Perjantain kunniaksi, kenen kanssa haluaisit paneskella?
Kommentit (191)
Yhtä nuorempaa miestä. Onnistuu ensi viikolla...
Vitun puhelimyyjien Essin, ei taida onnistuu kun en tiedä edes missä on
Haluaisin panna mun exäni kanssa koko illan ja yön, mutta ei taida onnistua! Prkl!!
En yhtään kenenkään. Inhottaa pelkkä ajatus kosketuksesta, saati siitä, että jonku tunkisi mulkkuaan sisääni.
Mistä päin maailmaa Jussi heruttaa? Jos koordinaatit natsaa, laitan viestiä tulemaan.
Teron, ja luultavasti onnistuukin ;)
Teron ja luultavasti onnistuukin ;)
Miehen kaverin ja kaverini miehen. Viikon päästä onnistunee toinen, tänään pitää keksiä muuta seuraa. Mies ei anna kuitenkaan.
Christian Grayn ;) ja ei onnaa..
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:01"]Mistä päin maailmaa Jussi heruttaa? Jos koordinaatit natsaa, laitan viestiä tulemaan.
[/quote]
Pohjoisesta
Sori, Jussi. Oikeassa olin, ei heru.
Antti Holman ja Wenthwort Miller! Mulla olisi ainakin teoreettinen sauma, toisin kuin palstamammoilla ;)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:10"]Sori, Jussi. Oikeassa olin, ei heru.
[/quote]
Sitä vähän epäilinkin, mutta vähän säikäytti kun tuli muu viesti melkein heti, kun laitoin paikan :D
Tylsästi vaimon. Ja mikä vielä tylsempää, se ei onnistu tänään, koska kuukautiset.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:01"]Mistä päin maailmaa Jussi heruttaa? Jos koordinaatit natsaa, laitan viestiä tulemaan.
[/quote]
Pohjoisesta
[/quote]
Mistä päin pohjoista? Mulle kyllä kelpais yks Jussi ;)
Fuckbuddyni kans. Ja eiköhän onnistu. Jos ei tänään, niin viimeistään huomenna. ;)
Puken, vaan ei onnistu koska molemmat varattuja :(
Nyt just kiinnostaisi Daniel Craig.