Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia hybridi-autosta?

Vierailija
27.02.2015 |

onko kellään? jos on, niin merkki, malli, plussia, miinuksia yms.

kiitos

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut Huyndai Ioniq Hybrid, autossa on paljon hyvää. Kysyin suoraan Hyundailta tuosta moottorin kestosta, kuulemma osat on tehty kestämään jatkuvaa sammuttelua ja käynnistystä.

Vierailija
62/64 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSTAKO HYBRIDIÄ TAI SÄHKÖAUTOA. 3 vuotta sitten ostin käytetyn, 2014, Kia Optima 2.0 hybridin. Auto hyytyi tielle ja auto korjaamolle. Rintajouppin mukaan auton tekniikka on niin vanhaa, että hybridi-akkuun ei löydy enää varaosia. Jos löytyisi, kennot maksaisivat 7.800e.

Kia Finland taas pahoitteli asiaa ja kertoi, että uusi akusto kennoineen tulee maksamaan 20.000e.

2014 vuoden auto siis korjauskelvoton.

Pahaa tekee, kun näkee hybridejä js sähköautoja. Tulevaisuus on aika surullinen

Minulla on siis pihassa 15.000 arvosta romurautaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:03"]

Olin viime kesänä autokaupoilla ja mietin Toyotan hybridin ja Hondan "tavallisen" auton välillä. Kun sitten kysyin kuinka kauan ne hybridin moottorit kestävät, ei koko autokaupasta löytynyt yhtäkään ihmistä, jolla olisi ollut mitään hajua mikä hybridi edes oikeasti on. Että näin Suomessa.

Tuo nyt ei ole mitään ihmeellistä... autokauppiaat ei ylipäätään tunne autoja joita myyvät.

Itse en hybridiä ostaisi... hybridin rahallinen hyöty on hyvin minimaalinen jos sitä on ollenkaan.

No riippuu varmaan hybridistä. Mulla on bensa/kaasuhybridi. Biokaasulla ajaa 100 km/5kg kaasua, joka on euroissa noin 8€. Tämä siis lähinnä kaupunkiajoa, itse auto ei maksanut bensa-autoa enempää. Eipä tule juuri bensaa tankattua.

Vierailija
64/64 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut Huyndai Ioniq Hybrid, autossa on paljon hyvää. Kysyin suoraan Hyundailta tuosta moottorin kestosta, kuulemma osat on tehty kestämään jatkuvaa sammuttelua ja käynnistystä.

Auto on monin tavoin hyvä, mutta kulutus kaupunkiajossa yllättävän iso - toisena vanha 1.6 megane ja se syö vähemmän.