Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kiristyksiin ei pidä suostua.

Vierailija
30.11.2021 |

Ei seuraksi vaateostoksille eikä varsinkaan mihinkään sukulaisten luokse kylään. Roskapussia ei lähdetä erikseen viemään vaan jonkin muun menon yhteydessä sen voi viedä. Mitään tylsää naisten leffaa ei katsota seurana. Tyhjäpäinen kanalauma saa etsiä jonkun muun kokoontumispaikan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä, että KENENKÄÄN kiristykseen ei tarvitse suostua, Mutta muuten kirjoitat tylysti. Eikö koti ole myös naisen koti? Siinä tapauksessa hän saa kyllä kutsua vieraita. Mitä siihen roskapussiin tulee, pääasiahan on että joku sen vie. Ja mitä vaateostoksiin tulee, en ikinä ole halunnutkaan miestä mukaan, enkä ymmärrä miksi kukaan haluaisikaan.

Teet sitten jotain muuta kun nainen lähtee sukuloimaan. Oletko ajatellut mitä tapahtuu jos omat vanhempasi (veljesi, tätisi, serkkusi) haluavat tutustua häneen, mutta hän ei lähde heidän luokseen kanssasi?

Onnea tuollaiselle suhteelle niin kauan kuin sitä kestää. Ei tule kestämään kauan, kun olet tuollainen ,periaatteen mies‘.

Vierailija
2/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap  on oikeassa, mikään ei ole typerämpää kuin sukuloiminen, pakkopullaa eikä kukaan nauti siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä siitä, että KENENKÄÄN kiristykseen ei tarvitse suostua, Mutta muuten kirjoitat tylysti. Eikö koti ole myös naisen koti? Siinä tapauksessa hän saa kyllä kutsua vieraita. Mitä siihen roskapussiin tulee, pääasiahan on että joku sen vie. Ja mitä vaateostoksiin tulee, en ikinä ole halunnutkaan miestä mukaan, enkä ymmärrä miksi kukaan haluaisikaan.

Teet sitten jotain muuta kun nainen lähtee sukuloimaan. Oletko ajatellut mitä tapahtuu jos omat vanhempasi (veljesi, tätisi, serkkusi) haluavat tutustua häneen, mutta hän ei lähde heidän luokseen kanssasi?

Onnea tuollaiselle suhteelle niin kauan kuin sitä kestää. Ei tule kestämään kauan, kun olet tuollainen ,periaatteen mies‘.

Eiköhän jokainen saa itse päättää keneen haluaa tutustua ja keiden kanssa viettää aikaa.

Vierailija
4/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap millainen on ideaaliarkesi? Mitä itse teet mieluiten?

Kysyy nainen, joka ei nauti shoppailusta, eikä elokuvien katselusta

Vierailija
5/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vanhojen sukulaisten luona aina tarpeen mukaan. He eivät auttaneet minua aina, mutta minulla ei ole kostomentaliteettia, en jätä heitä pulaan. 

Vierailija
6/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään ihmisen yhteenkään kiristykseen ei ikinä pidä suostua. Se nyt on aina ollut ihan selvää.

Jos työnantaja sanoo "tee työsi tai en maksa palkkaa", niin älä tee töitäsi. Muutoin saattaisit kyllä töitäsi tehdä, mutta jos kiristämään aletaan niin työnteko loppuu siihen paikkaan.

Työkkäri lähetti mulle kirjeen jossa ne kutsui mut sinne tapaamiseen, keskustelemaan mun työnhausta. Eli sain oikein kutsukirjeen, sepä kiva, melkein kun olisi linnanjuhliin kutsuttu, tulin oikein hyvälle mielelle. Mutta siinä kirjeessä ne lisäksi mainitsi "jos et saavu tapaamiseen niin oikeutesi työttömyysetuuteen katkeaa". Jaahas! Eli ne kutsuu mua luokseen ja kiristää mua samanaikaisesti! Selvä! Aika mielisairasta kommunikointia. Joku kiristää mua - ja sitten mukamas mun pitäisi mennä sen luo? No en kyllä mene yhdenkään kiristäjän luo! Lähetelköön vaan lisää hienoja kutsukirjeitä, minä en sinne suostu menemään ikinä. Kumma juttu kun en joidenkin rikollisten kiristäjien luokse mene.

