minkä väriset silmät teillä on (mekkokohu)
Nimittäin mulla ja siskollani on siniset ja me nähdään se mekko sinisenä. Äidilläni, veljelläni ja Toisella siskollani on ruskeat ja ne näkee sen valkeana. :D
Kommentit (28)
Sinertävät (ehkä vähän harmaatkin). Näin mekon molempina, valkoisen ja kullan sekä sinimustan väreissä. Sama kuva kyseessä samasta linkistä.
Vihreät silmät ja mekko on koko ajan ollut kulta-valkoinen.
Ruskeat ja olen nähnyt sen kirotun mekon monena eri variaationa (joita en voi itse säädellä).
Olen nähnyt sinisiä ja valkoisia mekkoja, riippuu minkä kuvista klikaa auki. Kyllä on taas saatu tikusta asiaa.
Mulla on siniset silmät joita moni on vihreiks väittänyt. Mekko on sininen.
Ruskeat silmät ja mekon näen sinisenä
siniset silmät ja siniruskea mekko
Vihreänruskeat enkä saa kyllä mekosta tekemälläkään valkokultaista. Sininen se on.
Ruskeat silmät ja mekko on kultavalkoinen
Vihreät silmät ja mekko on ollut koko ajan sinimusta.
Ruskeat silmät, näen mekon sinisenä.
Vihreät ruskeilla täplillä. Näen mekon sinimustana.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:29"]Vihreät silmät ja mekko on koko ajan ollut kulta-valkoinen.
[/quote]
Sama
Siniharmaavihreäruskeat. Nään siniruskeena. Löytyy muuten oikeesti kaikkia värejä silmistä. Kivasti saa meikillä korostettua eriväriseksi silmiä. :)
Ruskeat silmät ja mekko sini-kultainen.
Siniharmaat ja näen alkuperäisen kuvan valko-kultaisena. Alkuperäisen mekkokuvan mekon todelliset värit ovat: vaalea siniharmaa ja pronssihtava ruskea. Otin kuvasta printscreenin ja otin molemmista väreistä Photoshopin pipetillä värinäytteet. Täytin Photoshopissa tyhjät neliöt näillä värinäytteillä ja katsoin vielä väriluokittelusta, mihin kumpikin värisävy sijoittuu.
Sinivihreät silmät ja mekon näen kulta-valkoisena
Ei se liity millään tavalla silmien väriin.. Sama asia, kun kysyisi, että minkä värinen iho sinulla on?
Siniharmaa-ruskeat ja näen mekon vaaleansini-ruskeana.
Vihreät. Näin mekon aluksi valkeana, myöhemmin sinisenä.