Minkälaisen joululahjan haluaisitte työnantajalta?
Ei tarvitse vastata mitään mitään mahdottomuuksia, kuten kuukauden loman tms..
Mutta mikä olisi sellainen, josta saisitte iloa ja olisitten tyytyväinen? Ymmärrän kyllä, että ihmiset ovat erilaisia, eikä yhtä hyvää olekaan. Joskus on vaan tehtävä kompromisseja.
Kommentit (49)
Yhden palkallisen vapaapäivän saamme joka vuosi, minusta oikein hyvä joululahja.
Minulle kelpaisi kukka, vaikka amaryllis.
Toki vapaat kävisi myös, mutta ei ole realistinen toive meillä.
Meillä se on jouluateria työpaikalla, kun kokkina työskentelen.
Toivoisin monipuolisemmat salaatit.
Vierailija kirjoitti:
Me saadaan valita useista vaihtoehdosta. Minusta ihan kiva. Varmaan kaikki löytää jotain itselleen mieluista. Arvo on noin 300€.
Tykkään ja aina on löytynyt mieluisia lahjoa.
Meitä on 100 työntekijää, 30 000€.
Ei ole lähellekään noin arvokkaita muistamisia.
Oma ammattialani on sellainen ettei ole tullut edes mieleen odottaa mitään joululahjoja. Aiemmassa työpaikassa yli 10 vuotta sitten saimme joulukukat, se ilahdutti kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välipäivät vapaaksi. Lepo on paras lahja.
Niinkuin mitkä välipäivät?
Varmaan 27.-30.12
No sepä se. Eipä noita enää välipäivinä voi pitää, kun koko viikon halutaan vapaata.
Ei tällaisissa toiveissa ole mitään järkeä.
Yhden vapaapäivän ensi vuodelle haluamaani ajankohtaan. Olisi kiva viettää joskus pitkä viikonloppu ja lähteä jonnekin.
Saatiin kerran lahjakortti, jolla sai valita Kalevala korun. Miehille oli joku omansa, mutta naiset sai Kalevala korun . Ja summa oli se summa, mikä silloin oli maksimi ilman veroja annettava. Useampi satanen ja siinä pystyi vielä jotenkin kikkailemaan, että sai vähän enemmän arvoisen vielä. Paras lahja ikinä.
Ja it-alalla 2000-luvun alkupuolella
Ylimääräisen palkallisen vapaan. Mitään tavaraa en halua enkä tarvitse, ja ylimääräisestä palkastakin veisi verottaja osansa jos jotain bonusta maksettaisiin.
Tiedossa on kuitenkin vain jouluruoka. No joo, ihan kiva, mutta kun syöminen ei minua nyt niin hirveästi innosta, niin vähän hukkaan menee minun kohdallani.