Pettikö mies, hoitaessaan vauvaa?
Tän täytyy olla jotakin pahaa unta. En voi uskoa, että voi olla mahdollista. Aaaargh, pää hajoaa. Mun mies siis jäi vauvan kanssa kotiin, kun lähdin päiväksi tyttöporukalla syömään ja rentoutumaan. Ja nyt kun tulin kotiin ja mies lähti salille, huomasin vauvaa imettäessäni, että sänkyni haisee niiiin vieraalle hajuvedelle. Voiko todella olla niin kusipää mitä nyt pelkään? Ja mielestäni kaikki on ollut hyvin.
Kommentit (100)
Ää,liian nopeesti nyt ratkes tämä juttu,ei ehtiny popparit valmiiks!!
Vauva on 7kk ja onneksi nyt näyttäisi nukahtavan. Seksiä viimeksi eilen ja ollut usein. Yhtään en olisi uskonut miehestäni. Olo on turtunut. Tulee varmasti kohta kotiin. Laitan kortsun pöydälle odottamaan ja katson mitä sanoo. Ap
Ole onnellinen, että käytti kortsua ;)
aika paljon on tapahtunut puolessa tunnissa..ap vaan kylmän viileesti raportoi kaiken aaveelle...mä varmaan samassa tilanteessa heittelisin miehen kamoja ulos kämpästä..
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:23"]
Onko sun mies sitten sen tyylinen, että tuollaista voi olettaa?
Itse en tunnista omia hajuvesiäni huiveista yms. Nuuhkin aina huiviani, että ai mulla on näin hyväntuoksuista hajuvettä. Tai jos olen jossain(kaupoilla, ulkona yms.) niin nuuhkin, että onpas jollakin todella hyväntuoksuista hajuvettä. Muutaman tunnin päästä saatan tajuta itse olevani se hyväntuoksuisen hajuveden omaava... :D
[/quote]
Ihanko totta?? Minä lakkaan haistamasta oman hajuveteni jo parin käyttökerran jälkeen.
[/quote] Niin minäkin. Mutta seuraavalla kerralla kun laitan päälle tuoksulliset vaatteet, niin ne taas tuoksuu nenään. Tai jos olet ulkona, niin tuuli leyhyyttää sitä tuoksua nenään. Myös koiraan jää hajuveden tuoksu, kun sitä halailee. Seuraavana kertana kun halaa, niin saattaapi koira tuoksua ihmeen hyvältä. Jos minulla olisi mies, niin voisin kuvitella, että sen sivusuhde on halaillut koiraani :D
Mitä varten nää löydetyt kamat aina laitetaan pöydälle ja odotetaan mitä mies sanoo?
Vai onko kirjoittaja ollut sama...
haluan kuulla mitä pettäjänpaska sanoo tai selittää!
Mulle mies osti yllätyksenä hajuveden. Oli ennen paketointia suihkuttaa sitä liikkeessä hanskaansa. Onneksi en haistanut sitä rukkasta ensin. Fiksuja nuo miehet..
Seuraava käänne on varmaankin se, että mies soittaa salilta , että menee kavin kanssa parille.
Ja lisää johtolankoja löytyy tietenkin.
No jos tää on muka totta,ni ei se mies missään salilla oo.muista ap haistella miestäsi kun kotiutuu.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:50"]
Seuraava käänne on varmaankin se, että mies soittaa salilta , että menee kavin kanssa parille.
Ja lisää johtolankoja löytyy tietenkin.
[/quote]
*kaverin*
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:48"]
Mulle mies osti yllätyksenä hajuveden. Oli ennen paketointia suihkuttaa sitä liikkeessä hanskaansa. Onneksi en haistanut sitä rukkasta ensin. Fiksuja nuo miehet..
[/quote]
Tuskin sitä normaali ihminen ajattelee, että morsmaikku käy nenän kanssa rukkaset läpi
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:48"]
[/quote]
Tuskin sitä normaali ihminen ajattelee, että morsmaikku käy nenän kanssa rukkaset läpi
[/quote]
Niinpä! :D Itse raukka vielä kerto asian, miksi koira oli hulluna hanskaan. Ihanan tuoksun oli ostanut. :)
-Ihmettelen siis mihin tämä maailma on menossa kun aina epäillään joka asiasta..
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:01"]Aina syytätte miehiä pettämisestä mutta, kyllä työssäni huomaan, että naiset pettää nykyään yhtä paljon ellei melkeen enemmän. Väkisin vaan kuulee asiakkaiden keskustelut. Voi olla, että naiset salaa asiat fiksummin. Älä nyt vaan kysy missä olen töissä, koska sitä en kerro :)
[/quote]
Ja tää liittyy asiaan miten?
Katopa ap lipaston taa, siellä voi olla vaikka miehen salapuhelin!
Tää on ihan viihdyttävä, mutta on näitä parempiakin luettu.
En yhtään ihmettelis, jos tommosta kyylää pettäis..