Pettikö mies, hoitaessaan vauvaa?
Tän täytyy olla jotakin pahaa unta. En voi uskoa, että voi olla mahdollista. Aaaargh, pää hajoaa. Mun mies siis jäi vauvan kanssa kotiin, kun lähdin päiväksi tyttöporukalla syömään ja rentoutumaan. Ja nyt kun tulin kotiin ja mies lähti salille, huomasin vauvaa imettäessäni, että sänkyni haisee niiiin vieraalle hajuvedelle. Voiko todella olla niin kusipää mitä nyt pelkään? Ja mielestäni kaikki on ollut hyvin.
Kommentit (100)
Just. Kyllä ihmettelen kuka edes haluaa panna toisen miestä lapsen läsnä ollessa? Pitää ilmeisesti alkaa pakkamaan ja jättää mies ihmettelemään missä ollaan. En vaan voi uskoa että tämä tapahtuu. Ap
Alan olemaan todella raivoissani. Miten kukaan voi olla niin tunteeton sika? Kehtaa edes kenellekään soittaa ja kertoa miten paska mies mulla on. Pähkäilen lähdetäänkö hotelliin vai yritänkö jäädä selvittämään asiaa?
Missä mies nyt on? Etkö voi kysyä?
Kannattaa mielestäni selvittää asiaa ensin.
Oliko anoppi auttamassa miestä lastenhoidossa, kun ressukalle oli sellainen käsittämätön vastuu laitettu?
Onko sängyssä muita todisteita, esim. hiuksia?
Jos mies on pessyt uudella suihkusaippualla, maannut sängyllä ja haju tarttunut siihen?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:52"]
Missä mies nyt on? Etkö voi kysyä?
[/quote]
On siellä salilla. Tulee varmaan tunnin kuluttua. Pelkään menettäväni maltin kokonaan jos jään kyselemään. Vauvakin pitää hoitaa. Ap
Kysy ja kerro miten kävi. Itse istun kotona lasten kanssa kun mies sanoi haluavansa eron ja häippäs ryyppäämään.
Elämä on .....perseestä aina välillä.
Aina syytätte miehiä pettämisestä mutta, kyllä työssäni huomaan, että naiset pettää nykyään yhtä paljon ellei melkeen enemmän. Väkisin vaan kuulee asiakkaiden keskustelut. Voi olla, että naiset salaa asiat fiksummin. Älä nyt vaan kysy missä olen töissä, koska sitä en kerro :)
Hain jo popparit! Pe-illan draamaa av:lla, viikon kohokohta! Kerro, kerro äkkiä ap, miten homma etenee!
Toi on aina maailman huonoin neuvo tuo "kysy siltä"! Joo varmaan vastaakin, että tosiaan, niinhän siinä kävi, että vierasta kuksaisin tuossa.
No ei ole ollut anoppi eikä mitään uutta saippuaa löytynyt. Tutkin sänkyä tarkemmin ja löytyi vain vaaleita hiuksia, jotka siis todennäköisesti omiani. Ap
Kyllä tarttis varmaan vähän enemmän todisteita kuin tuon
Ookko sinä se sama jonka mies meni katosi ja meni teille kertomatta saattohoitoon ja kuoli, kirjoitustyyli on ainakin ihan samanlainen.
Äh, tutkin hiuksia tarkemmin. Olen varmasti jo vainoharhainen mutta onkohan jotkut suorempia kuin omani? Ap
Tää on selvä porvoo! Älkää vaivautua vastaamaan tähän enää mitään...
Kiitos!
Mä olin kerran yhden vieraan miehen kotona kun vaimo oli töissä. 6kk vauva ja 4v lapsi olivat lastenhuoneessa sillä aikaa kun käytiin paneskelemadsa vierashuoneessa. Kyllä kaikki on mahdollista.