Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipeä äiti ja 3viikkoinen vauva

Vierailija
20.02.2015 |

Eli minulla on ollut kolme päivää todella kipeä kurkku ja näyttäisi että kurkussa olisi ilmestynyt ehkä angiina kun siellä on jotain näppylöitä (en ole koskaan sairastanut sitä joten en voi tietää miltä näyttää/tuntuu). Ajattelin maanantaina mennä lääkäriin jos ei vaiva helpota. Kuumetta ei ole ainakaan vielä, tietty jos kuume nousee niin menen sitten viikonloppuna. Mietin että eikö sen pitäisi suojata vauvaa kun imetän? Muuten täysimetän mutta olen välillä joutunut antamaan vähän korviketta kun oma rintamaito ei riitä kokonaan mutta puhumme n. 120 ml määrästä korviketta päivässä. Vauva on 3 viikkoa vanha. Olen vain kovin huolissaan ettei vauva tule kipeäksi, räkää on ollut nenässä aika paljon mutta ei ole ollut kuumetta ja vauva on syönyt normaalisti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiinassa kurkkuun tulee sellaisia valkoisia läiskiä, joten jos sellaisia on niin tosiaan lääkäriin kannattaa mennä. Siitä lapsen sairastumisesta ei kannata etukäteen murehtia, koska ei se ole maailmanloppu jos sairastuukin. Nykyään on hyvät hoidot olemassa joten lapsi ei ole vaarassa vaikka sairastuisikin.

Vierailija
2/7 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa nyt niitä vasta-aineita noita sun tauteja vastaan, kun imetät. Ei huolta siis! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh no hyvä! kiitos vastauksista :)
Ne näppylät ovat jokapuolella kurkkua ja vähän niinku vaaleanoranssin värisiä joten siksi en osaa kunnolla epäillä angiinaa kunnolla kun olen myös lukenut että ne pilkut on valkoisia. Eniten niitä on kurkun takaseinässä(??) joten jos täällä on terveydenhoitajia tai lääkäreitä paikalla niin voisitte auttama diagnosoimaan mikä olisi kyseessä. Kielen päällä on myös todella paljon valkoista kerrosta ja korvatkin ovat vähän kipeät ja tule suht paljon nestemäistä vaikkua. Voisiko olla kyseessä normi flunssa?
Ap

Vierailija
4/7 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet, yritän tässä imettää samalla kun kirjoitan tänne :D
Ap

Vierailija
5/7 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva sai mun flunssan heinäkuussa 2kk iässä vaikka täysimetin eikä ole saanut tippaakaan korviketta. Ollut tähän 8kk ikään mennessä neljässä flunssassa. Olen ollut tosi ihmeissäni. Isosisko samalla reseptillä oli ekassa flunssassa 1,5 vuotiaana.

Vierailija
6/7 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetä vaan. Kyllä se riittää :)

Vierailija
7/7 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pestä kätesi jatkuvasti saippualla ja pitää huolta hygieeniasta, ettei pöpöt leviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän