Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä arvosanan annat itsellesi vanhempana?

Vierailija
20.02.2015 |

Missä olet mielestäni onnistunut ja missä epäonnistunut? 

Minä 7. Itse mielestäni hellin lapsia paljon ja luulen, että olen heille tässä mielessä tarjonnut perusturvallisuutta, mutta huonoa ehdottomasti minussa on se, että yleensä (tai lähes aina) meillä tehdään lasten kanssa niitä asioita, jotka itse koen jollakin tavalla mielekkääksi (esim. luen lapsille paljon, leivotaan ym). Hipat, ulkona värjöttely ym. lasten mielestä hauskat leikit on itselle kyllä pahin painajainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Ei missään nimessä enempää saa tämä kaksosten kasvattaja. Olen patalaiska äiti mitä tulee "leikkimiseen ja laulamiseen".

Vierailija
2/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 täälläki.
Laiska äiti jonka kaikki aika menee yleensä eläinten parissa.. toki lapsikin on mukana hommissa.

hellittelen halailen ja pussailen ja leikin kyllä. Mutta olen liian kiireinen :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8+
Rakastan lapsiani älyttömästi ja osoitankin sen heille sanoin ja teoin; halaan, pussaan ja pidän lähellä. Huolehdin, että saavat terveellistä ravintoa sekä riittävästi unta, on puhtaat ja ehjät vaatteet, hygieniasta olen tarkka ja muutenkin meillä arki on sujuvaa ja turvallista. En käytä lasten läsnäollessa alkoholia enkä tupakoi.
MUTTA, olen temperamenttinen ja huudan liikaa. Hermostun monesti liian helposti ja pikkuasioista. Pyydän kyllä jälkikäteen anteeksi, mutta kuitenkin jää harmittamaan.

4/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla ihan täysi 10

Vierailija
5/5 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 7½, ja sillä kasvatuksella esikoisesta tuli lähes kympin nuori aikuinen, joten luottavaisin mielin olen nuorempienkin suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi