Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos katoaisit, kaipaisiko sinua kukaan?

Vierailija
30.11.2021 |

Minua ei kaipaisi muut kuin TE-toimisto (ehkä ei sekään), vuokranantaja ja sähköntoimittaja.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki.

Koirat kaipaisi tasan siihen, että joku hoitaisi, lakkaisivat kaipaamasta heti toisen passaajan ilmaantuessa.

Vierailija
22/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti. Äiti kaipaisi jossain vaiheessa, mutta ei heti.

Töissäkin ihmeteltäisiin, mutta aika nopeasti saataisiin paikattua sekin, mitä teen. (Minulla on erityisosaamista, mutta en ole silti korvaamaton.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaipaisi. Minulla on ihana mies ja kolme teini-ikäistä lasta, vanhemmat, appivanhemmat, sisko, ystäviä, työkavereita ja tietenkin asiakkaat, jotka ovat minulle tärkeitä ja minä olen heille tärkeä. En voisi edes kuvitella erilaista elämää.

Vierailija
24/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ja viimeinen elossaoleva perheenjäsen, eli isäni, jäisivät kaipaamaan. Mutta en ole erityisen tärkeä kenellekään.

Vierailija
25/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinini. Ehkä.

Vierailija
26/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljasta.

Vierailija
27/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä katoaisin vaikka erämaahan, niin lapset ei kaipaisi mua ainakaan kolmeen vuoteen, mutta mun kisut ja mieheni tarvitsee mun apuani joka päivä.

Vierailija
28/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Moni toivoo katoamistani eikä jäisi kaipaamaan.

T: Rokottamaton

Vierailija
29/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elellyt nyt vuoden verran yksin. Kukaan ei ole soittanut.

Tuli tekstiviesti, mitä lapsenlapsi haluaa synttärilahjaksi. Ostin hänelle sen. Lahjapaketti haettiin parkkipaikalta ja sanottiin moikat. En nähnyt lasta.

Vierailija
30/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vanhempani, veljeni, poikaystäväni ja koirani. Luultavasti myös veljen poikaystävä ja ehkä yksi kaveri.

Vierailija
31/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kuukausiin ja silloinkin ensimmäinen yhteydenottaja luultavasti viranomainen.

Vierailija
32/32 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies alkaisi ihmettelemään jos ei muutamaan tuntiin saisi kiinni ja jos en lisäksi lastenkaan viesteihin vastaisi niin viimeistään illalla 18-19 aikaan alkaisivat huolestua. Toivottavasti soittaisivt poliisille jos ei 22 mennessä kuulu mitään ilman selityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän