Olen nyt saanut totaalisen tarpeekseni!!!
Röökiä ahkerasti vetävä NAAPURINI käy ainakin KYMMENEN kertaa päivässä RÖÖKILLÄ. Ja mitä vielä: hänellä on AINA SAMAT RYTKYVAATTEET.
Eikö hän tee MITÄÄN elämällään??
Tarvitseeko minun TODELLA sietää tuollaista näkyä silmissäni??
En maksa vuokraa saadakseni katsoa PATALAISKAA, TYYLITAJUTONTA RÖÖKIN VETÄJÄÄ.
Nyt riitti minulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:23"]Röökiä ahkerasti vetävä NAAPURINI käy ainakin KYMMENEN kertaa päivässä RÖÖKILLÄ. Ja mitä vielä: hänellä on AINA SAMAT RYTKYVAATTEET.
Eikö hän tee MITÄÄN elämällään??
Tarvitseeko minun TODELLA sietää tuollaista näkyä silmissäni??
En maksa vuokraa saadakseni katsoa PATALAISKAA, TYYLITAJUTONTA RÖÖKIN VETÄJÄÄ.
Nyt riitti minulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Käy panee sitä.
Minuako tarkoitat? Anteeksi, olen ollut vapaalla koko viikon ja juuri lähdössä töihin. Saatan kyllä käydä vielä tupakalla ennen kuin lähden.
Sorry, oon ollu sairaana niin siks samat kotivaatteet :S koita jaksaa, kyllä se siitä ap!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:29"]
Minuako tarkoitat? Anteeksi, olen ollut vapaalla koko viikon ja juuri lähdössä töihin. Saatan kyllä käydä vielä tupakalla ennen kuin lähden.
[/quote]
HAISTA sinä PASKA, tämä on JOKAPÄIVÄISTÄ toimintaa, VIIKOSTA TOISEEN!!!!!!
Ilmoitat hänet johonkin stailausohjelmaan. Ryysyläisestä tyylikkääksi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:32"]
Sorry, oon ollu sairaana niin siks samat kotivaatteet :S koita jaksaa, kyllä se siitä ap!
[/quote]
HAISTA sinä PASKA, tämä on JOKAPÄIVÄISTÄ toimintaa, VIIKOSTA TOISEEN!!!!!!
Ap, ei sinunkaan elämänsisällössä paljoa kehumista ole jos ehdit kerta kokoajan kyttäämään naapuria :---D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:36"]
Ilmoitat hänet johonkin stailausohjelmaan. Ryysyläisestä tyylikkääksi.
[/quote]
Miksi MINUN täytyy tehdä se????? VOIMANI ovat jo EHTYNEET!!!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:39"]
Ap, ei sinunkaan elämänsisällössä paljoa kehumista ole jos ehdit kerta kokoajan kyttäämään naapuria :---D
[/quote]
Haista sinä PASKA!! MINUN on valitettavasti TULTAVA päivittäin KOTIIN pitämään HUOLTA lemmikkieläimestäni!!! Ja SATUN katsomaan PÄIVITTÄIN ulos IKKUNASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitä sä teet ku ehit tästä stressata? Mun kämppään tuleva pilven döfä on toki perseestä mut emmä raivoo täällä
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:52"]
Mitä sä teet ku ehit tästä stressata? Mun kämppään tuleva pilven döfä on toki perseestä mut emmä raivoo täällä
[/quote]
Ole SINÄ luuseri HILJAA!!!!!!!!!!!!!!
Apua! Tarkotat varmaan mua? Mulla on omat tupakalle meno vaatteet, koska en halua, että käyttö vaatteet alkaa haista.
MÄ oon PYRKINY vähentää mut en TÄNÄÄN koska TÄNÄÄN muukin kuin SÄÄ on MÄRKÄÄ!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:14"]
Apua! Tarkotat varmaan mua? Mulla on omat tupakalle meno vaatteet, koska en halua, että käyttö vaatteet alkaa haista.
[/quote]
SHUT the FUCK FUCKING UP!!!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:23"]Röökiä ahkerasti vetävä NAAPURINI käy ainakin KYMMENEN kertaa päivässä RÖÖKILLÄ. Ja mitä vielä: hänellä on AINA SAMAT RYTKYVAATTEET. Eikö hän tee MITÄÄN elämällään?? Tarvitseeko minun TODELLA sietää tuollaista näkyä silmissäni?? En maksa vuokraa saadakseni katsoa PATALAISKAA, TYYLITAJUTONTA RÖÖKIN VETÄJÄÄ. Nyt riitti minulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/quote] Käy panee sitä.
[/quote]
En VARMASTI pane tuollaista HUNSVOTTIA!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:39"]
[/quote]
Haista sinä PASKA!! MINUN on valitettavasti TULTAVA päivittäin KOTIIN pitämään HUOLTA lemmikkieläimestäni!!! Ja SATUN katsomaan PÄIVITTÄIN ulos IKKUNASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Minkin menen päivittäin töiden jälkeen kotiin. Onko siinä jotain erikoista?
Olisitpa ap täällä. Röökiä palaa ja ihan kohta haen keppanaa. Savuja ei nyt ole mutta jos tarjoot niin kelpaa.
EI sinun tarvitse katsoa tuollaista LUUSERIA silmissäsi!!!!! YRITÄ jaksaa ennen kuin asiat LUTVIUTUVAT!!