Anteeksipyyntöketju
Anteeksi työkkärin typerä täti kun hermostuin kun kohtelit minua kuin älykääpiötä. Turhauduin.
Kommentit (21)
Anteeksi rakas, että olen pettänyt alkusuhteessa. <3 En tekisi niin selvinpäin enkä muutenkaan enää ja minut juotettiin ja melkein pakotettiin. Olen pyytänyt ennenkin anteeksi, mutta tiedän, että asia vileä kahden vuoden jälkeenkin painaa sinua ja minua myös. Olen todella pahoillani.
Anterksi ooppetaskasla ku luulin sua mieheksi
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:08"]Anterksi ooppetaskasla ku luulin sua mieheksi
[/quote]
Ootko sä joku niistä kalsarikänni ketjulaisista?
Anteeksi äiti kun en jaksa aina kuunnella sun juttuja, mäkikisat ja muu urheilu ei kiinnosta mua yhtään.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:08"]Anterksi ooppetaskasla ku luulin sua mieheksi
[/quote]
[/quote] oletko sä niitä jotka jaksaa aina itkee tablettivirheet.
Anteeksi minä. Haluaisin olla armollisempi itselleni,ja kunnioittaa itseä enemmän. Anteeksi kun en järjestä ajatuksia ja aikaa itselle
Anteeksi kun oon niin kommee ja älykäs.
Tero
Anteeksi rakas poikani etten aina jaksa tarpeeksi keskittyä siihen mitä minulle puhut. Olet kuitenkin minulle rakkainta maailmassa nyt ja aina!
Anteeksi pupu kun en tajunnut että puhuit totta!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:08"]Anterksi ooppetaskasla ku luulin sua mieheksi
[/quote]
[/quote] oletko sä niitä jotka jaksaa aina itkee tablettivirheet.
[/quote]
Niin miten meni?
anteeksi rakas kun en ollut kanssasi ennen kuin kuolit 3
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:22"]
anteeksi rakas kun en ollut kanssasi ennen kuin kuolit 3
[/quote]
<3 piti olla
Anteeksi A, että olen viime aikoina ollut töykeä :(
Anteeksi että löin, mun on niin vaikee hallita itteäni joskus humalassa
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:08"]Anterksi ooppetaskasla ku luulin sua mieheksi
[/quote]
[/quote]yhdyssana
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:15"]Anteeksi kun oon niin kommee ja älykäs.
Tero
[/quote]
? :D
Anteeksi S että joudun tekemään näin. Tarvitsen aikaa, ja olen ikuisesti kiitollinen siitä että ymmärrät ja jaksat vaikka sinuun selvästi sattuu. Ensimmäinen päivä erossa on melkein ohi ja kaipaan sinua niin paljon että pakahdun. Kuitenkin tiedän että tämä on tehtävä ja toivon että voit antaa anteeksi itsekkyyteni. Rakastan sinua <3
-H-
Anteeksi että rakastuin, niin ei pitänyt käydä
K, olet tärkeä. Anteeksi että vittuilin.
Anteeksi J että olin sinulle kusipää. Ansaitset vain parasta<3