Minkälaisen joululahjan haluaisitte työnantajalta?
Ei tarvitse vastata mitään mitään mahdottomuuksia, kuten kuukauden loman tms..
Mutta mikä olisi sellainen, josta saisitte iloa ja olisitten tyytyväinen? Ymmärrän kyllä, että ihmiset ovat erilaisia, eikä yhtä hyvää olekaan. Joskus on vaan tehtävä kompromisseja.
Kommentit (49)
Bonus tai vapaata. Käy myös vaikka raha Smartum-tilille.
Kuukauden palkka, kuten aika monissa maissa maksetaan. No Suomessa maksetaan lomarahaa, joten parin viikon palkkakin olisi ihan kiva.
Ystäväni ja työyhteisönsä oli kerran saanut lahjaksi vapaapäivän. Se oli mielestäni jo tosi hieno joululahja työnantajalta.
Toivon potkun perseeseen😅oikeesti, ei tartteis ottaa 3 kk karenssia jos itse lähen liitään.
Rahaa. Ihan vain bonuksena joulukuun palkkaan, tai sitten tosiaan Smartumille.
Välipäivät vapaaksi. Lepo on paras lahja.
Sain joskus laadukkaat pussilakanasetti. Ne jäi mieleen ja on käytössä edelleen 🤗
Toisaalta mikä tahansa muistaminen on mukava, jos se muuta kuin yhdessä jaettu kulho paperisia joulusuklaita.
Aika ihana olisi jokin lahjakortti kahdelle aamiaiselle tai brunssille ehkä illalliselle, jos sitä olisi aikaa hyödyntää useampi kuukausi. Sitä osaa arvostaa erityisesti perheellinen, joka harvoin pääsee viettämään aikaa yhdessä puolison kanssa.. Jos siis saisin toivoa, tämä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon potkun perseeseen😅oikeesti, ei tartteis ottaa 3 kk karenssia jos itse lähen liitään.
Minä sain edellisestä paikasta potkut kun pyysin. Ei karenssia. Olen jo uudessa työssä.
Vierailija kirjoitti:
munaa
Oletko töissä kanalassa?
Vierailija kirjoitti:
Välipäivät vapaaksi. Lepo on paras lahja.
Niinkuin mitkä välipäivät?
Kaveri saa nastakengät, ne ois kivat.
Ihan oon tykännyt 50 euron ravintolalahjakortista ja paikallisten tuottajien herkkukorista, Lignell & Piispanen esmeks. Niitä voisin ottaa joka vuosi.
Itse tykkäsin kun viime jouluna saimme pari kuukautta äänikirjatilausta. Meillä yleensäkin pienen budjetin joululahjat.
Vapaa olisi kiva ja hyödyllinen lahja.
Toivoisin kulttuurisetelirahaa! Todennäköisesti saan joulukahvit (siis kupillisen ja jonkun tortun), kiva sekin.
Rahallinen bonus. Mutta eipä tule kuntatyönantaja sellaisia tarjoamaan. Viime vuonna saatiin avainnauhat kunnan logolla ja niistäkin käyttäydyttiin työnantajan puolelta kuin olisi suurikin panostus laitettu työntekijöihin.
munaa