Linnanjuhlien kutsukirjeessä pitäisi lukea "jos et saavu juhliin niin menetät kansalaisuutesi."

--

Kiristys = uhkailu = painostus = lahjonta = ...

Ei tosiaan jaksa eritellä että mistä tuollaisesta asiasta on kyse milläkin kerralla. Joka tapauksessa rikollista toimintaa kaikki, väkivaltaa.

Vierailija
7/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä osaa pilkuttaa. siis täydellinen.

Vierailija
8/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista voi varmaankin sopia niin, ettei kukaan kiristä ketään.

Vierailija
9/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään ihmisen yhteenkään kiristykseen ei ikinä pidä suostua. Se nyt on aina ollut ihan selvää.

Jos työnantaja sanoo "tee työsi tai en maksa palkkaa", niin älä tee töitäsi. Muutoin saattaisit kyllä töitäsi tehdä, mutta jos kiristämään aletaan niin työnteko loppuu siihen paikkaan.

Työkkäri lähetti mulle kirjeen jossa ne kutsui mut sinne tapaamiseen, keskustelemaan mun työnhausta. Eli sain oikein kutsukirjeen, sepä kiva, melkein kun olisi linnanjuhliin kutsuttu, tulin oikein hyvälle mielelle. Mutta siinä kirjeessä ne lisäksi mainitsi "jos et saavu tapaamiseen niin oikeutesi työttömyysetuuteen katkeaa". Jaahas! Eli ne kutsuu mua luokseen ja kiristää mua samanaikaisesti! Selvä! Aika mielisairasta kommunikointia. Joku kiristää mua - ja sitten mukamas mun pitäisi mennä sen luo? No en kyllä mene yhdenkään kiristäjän luo! Lähetelköön vaan lisää hienoja kutsukirjeitä, minä en sinne suostu menemään ikinä. Kumma juttu kun en joidenkin rikollisten kiristäjien luokse mene.

Linnanjuhlien kutsukirjeessä pitäisi lukea "jos et saavu juhliin niin menetät kansalaisuutesi."

--

Kiristys = uhkailu = painostus = lahjonta = ...

Ei tosiaan jaksa eritellä että mistä tuollaisesta asiasta on kyse milläkin kerralla. Joka tapauksessa rikollista toimintaa kaikki, väkivaltaa.

SÄ et voi tietää mitä MÄ olen joutunut kokemaan!

Kerran joku pimpotti MUN ovikelloa NIIN kauan kunnes menin avaamaan!! KIRISTI siis mua!  Voitko uskoa?? Ja ihan mun OMALLA kotiovella! Sitten se vielä kehtasi ruinata johonkin sen paperiin MUN nimeä, jotta SUOSTUISI antamaan MULLE mun paketin!! Voi elämä!!

Vierailija
10/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan ideaaliarki niin sehän olisi ikuinen lauantai. Se tosin vaatisi loton päävoiton. Aika paljon kulutan aikaa netissä kun ei ole työttömänä parempaakaan tekemistä. Seksi ja päihteet on mieluisia harrastuksia. Tykkään mä ihan jutellakkin.  En nyt muuta keksi tähän sanoa.

Tuo aloitukseni on pahalla päällä kirjoitettu ja siksi noin tyly. Niin en ole aina samalla tuulella. Joskus hyvällä päällä, joskus huonolla ja monesti jotain siltä väliltä.

Ap.

Vierailija
11/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

GRINDER! Grinder!

Vierailija
12/12 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut että miehet yleensä laahaa sukulaisilleen ja kissanristiäisiin kun taas itse haluan olla kotona enkä edes tutustua kehenkään hänen elämässään. Roskapussi tietysti viedään silloin kun on muutenkin menossa sinnepäin.  Ap on jokin poikkeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme