Perjantain kunniaksi, kenen kanssa haluaisit paneskella?
Kommentit (191)
Rakastajani, mutta ei onnistu. Kumpikin oman perheensä luona. Onneksi eilen onnistui :)
Puolison siskontytön. Vaikka näemme, tuskin tulee tapahtumaan mitään. Ainakaan tänään. Jokin pieni väre meidän välillä kyllä on... Jos ei olisi sukulais- eikä suhderasitteita, epäilisin häntä kiinnostavan mutta ujouttaan on millainen on ;)
Vaimon kanssa haluaisi, mutta todennäköisyys sille on 10 % luokkaa.
Mun espanjalaista miestä. Sain viimeksi tiistaina, kun Barça voitti (enkä ole se, joka vietteli oman espanjalaisen miehensä). Nyt tekis mieli lisää. Luultavasti saan, mieheni tuntuu olevan aina valmiina :)
Jopen kanssa. Ei taida tänään onnistua, veikkaan että vaimo vetäisi ryytimaan nekkuun.
Poikaystäväni kanssa. Asuu ulkomailla joten ei onnaa.
Jonkun miehekkään blondin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:50"]
Puolison siskontytön. Vaikka näemme, tuskin tulee tapahtumaan mitään. Ainakaan tänään. Jokin pieni väre meidän välillä kyllä on... Jos ei olisi sukulais- eikä suhderasitteita, epäilisin häntä kiinnostavan mutta ujouttaan on millainen on ;)
[/quote]
Hyi hiton hiton hitto! Mullakin oli sellainen sukulaisäijä, joka kuvitteli pälyilyäni pelkäksi ujoudeksi kun kauhuissani tarkistin valuuko sillä vanhaalla irstaalla käyrällä taas kuola suupielestä. Kun ei saanut vastakaikua, yritti tuhota koko elämäni. Avokämmenellä olisi pitänyt vedellä. Tyydyin vaan toteamaan, että sietää olla ihmisiksi tai löytää itsensä rosiksesta.
Ota vinkistä vaari: anna tytön olla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:21"]
Kiira Korpi. Aamuin illoin, päivin öin. Myös Miranda Kerr maistuis.
- Mies
[/quote]
Jessica Alba. Uhhhhhhh....
- sama
Pasin. Haluaisin ottaa uusiksi parin viikon takaisen yhteisen yön ;)
Alyssa Milano olisi aikasta kuuma tapaus nähdä alla, päällä, edessä kontillaan jne....
ANNELI.A :) JA EI VIELÄ, MUTTA EHKÄ KESÄLLÄ
En kenenkään. Seksi vaan sattuu. Luulen että joudun silti naida omaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:51"]
Vaimon kanssa haluaisi, mutta todennäköisyys sille on 10 % luokkaa.
[/quote]
Eiks nyt tolla prosentilla oo ihan mahdollista? Paat vaan kaiken viehätysvoimasi peliin.
Mulla on mielessä oma rakas mies ja kyllä se on ihan mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:47"]Mulle kelpais Neymar Jr ja ei onnistu.
[/quote]
Sama täällä!
Salarakastani haluaisin. Mutta kotona perheen kanssa taas oltava...
Keravan misun kanssa, jos laivalla sit
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:44"]Tero on siis horo
[/quote]
Todellakin, sitä panee kaikki.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:01"]En yhtään kenenkään. Inhottaa pelkkä ajatus kosketuksesta, saati siitä, että jonku tunkisi mulkkuaan sisääni. [/quote] Ihme frigidi.
[/quote]Mun mielestä erittäin tervejärkinen ihminen. Olen täysin samoilla linjoilla.
[/quote]
Terve ihminen rakastaa seksiä
[/quote]
Terve ihminen rakastaa HYVÄÄ seksiä