Minulla ei ole ystäviä koska olen liian kaunis
Naiset on kateellisia, yrittävät aina kiusata vaan. Kateutta se on. Suomalaiset ämmät. Yksin on parempi olla kuin kateellisten seurassa. On se rankkaa kun on kaunis ja menestyy kaikilla rintamilla.
Kommentit (29)
Joo, kirjoituksesi jo kertoo kaiken.. Et ole kaunis vaan ylimielinen määkivä akka. Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä tosiaan ihmissuhteiden kanssa mutta tuolla olemuksellasi kyllä on selkeän vahva yhtymä koko touhuun. Ketään ei kiinnosta tuollainen ilkimys joka laittaa itsensä muiden yläpuolelle. Kaunis ulkoa mutta ruma sisältä on kyllä ihan paska yhtälö ja se on se sinun ongelma.
Voisiko olla niin, ettei sinulla ole ystäviä sen takia, että et ole kovin mukavaa seuraa? En tunne sinua, mutta kannattaa harjoittaa pientä itsetutkiskelua tällä saralla. Oletko luotettava, empaattinen, miellyttävä ja positiivinen ihminen? Annatko toisille energiaa vai imetkö sitä heistä pois?
En ole ainakaan omissa työ- ja kaveripiireissä törmännyt keskuvertoa paremman näköisten ihmisten syrjintään. Porukoissa on kaikennäköisiä ihmisiä, mutta heitä yhdistävät yllä listaamani piirteet.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:25"]Naiset on kateellisia, yrittävät aina kiusata vaan. Kateutta se on. Suomalaiset ämmät. Yksin on parempi olla kuin kateellisten seurassa. On se rankkaa kun on kaunis ja menestyy kaikilla rintamilla.
[/quote]
Älkää nyt kaikkeen yhdistäkö kateellisuutta. On varmasti ihmisiä jotka eivät tykkää susta ihan persoonasi takia. Ei ulkonäkö oo tärkein. Ystävyydessä luottamuksen pitäisi eniten merkata.
Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tätä alotusta,tämähän on niin selvä provo.
Tän on värkännyt nyt todennäköisesti sellanen ihminen joka haluaisi olla jonkun kauniin naisen ystävä mut ei voi koska on niin kade ja
ilkeä selän takana.
Eihän ystävyydestä voi silloin tulla mitään jos
toinen yrittää tuhota toisen ihmisen.
Tiedän yhden tälläisen tapauksen.
Minä haluaisin olla kauniin ja menestyvän naisen ystävä. Minusta on myös mukavaa liikkua hyvän ystäväni seurassa, joka on kaunis, vaikka ei silti huomiotaherättävän kaunis.
Ehkä kilpailet jatkuvasti muiden naisten kanssa ja vertailet eivätkä he jaksa sellaista.
Joo sama, enkä ole koskaan saanut miehiäkään, koska harva uskaltaa lähestyä. Ja sitten tietysti pelkäävät että lähden muiden matkaan kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:31"]
Joo sama, enkä ole koskaan saanut miehiäkään, koska harva uskaltaa lähestyä. Ja sitten tietysti pelkäävät että lähden muiden matkaan kuitenkin.
[/quote]
Koita kasvaa aikuiseksi. Et ole saanut miestä, koska olet epäkypsä. Ehkä myös itsekäs
[/quote]
no en mä tiedä onko se kypsää hikeentyä tuolla lailla yhdestä hölmöstä provostakaan.