Upein suomalainen keski-ikäinen blondi?
Kaisa Liski, Jutta Gustafsberg, Susanna Penttilä, Anne Kukkohovi, Supermarjo, Raxu Lignell vai joku muu?
Kommentit (34)
https://instagram.com/p/yILPG6icg9/?modal=true&utm_source=partner&utm_medium=embed&utm_campaign=photo Susanna penttilä.. näyttää paremmalta kuin puolet nuoremmat.
Jos noista valitsen, niin Anne Kukkohovi ilman muuta, on tyylikäs ja normaalivartaloinen, kaunis nainen. En tykkää leikellyistä, halvan näköisistä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:37"]
Jos noista valitsen, niin Anne Kukkohovi ilman muuta, on tyylikäs ja normaalivartaloinen, kaunis nainen. En tykkää leikellyistä, halvan näköisistä.
[/quote]Anne Kukkohovilla on silikonit, että on ainakin sen verran leikelty. Mun ystävä, 52 v on huikeen hyvännäköinen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:37"]
[/quote]Anne Kukkohovilla on silikonit, että on ainakin sen verran leikelty. Mun ystävä, 52 v on huikeen hyvännäköinen.
[/quote] On itse sanonut lehtihaastattelussa, että on maltilliset hiustenpidennykset välillä ja on kohottanut hieman rintoja.
Upea blondi ja keski-ikäinen suomalainen eivät kuulu samaan lauseeseen...
Yks Pia, mun vanha koulukaveri. Se näyttää sellaselta Charlize Theronin ja Michelle Pfeifferin sekotukselta, jossa ripaus Marilyn Monroeta. Ikää vähän vaille 50.
Näistä muutamat ei kyllä ole mtn keski-ikäisiä..
Mutta omaan makuuni kauniita ovat mm. Kaisa Liski, Katariina Kaitue, Leena Sarvi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:37"]
[/quote] On itse sanonut lehtihaastattelussa, että on maltilliset hiustenpidennykset välillä ja on kohottanut hieman rintoja.
[/quote]
Ei kyllä uskoisi, että tuollaisessa luiruletissä on pidennykset. Mahtaa olla luonnostaan melkoinen hiirenhäntä hänellä.
Kaisa Liski on kyllä todella kaunis. Mielettömän upeat silmät ja hymy.
Kaisa!