Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole ystäviä koska olen liian kaunis

Vierailija
27.02.2015 |

Naiset on kateellisia, yrittävät aina kiusata vaan. Kateutta se on. Suomalaiset ämmät. Yksin on parempi olla kuin kateellisten seurassa. On se rankkaa kun on kaunis ja menestyy kaikilla rintamilla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh! Minun paras ystäväni on ihan mielettömän kaunis, joka paikassa päät kääntyy katsomaan, enkä tosiaan ole hänen ainoa naispuolinen ystävänsä! Enkä itse ole minkään näköinen, ihan tavis. 

Et saa ystäviä, koska kuvittelet ulkonäkösi takia olevasi muita parempi. Mukavat ihmiset saa aina ystäviä, luonteesta riippumatta. 

Vierailija
2/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:25"]

Naiset on kateellisia, yrittävät aina kiusata vaan. Kateutta se on. Suomalaiset ämmät. Yksin on parempi olla kuin kateellisten seurassa. On se rankkaa kun on kaunis ja menestyy kaikilla rintamilla.

[/quote]

.. paitsi sosiaalisesti. Jotain olet jäänyt vajaaksi. Siksi sinulla ei ole ystäviä. Eikä tule ennenkuin käännät katseesi omasta navasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:31"]

Joo sama, enkä ole koskaan saanut miehiäkään, koska harva uskaltaa lähestyä. Ja sitten tietysti pelkäävät että lähden muiden matkaan kuitenkin.

[/quote]

Kokeile 6-10 v vanhempia, heillä on jo itsetuntoa. Meni itselläkin vähän aikaa tajuta, että missä mättää miessuhteiden osalta, kunnes tapasin pari vähän vanhempaa miestä.

Vierailija
4/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olet itteäs täynnä. Sellaisten ystävä kukaan halua olla. :D

Vierailija
5/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se ulkonäkö valitettavasti (joillakin) vaikuttaa. Joskuskin yliopistolla kuuntelin kun yksi kolmikymppinen muija puhui eräästä pitkästä ja hoikasta nuoremmasta opiskelijasta, että "onpas ylimielinen ihminen". Vaikkei ollut koskaan edes jutellut tälle. Itse totesin siihen,että minusta ihan mukavanoloinen. Siis ulkonäöstä tämäkin pullukka päätteli minkälainen ihminen on luonteeltaan. 

Vierailija
6/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva???

Vierailija
7/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:36"]

Joo sama, enkä ole koskaan saanut miehiäkään, koska harva uskaltaa lähestyä. Ja sitten tietysti pelkäävät että lähden muiden matkaan kuitenkin.

[/quote]

Kokeile 6-10 v vanhempia, heillä on jo itsetuntoa. Meni itselläkin vähän aikaa tajuta, että missä mättää miessuhteiden osalta, kunnes tapasin pari vähän vanhempaa miestä.

[/quote]

Eikä se ollut pelkkä ikä vaan myös menestys, mikä lisää itsetuntoa. Nuoremmat kun vasta aloittelevat työelämässä tai eivät edes ole siellä.

Vierailija
8/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:31"]

[/quote]

[/quote]
no enhän minä muita ole saanutkaan, kuin yli 10 vuotta vanhempia itseään täynnä olevia. Mutta lopulta en kelvannut niillekään. varmaan juuri tuon pelon vuoksi.

Vierailija
9/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudella ei ole mitään tekemistä ystävien saannin kanssa. Kun on tarpeeksi kauan ihmisen kanssa, ei enää näe ulkoista kaunetta vaan sen millainen ihminen on. Minulla on yksi todella kaunis ystävä. Mutta sitä tärkeämpää on hänen luonteensa, hän on mukava, fiksu ja realistinen. Ei näe omaa kauneuttaan arvona. Ymmärtää mikä elämässä on tärkeää. Siksi hänellä on ystäviä. Ja siksi hän on hyvin pärjäävä. 

Vierailija
10/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Kannattaisiko edes välillä vaihtaa sitä provon aihetta.

Vierailija
11/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:40"]

No kyllähän se ulkonäkö valitettavasti (joillakin) vaikuttaa. Joskuskin yliopistolla kuuntelin kun yksi kolmikymppinen muija puhui eräästä pitkästä ja hoikasta nuoremmasta opiskelijasta, että "onpas ylimielinen ihminen". Vaikkei ollut koskaan edes jutellut tälle. Itse totesin siihen,että minusta ihan mukavanoloinen. Siis ulkonäöstä tämäkin pullukka päätteli minkälainen ihminen on luonteeltaan. 

