Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan epätoivoinen mies :(

Vierailija
27.02.2015 |

Työskentelen miesvaltaisella työpaikalla ja on kiva kuulua siihen porukkaan. Yksi mies on juuri eronnut ja muuttanut yksin asumaan. Tällä viikolla huomasin sormuksen puuttumisen vasemmasta nimettömästä, tämä mies vähän avautui mulle ohimennen. Hänen silmistään paistaa epätoivo ja suru, on siis tullut jätetyksi.

On pyytänyt mua lenkille seuraksi, en vaan halua "sekaantua" tuollaiseen mieheen, jolla on nyt elämä pahasti sekaisin. Enkä halua toimia laastarina/murheiden kaatopaikkana. Tämän asian aion ottaa puheeksi, jos hän vielä pyytää lenkille jne. Tiedän olevani pelkkää lohtuseuraa, sitä en halua.

Eli olenko ihan kamala ihminen, koska en halua olla tämän miehen kanssa missään tekemisissä vapaa-aikana? Joutuisin kuitenkin kuuntelemaan tilitystä paskaksi menneestä elämästä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet kamala ihminen. Olet oman kuvitellun etevyytesi lumoissa päättänyt tämän miehen puolesta, miten hän käyttäytyisi seurassasi. Hän voi itse ajatella, että täytyypä varoa kuormittamasta ketään liiaksi omilla murheilla, ja olisipa kiva jutella jonkun kanssa ihan muista asioista - mutta sinä et tällaiselle jätä tilaa. Sinä aliarvioit häntä, ja hän selvästikin yliarvioi sinua ihmisenä kun on kerran sinulle mennyt mitään ehdottamaan.

Vierailija
2/3 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, miksi minun pitäisi vapaalla ollessani jutella muista asioista tämän miehen kanssa? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kannattaa pysyä kaukana. TAI tehdä hyvin selväksi,että olet vain ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme