Jos katoaisit, kaipaisiko sinua kukaan?
Minua ei kaipaisi muut kuin TE-toimisto (ehkä ei sekään), vuokranantaja ja sähköntoimittaja.
Kommentit (32)
Laskuttajat ja perintätoimistot ei muut
Voi voi sua ressukkaa. Ja joulukin tulossa.
Ei kukaan jäisi kaipaaman. Olen sinut asian kanssa. Osin itse tarkoituksella erakoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan jäisi kaipaaman. Olen sinut asian kanssa. Osin itse tarkoituksella erakoitunut.
Sama täällä. Tavallaan ihanaa olla vapaa.
Kyllä perhe varmaan kaipaisi. Ainakin siinä vaiheessa kun tililtä loppuisi raha ja vaimon pitäisi tankata auto :-/
Ei kukaan henkilö, mutta viralliset tahot, kuten ylempänä mainitut laskuttajat jne.
Mieheni saattaisi huomata, kun kotihuolto ei pelaa. Työnantaja ehkä kaipailisi, kun kolmen ihmisen työt jäisi tekemättä, mutta ei osaisi yksilöidä kuka puuttuu.
Ei. Kukaan ei kaipaisi minua. Ehkä laskujen kerääjät. Muuten ei kukaan.
Vanhemmat ja pari sisarusta luultavasti jonkin verran noiden laskuttajien yms lisäksi. Työnantaja jäisi varmaan kaipaamaan työntekijää, mutta eiköhän siihen hommaan kelpaa moni muukin.
Kai ne lapset vähän kaipaisivat. Miehestä en tiedä.
Äiti saisi hepulikohtauksen jo saman päivän aikana, kun minusta ei illalla kuuluisi mitään. Äidillä on tapana soittaa kerran päivässä ja sanoa vielä hyvät yöt viestillä. Jos en ole käynyt Whatsapissa koko päivänä, kyselee missä olen ollut ja olenko kunnossa.
N28
Lapsi ja mies. Varmaan 1 kaverikin alkaisi jossain vaiheessa kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Äiti saisi hepulikohtauksen jo saman päivän aikana, kun minusta ei illalla kuuluisi mitään. Äidillä on tapana soittaa kerran päivässä ja sanoa vielä hyvät yöt viestillä. Jos en ole käynyt Whatsapissa koko päivänä, kyselee missä olen ollut ja olenko kunnossa.
N28
Aika rasittavaa.
Minusta saattaisi tulla Maunulan muumion tyylinen tapaus. Olen ihan yksin, kukaan ei käy tai soita. Ei ole työ- tai opiskelupaikkaa, ei mitään hoito- tai viranomaiskontaktia. Toinen vanhempi elää, mutta ei enää muista minua. Hieman huvittavaa, mutta myös surullista, ettei pian 15 v naapurinani ollut tunnista minua. Olen näkymätön ihminen.
Tuskinpa. Ehkä erääntyneet laskut pitäisi maksaa eikä sen jälkeen ostaa mitään.
Olen niin väsynyt tähän elämään enkä enää jaksaisi.
Pienistä tuloistani olen saanut vähän säästettyä, mutta nyt ne menee kaikki joulun myötä. Miniä laittoi lelulehdistä kuvia, mitä lapset haluaa. Ihan hyvä sekin ettei mitään turhaa osta.
Kyllähän minä noita rakastan, mutta kun rahat on vähissä.
No laskuttajat tosiaan kaipaisivat jossain vaiheessa. Ehkä lapsetkin, mutta aikaa siinä menisi.