Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkittyykö menkat, kun ikää tulee 45+?

Vierailija
27.02.2015 |

Nyt menkat kestäneet kohta viikon, ei ikinä ennen näin. Säännöllinen kierto kyllä ollut aina.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tehnyt viimeiset kaksi vuotta kaikkea, pidentyneet, tulleet useammin, lyhentyneet tulleet neljännesvuosittain, olleet runsaammat, olleet niukemat. Ihan tuntuu teinitytöltä. Juuri kun olen ajatellut että eivät enää 4kk jälkeen tule niin eikö vessapaperi ole veressä. 

53v

Vierailija
2/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaihdevuosien alkua. Seuraavaks ne tulee miten sattuu. Ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menkat loppui 48 v kerralla ja oli samanlaiset kuin 37 vuoden ajan: kellontarkka kierto ja kesto niukka 5 pv

Vierailija
4/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mulla on hormonikierukka, eli ei menkkoja ollut 10 vuoteen
T. 52 v

Vierailija
5/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto. Mä oon 39v ja mulla on jo vuosi sitten vuotopäivät vaan pidentyneet. Nyt tällä hetkellä vuodan 9-10 päivää/menkat. Aiemmin vuotopäiviä on ollut max. 7 päivää/menkat. Oon kyllä menossa naistentautien poliklinikalle juurikin näiden pitkittyneiden vuotojen takia. 

Vierailija
6/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kierto lyheni ja kesto piteni....kunnes aloin käyttää hormonikorvaushoitoa.

Vierailija
7/7 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvaiheessa vuoto voi olla muutaman kerran jopa 2-4 viikkoa. Tähän liittyy usein se, että vuotoväli myös kasvaa, voi tulla puolen vuoden ja jopa vuoden "kuivia kausia".