[/quote]

Minullekin on sanottu kauniista naisista muutaman kerran, että "onpa tyhmän näköinen", vaikka kyseisessä paikassa ei varmasti kovin tyhmiä ihmisiä voinut olla.

Vierailija
12/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys ei ole ulkonäöstä kiinni

Vierailija
13/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Koita kasvaa aikuiseksi. Et ole saanut miestä, koska olet epäkypsä. Ehkä myös itsekäs

Vierailija
14/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:31"] Joo sama, enkä ole koskaan saanut miehiäkään, koska harva uskaltaa lähestyä. Ja sitten tietysti pelkäävät että lähden muiden matkaan kuitenkin. [/quote] Kokeile 6-10 v vanhempia, heillä on jo itsetuntoa. Meni itselläkin vähän aikaa tajuta, että missä mättää miessuhteiden osalta, kunnes tapasin pari vähän vanhempaa miestä. [/quote] no enhän minä muita ole saanutkaan, kuin yli 10 vuotta vanhempia itseään täynnä olevia. Mutta lopulta en kelvannut niillekään. varmaan juuri tuon pelon vuoksi.

[/quote]

Taisivat sitten olla niitä pelkän ulkonäön takia suhteessa olevia, tai hauskaa pitäviä pikemminkin.

Vierailija
15/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ongelmaan auttaa terapia. Oppii suhtautumaan itsensää ja muihin arvostavasti. Sitten sa ystäviä ja voi löytää tasavertaisen parisuhteen

Vierailija
16/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja pari miespuolista entistä tuttavaa juurikin päättelivät naisen ulkonäöstä, että "nuokin ovat niin tyhmiä pissiksiä". Tuollaisten kommenttien takia ovatkin "entisiä tuttavia"

Vierailija
17/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:45"]

Ai niin ja pari miespuolista entistä tuttavaa juurikin päättelivät naisen ulkonäöstä, että "nuokin ovat niin tyhmiä pissiksiä". Tuollaisten kommenttien takia ovatkin "entisiä tuttavia"

[/quote]

Minulle sanoi yksi miespuolinen kaveri hyvästä naispuolisesta ystävästäni, että vaikuttaa bimbolta. Ulkonäön perusteella, vaikkei edes ole mikään viidakon tähtösen tyylinen.

Vierailija
18/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uakon. Koska itse kärsin samasta vaikka en omasta mielestäni ole mikään huippukaunis. Kuitenkin tuntuu että kateellisia riittää. Omassa elämässäni ei pitäisi olla kauhastii kadehdittavaa mutta näköjään monella menee vielä huonommin kun millään muulla ei selity se veemäisyys mihin naiset välillä kykenee. Joskus tulee mieleen että jos ystävät kohtelee näin niin miten sitten ne viholliset...

Vierailija
19/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vähän tuntuu ettei ystäviä juuri enää saa kukaan. Kellään ei ole kiinnostusta tutustua uusiin ihmisiin. Naiset etsii parisuhteen ja unohtaa ystävänsä. Saati sitten että tutustuisivat sinkkunaisiin saadakseen ystäviä. Useimmilla ihmisillä ehkä yksi hyvä ystävä ja loput tuttavia. Itse kun en juuri teknologiaa ja sos.mediaa harrasta niin aidot kontatkit kiinnostaisivat enemmän ja kyläilyt. Mutta jos kutsun uuden tuttavan kyläilemään niin katsovat vain oudosti.

Vierailija
20/29 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävänä pari todellista kaunotarta jotka ovat sisältäkin todella kauniita, ystävällisiä ja miellyttäviä, kuitenkin rehellisiä eikä mitään vietävissä olevia tyhmyreitä eli todellisia pakkauksia ja kyllä heillä on kavereita... Tietysti löytyy myös  kateellisia akkoja ja ennakkoluuloisia tyyppejä mutta kun pääsee paremmin tutustumaan niin harva kääntää selkänsä näille sen vuoksi että sattuvat olemaan kauniita. Mistä lie johtuu oma ongelmasi, uskon kyllä vahvasti että on nyt jostain muusta kyse kuin sun ulkonäöstäsi. Vaikutat vähän ylimieliseltä kyllä olettaessasi että olet niin kaunis että kaikki on vain kateellisia sulle? Olen minäkin näiden ystävieni kauneudesta kateellinen mutta se  ei tee niistä yhtään huonompia ystäviä, lähinnä ihailen heität kaikinpuolin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän