Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus...

Vierailija
27.02.2015 |

Hankalaa...eikö? Olen n. 163 cm pitkä ja nyt on kertyny niinki paljon kiloja, ku 77. Ihan kamalaa. Haluaisin ainaki 15 kiloa pois mahdollisimman nopeasti. Osaisko joku neuvoa mulle hyvän ruokailuohjelman? Olen melko nirso, joten on ollu vähän haastavaa..esim. kalaa en pysty syömään missään muodossa. Ja suklaa on vaikein paikka pysyä erossa, kun on tottunut joku päivä syömään, joten oisko jtn vinkkejä suklaahimoon? Vihannekset jne. Ei tuo minkää nlaista helpotusta.. kiitos.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiharipillerit??

Vierailija
2/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos...
-ketjun aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty laihtumaan.

Vierailija
4/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku jännä liikuntaharrastus, mitä voisit itten innostua kunnolla.

Vierailija
5/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kauheesti apua tollasesta.

Vierailija
6/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä paha. Itse olen 159 cm ja kun aloitin vuoden alussa pudotuksen painoin 98.8! Ja olen vain vähän reilu 20.
Itse jätän herkut kauppaan ja ostan hedelmiä, sekä teen terveellisempää ruokaa, kotona liikun Wiin kanssa. Aika tehokkaan treenin voi tehdä wii fitnesin kanssa, sekä lets dance pelin kanssa!

Vierailija
7/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeile.

Vierailija
8/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös 20 v. Kiitos vinkeistä!

Vierailija
9/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon (sokeritonta) kaakaojauhetta ja vähän maitoa = suklaakastike. Sopii hyvin hedelmien kanssa. Eilen laitoin blenderiin 2 jäätynyttä banaania, vähän maitoa ja kanelia. Ihan helkatin hyvää. Suklaa sopii päälle. Jätskin makusta! Voi mennä pari kertaa et saa sille jätskikoostumuksen.

Vierailija
10/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:18"]

Kunnon (sokeritonta) kaakaojauhetta ja vähän maitoa = suklaakastike. Sopii hyvin hedelmien kanssa. Eilen laitoin blenderiin 2 jäätynyttä banaania, vähän maitoa ja kanelia. Ihan helkatin hyvää. Suklaa sopii päälle. Jätskin makusta! Voi mennä pari kertaa et saa sille jätskikoostumuksen.

[/quote]

Miksi ruuan pitäisi maistua "herkuilta" kuten jäätelölä? Osaatteko te läskit nauttia mistään muusta kun jäätelöstä ja muusta roskasta. Kohta varmaan annat lehtikaali-sipsi reseptin...

Vierailija
11/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei me läskit osata. Jos on makeanhimo suuri, nii sen takii näitä korvikevinkkejä. Huhhu mikä idiota...

Vierailija
12/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tummaa suklaata. Vähän terveellisempää. Syö säännöllisesti. Käy kävelyllä 3 kertaa viikossa. Reipasta kävelyä. 40-60min per päivä. Aloita tuolla vaikka.

Vierailija
13/16 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen tunnin liikkuminen ennen aamupalaa!

Vierailija
14/16 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jos kuukauden pyristelee reilusti väemmällä määrällä herkkuja, niin kohta ei niitä herkkuja enää niin paljon tee mieli. On tottunut toisenlaiseen ruokavalioon, niin on helpompi vastustaa kiusausta. Kokeilkaa! Ja helpoin tapa tälle on tietenkin, että jätätte ne herkut kaupan hyllylle...

Vierailija
15/16 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:24"]

No ei me läskit osata. Jos on makeanhimo suuri, nii sen takii näitä korvikevinkkejä. Huhhu mikä idiota...

[/quote]

Makeanhimo ei lähde makeaa syömällä.

Vierailija
16/16 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:31"]

Hei jos kuukauden pyristelee reilusti väemmällä määrällä herkkuja, niin kohta ei niitä herkkuja enää niin paljon tee mieli. On tottunut toisenlaiseen ruokavalioon, niin on helpompi vastustaa kiusausta. Kokeilkaa! Ja helpoin tapa tälle on tietenkin, että jätätte ne herkut kaupan hyllylle...

[/quote]

Ei vaadi edes kuukautta. Viikon kun kärvistelee ilman sokeria ja herkkuja niin helpottaa. Mutta vaatii sitten sen että ei syö oikeasti mitään makeaa. Tuollainen korvikekarkkien ja jätskien virittely johtaa väistämättä epäonnistumiseen, koska mitään oikeita muutoksia ruokavalioon ei tehdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi