Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavat tekoripset/pidennykset.

Vierailija
30.11.2021 |

Onko sellaiset luonnottoman pensselit oikeasti hyvän näköiset jonkun mielestä? En ole koskaan nähnyt oikeasti hyvän näköisiä tekoripsiä. Ne ei sovi nuorelle, eikä etenkään vanhemmalle ihmiselle. Kaikista huvittavinta on, kun niiden kantajien asenteesta näkee, että he luulevat olevansa erityisen viehättäviä räpsyttimiensä vuoksi. Jos uskaltaisivat joskus kysyä rehellisiä mielipiteitä, tuskin saisivat yhtään positiivista kommenttia. Uskokaa huviksenne, ei kannata.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki. Yritin sanoa, että näytätte naiset paljon paremmilta ilman niitä luonnottomia lisäkkeitä. Kaunis rajaus ja hyvä ripsiväri ovat sata kertaa paremman näköiset, kun liian näyttävät tekoripset.

Vierailija
22/29 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja sehän on silkkaa faktaa, että ne on monella aika rähjääntyneet ennen kuukausihuoltoa. Mutta eihän niitä voi poiskaan ottaa, kun omat ripset on kuluneet ihan tyngiksi.

(Ja kyllä, olen kokeillut itsekin.)

Minulla ei ole omat ripset kuluneet tyngiksi. Eikä ne kunnollisella kotihoidolla mene rähjäiseen kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa toki. Yritin sanoa, että näytätte naiset paljon paremmilta ilman niitä luonnottomia lisäkkeitä. Kaunis rajaus ja hyvä ripsiväri ovat sata kertaa paremman näköiset, kun liian näyttävät tekoripset.

Jos sinä ole tätä mieltä niin kiva, mutta eikö ihmiset saa silti näyttää siltä kuin näyttävät ilman, että muut mollaavat heitä?

Mikä teitä joitain suomalaisia vaivaa, kun tuntuu, että teidän on pakonomainen tarve ylläpitää suomalaista kiusaajakulttuuria. 

Miten paljon parempi olisi maailma, jos lopetettaisiin toisten ihmisten mollaaminen ja halveksiminen? 

Vierailija
24/29 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tätä kiusaamisena. En sanoisi mielipidettäni suoraan sinulle. Saattaisin jopa kehua ripsiäsi. Totuus on silti, että ne ovat mielestäni naurettavat eivätkä sovi yhdellekään jonka olen tavannut. Halusin tätä kautta kertoa anonyymisti sinulle, että näytät paremmalta ilman. Kiusaanko ja haukunko sinua, kun kerron rehellisen mielipiteeni?

Vierailija
25/29 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän näköisiä ja huvittavaa tosiaan, kun tekoräpsyjen omistaja luulee olevansa viehättävä.

Luuletko sinä olevasi viehättävä näkymättömien tynkäripsien ja niiden pikkuisten possunsilmien kanssa?

Minulla ainakin on luonnostaan pitkät ripset, kyllä nämä näyttävät miljoona kertaa paremmalta kuin tekoripset joilla voisi vaikka lähteä lentoon.

Vierailija
26/29 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sen verran allerginen että en ole uskaltanut testata edes, naama tyyliin turpoaa jo kertakäyttö maskin pitämisestä.

Vierailija
27/29 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhainkodissa noita näkee nuorilla hoitajilla. Mitä pyöreämpi naama, sitä isommat ripset.

Hirveitä bakteerin kerääjiä, kaikki sonta mitä ne pyllystä pesee on niissä ripsissä...

Vierailija
28/29 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset ja muovitissit yms on sitä varten, että viestitään tehokkaasti, että tarvitaan munaa. Osa miehistä ymmärtää tämän, ja he ovat onnellisia. Naisten onnelisuus onkin sitten hankalampi ratkaista.

Vierailija
29/29 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kauniitakin, ne olivat luonnolllisen pituiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi