Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkä väriset silmät teillä on (mekkokohu)

Vierailija
27.02.2015 |

Nimittäin mulla ja siskollani on siniset ja me nähdään se mekko sinisenä. Äidilläni, veljelläni ja Toisella siskollani on ruskeat ja ne näkee sen valkeana. :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät ja mekko on ja pysyy valko-kultaisena.

Vierailija
22/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniharmaat silmät. Näin mekon ensin sinisenä, sen jälkeen katsoin noin tunnin päästä uudelleen ja sen jälkeen olen nähnyt sen valkoisena, mutta jos millinkin liikuttaa kuvaa niin väri saattaa muuttua sekunnissa valkoisesta sinisesm tai toisinpäin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:28"]Vihreät. Näin mekon aluksi valkeana, myöhemmin sinisenä.
[/quote] sama :0

Vierailija
24/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset ja sinimusta mekko

Vierailija
25/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät ja kaikki kuvat mitä olen katsonut ympäriinsä netissä, ovat olleet sini-mustia. Ja vielä niin, että ne värit ovat olleet hyvin selkeästi sininen ja musta ja suht tummia.

Vierailija
26/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien väri ei kyllä vaikuta värinäköön mitenkään. Silmän näköaistisolut sijaitsevat verkkokalvolla, retinassa, eli silmän "takaosassa". Näköaistisoluja on eri tyyppiä ja jonkun tyypin puuttuminen vaikuttaa värinäköön, mutta sitä ei voi päätellä mitenkään silmienvärin perusteella. Aivotkin vaikuttavat suuresti väri-informaation tulkintaan ja kuten eräässä artikkelissa todettiinkin, tämän kuvan mysteeri johtuu juuri eroista aivojen tekemissä tulkinnoissa.

Vierailija
27/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät silmät ja mekko on siniruskea. Tytöllä ruskeat silmät ja mekko on siniruskea. Miehellä ruskeat silmät ja mekko valkokultainen.

Vierailija
28/28 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinertävänvihertävänrusehtavanharmahtavan vaaleat silmät, näen molempina.