Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettikö mies, hoitaessaan vauvaa?

Vierailija
27.02.2015 |

Tän täytyy olla jotakin pahaa unta. En voi uskoa, että voi olla mahdollista. Aaaargh, pää hajoaa. Mun mies siis jäi vauvan kanssa kotiin, kun lähdin päiväksi tyttöporukalla syömään ja rentoutumaan. Ja nyt kun tulin kotiin ja mies lähti salille, huomasin vauvaa imettäessäni, että sänkyni haisee niiiin vieraalle hajuvedelle. Voiko todella olla niin kusipää mitä nyt pelkään? Ja mielestäni kaikki on ollut hyvin.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en varmaankaan epäilisi muuta kuin sinä ap - täysin vieras naisen hajuveden tuoksu sängyssä ei kovin monesta syystä voi johtua. Mutta nyt on tärkeintä pitää maltti, odottaa lasten nukkumaanmenoa, ja vasta sen jälkeen kuulustella miestä. Joutessasi keitä kahvit (älä nauti alkoholia) sekä soita tai ole muutoin yhteydessä kaikkiin vähääkään tuntemiisi, lähellä asuvin ihmisiin jotta sinulla on tarpeen tullen yösija itsellesi ja lapsillesi. Hotelliinmeno "yksin" (eli ilman toisen aikuisen seuraa) ei välttämättä ole paras ajatus mikäli epäilykset vahvistuvat miehen kotiinpaluun myötä, mutta varmasti kotia parempi vaihtoehto mikäli lähipiiri on liian kaukana. Mutta älä vain ala raivoamaan lasten nähden tai esitä että kaikki olisi hyvin, molemmat yhtä huonoja valintoja asian hoitamiseen. Tsemppiä.

Vierailija
22/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pengo roskis johtolankojen varalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo huuttelut jätän omaan arvoonsa.

Tuntuu että koko maailma romahtaa. Ei tälle voi olla mitään selitystä. Kai se on edes kortsua käyttänyt? Tuskin ekalla kerralla kotiin ketään pyytää. Apua, tämä on kestämätöntä. Pienikin ihmettelee kun äiti aivan tolaltaan. Ap

Vierailija
24/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mahdollinen vessan\ulkoroskis myös.

Vierailija
25/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto ripotellen , ja mies ei vastaa. Niin selkeä provo. Illanviihdykkeenä ehkä toimii ja jotkut ottaa tietenkin tosissaan : )

Vierailija
26/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies sitten sen tyylinen, että tuollaista voi olettaa?

Itse en tunnista omia hajuvesiäni huiveista yms. Nuuhkin aina huiviani, että ai mulla on näin hyväntuoksuista hajuvettä. Tai jos olen jossain(kaupoilla, ulkona yms.) niin nuuhkin, että onpas jollakin todella hyväntuoksuista hajuvettä. Muutaman tunnin päästä saatan tajuta itse olevani se hyväntuoksuisen hajuveden omaava... :D

Vierailija
27/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon teillä seksiä ed kerran? Piilotteleeko puhelunta?

Vierailija
28/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen vauva? Kuulemma naisille tulee raskausaikana hormonien takia voimakkaampi hajuaisti, niin voisiko kyse olla siitä? En pelkän hajun perusteella alkaisi toista syyttämään mistään.

Vierailija
29/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haistelit sänkyä miksi?

Vierailija
30/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on valitettavasti roskis pengottu ja niin vain löytyi käytetty kortsu piilotettuna mehupurkkiin. Olen sanaton. Ap

Vierailija
31/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
32/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh my god! tuli ihan paha mieli sun puolesta, hyi mikä sika

Vierailija
33/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL

Vierailija
34/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:01"]

Aina syytätte miehiä pettämisestä mutta, kyllä työssäni huomaan, että naiset pettää nykyään yhtä paljon ellei melkeen enemmän. Väkisin vaan kuulee asiakkaiden keskustelut. Voi olla, että naiset salaa asiat fiksummin. Älä nyt vaan kysy missä olen töissä, koska sitä en kerro :)

[/quote]

No sehän varmaan lohduttaa tosi paljon ap:tä, vitun urpo!

Vierailija
35/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:32"]

No nyt on valitettavasti roskis pengottu ja niin vain löytyi käytetty kortsu piilotettuna mehupurkkiin. Olen sanaton. Ap

[/quote]

Kusetat. Eiköhän se ois vetäny kortsun vaik vessanpöntöstä alas.

Vierailija
36/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti samantyylistä kuin aloituksessa "Siskoni hoiti ekaa kertaa lastani ja lähetti miehelle oudon tekstarin". Skarppaa!

Vierailija
37/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs meinaat seuraavaksi?

Vierailija
38/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:23"]

Onko sun mies sitten sen tyylinen, että tuollaista voi olettaa?

Itse en tunnista omia hajuvesiäni huiveista yms. Nuuhkin aina huiviani, että ai mulla on näin hyväntuoksuista hajuvettä. Tai jos olen jossain(kaupoilla, ulkona yms.) niin nuuhkin, että onpas jollakin todella hyväntuoksuista hajuvettä. Muutaman tunnin päästä saatan tajuta itse olevani se hyväntuoksuisen hajuveden omaava... :D

[/quote]

Ihanko totta?? Minä lakkaan haistamasta oman hajuveteni jo parin käyttökerran jälkeen. 

Vierailija
39/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:32"]No nyt on valitettavasti roskis pengottu ja niin vain löytyi käytetty kortsu piilotettuna mehupurkkiin. Olen sanaton. Ap
[/quote]
Todella törkeää käytöstä..joko mies on tullut kotiin?

Vierailija
40/100 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne kehtaa?! Menee usko miehiin joka kerta tätä palstaa lukiessa :( Lätkäise miestä kortsulla naamaan kun tulee salilta!