Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi mekko on toisissa kuvissa sininen ja toisissa valkoinen

Vierailija
27.02.2015 |

hämmentävää

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen sen vako-kultaisena ja mies ja tytär sini-mustana, vaikka katsotaan samalta laitteelta vaikka miten päin. En saa sitä muuttumaan miksikään, siis sitä alkuperäistä kuvaa.

Vierailija
42/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:38"]

Se kuva Iltiksessä oli päivällä valko-kultainen, mutta ne on nyt vaihtaneet tilalle musta-sinisen kuvan..!!!

[/quote]

Höpö höpö, kun koko mekkoa ei edes valmisteta valko-kultaisena, vielä. Itse olen nähnyt kaikissa kuvissa, joka lehdessä, sekä muualla internetissä sini-mustana ja parilla eri laitteella. Ja kuten on selvinnyt, niin oikea väri on sini-musta. Valkoisenakin sitä myydään, mutta mustin pitsein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näen valko-kultaisena, sisko sinimustana :D

Vierailija
44/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValkoKultana näkee meidän koko 5-henkinen perhe, en pysty ymmärtämään miten joku näkee sen muuna värinä.

Vierailija
45/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:06"]

Mä olen nähnyt koko päivän tuon mekon vain sinisenä ja mustana. Menkää tarkistamaan näkö.

[/quote]

Mulla sama. Mekko on sinimusta, ollut koko päivän. Katsoin mekkoa Iltasanomien, Iltalehden tai mekon valmistajan sivuilta niin aina sinimusta. Yritin myös kääntää läppärin näyttöä valoa kohti ja pois valosta, laittaa kantta kiinni ja auki - mutta ei muutosta. Mekko on ja pysyy sinimustana.

Vierailija
46/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä taas näin saman kuvan aluksi selvän kulta-sinisenä ja nyt vain musta-sinisenä. Hauska ilmiö.

Vierailija
47/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:18"]

Siis mä en tajua tätä koko juttua, ihan sama miltä näytöltä, missä valossa ja missä tietokoneen asetuksissa sitä katson niin se on perkele sini-musta :D alkaa tuntua että koko maailma trollaa mua, ei kukaan voi nähdä tota valko-kultaisena.

[/quote] Mä en ymmärrä missä kohtaa ihmiset näkee tosaa MUSTAA! Siis puhdasta mustaa. Siinä on pelkästään valkoista ja kultaista, ja saattaa taittua myös siniseen ja ruskeaan. Mutta ei tummansiiseen tai mustaan.

Vierailija
48/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin screenshotin fbstä, kuvassa mekon päälle sotkettu paintilla sinistä ja mustaa. Mekko näyttää mulle sen alla valkokultaselta, muut kuvat näyttää useimmiten sinimustalta. Mites muilla? http://aijaa.com/pJAeRB

Vierailija
49/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:06"]

Mä olen nähnyt koko päivän tuon mekon vain sinisenä ja mustana. Menkää tarkistamaan näkö.

[/quote] Mene itse, eihän tuossa ole mitään tummaa, vaan hempeät valkoisen ja kulaisen sävyt.

Vierailija
50/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuvaa samasta kohdasta katsoen minä näen sen valko-kultaisena, samoin toinen poikani. Toinen poika taas näkee sen sinimustana.

Vierailija
51/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:18"]Siis mä en tajua tätä koko juttua, ihan sama miltä näytöltä, missä valossa ja missä tietokoneen asetuksissa sitä katson niin se on perkele sini-musta :D alkaa tuntua että koko maailma trollaa mua, ei kukaan voi nähdä tota valko-kultaisena.
[/quote]

Sama täällä paitsi että nään sen valko-kultaisena enkä käsitä teitä muita

Vierailija
52/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:16"]

Otin screenshotin fbstä, kuvassa mekon päälle sotkettu paintilla sinistä ja mustaa. Mekko näyttää mulle sen alla valkokultaselta, muut kuvat näyttää useimmiten sinimustalta. Mites muilla? http://aijaa.com/pJAeRB

[/quote]Valko-kultaiselta näyttää minullekin, en ole sinimustana nähnyt kertaakaan.

Vierailija
53/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on vaaleansini-kultainen

Vierailija
54/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaaleansininen mekko, jossa on ruskeat pitsit, näyttäis olevan tuossa kuvassa. Mutta tuo kuva on huomattavasti vaaleampi mitä lehtien kuvissa, joten siksi pitsi ei näy mustana. Lehtien kuvissa ja muualta katottuna aina näyttää voimakkaan siniseltä ja mustat pitsit.

Vierailija
55/55 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:28"]

[/quote]

Vaaleansininen mekko, jossa on ruskeat pitsit, näyttäis olevan tuossa kuvassa. Mutta tuo kuva on huomattavasti vaaleampi mitä lehtien kuvissa, joten siksi pitsi ei näy mustana. Lehtien kuvissa ja muualta katottuna aina näyttää voimakkaan siniseltä ja mustat pitsit.

[/quote]Ei ole vaaleampi, on sama kuva kuin lehdissä. Sun silmät temppuilee, sehän tän kohun idea onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi