinen tehotuote. Sain siitä näytteen, niin uskalsin ostaa.
Minäkin tykkään Avenen Xeracalmista, olen sen avulla pitänyt poissa allergia- tai atooppistyylisen ihottuman, joka sai kasvojen ihon ärtymään pahasti. Sopii myös meikin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä saa näytteen sitten, niin ei tarvitse ostaa isoa määrää samantien.
Ihanko totta? Täytyy kysyä, kiitos vinkistä! ap
En käytä apteekin rasvaa vaan sitä Nivean perus body lotionia express hydration 48h
Minulla on lievä atopia ja tuo toimii hyvin. Muistan lukeneeni jostain että liian paksu rasva ei ole hyväksi atooppiselle iholle. Riippuu varmaan kuinka pahassa kunnossa iho on.
Yhdessä vaiheesssa sopi Miniderm, eipä sovi enää. Aqualan L välttää, ei paras mahdollinen mutta ihan kelvollinen hinta-laatusuhteeltaan eikä ole ärsyttänyt ihoa.
Onko teillä muilla atoopikoilla kuivan sisäilman ja talven tulon aiheuttamaa silmäluomien kuivumista ja punoitusta? Muutenkin iho korppu ja kutiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. En tulisi tätä ilman toimeen!
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ruokavaliomuutokset toivat sinulle apua? Kiitos jos ehdit vastata.
A-derma apteekista.
Mutta kaikista paras on body shopin hamppuvoide. Se käsirasva. Sitä koko keholle.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä muilla atoopikoilla kuivan sisäilman ja talven tulon aiheuttamaa silmäluomien kuivumista ja punoitusta? Muutenkin iho korppu ja kutiaa.
Kyllä on. Kannattaa ostaa silmänympärysvoidetta jota voi laittaa luomille, kuten La Roche-Posayn Toleriane ultra eye.
Vierailija kirjoitti:
On. Käytän aina lokakuusta lähtien talven yli ilmankostutinta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee tuota ruoka-aine allergioista ja kosketusallergioista. Pelkkä pakkasiho ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ruokavaliomuutokset toivat sinulle apua? Kiitos jos ehdit vastata.
Vältän ruokia, joille olen allerginen. Lääkäri suositteli syömään ja "siedättämään". En kuitenkaan kestä jatkuvia ihottumia, nivelkipuja ja hakatun näköiseksi turpoavaa naamaa. Jätin siis kotimaiset viljat ja muut allergeenini pois. Elämänlaatu parani huomattavasti.