Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauskempaa ilman lapsia ketjusta tuli mieleen

Vierailija
27.02.2015 |

perinteisiksi lasten asioiksi mielletyt hauskuudet ovat tosiaan olleet hauskempia ilman lapsia. Olemme tuttavapariskunnan kanssa olleet mm. Aikuisten pallomeressä, huvipuistossa, pullkamäessä ja kaiken kruununa vietimme aikuisten joulua, johon tilasimme random joulupukin. Voitte uskoa, että silloin oli myös pukilla hauskaa. 

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotitteko pukin känniin?

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
2/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:44"]

Juotitteko pukin känniin?

Minkä ikäisiä olette?

[/quote]

ei juotettu, ollaan 42-46- vuotiaita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool

Vierailija
4/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tämän asian vakuuttelu on jotenkin alleviivaavaa...

Vierailija
5/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään teidän porukasta lapsia?

Vierailija
6/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:54"]

[/quote]

meitä on kuuden porukka. Meillä ei ole lapsia, toisen pariskunnan miehellä on aik. suhteesta 16vuotias tytär, joka oli tämän joulun äidillään ja asuu siellä muutenkin, kolmannella pariskunnalla on aikuinen lapsi, joka asuu ulkomailla ja oli joulun siellä oman perheensä kanssa. Nyt vaan sattui, että heillä oli lapseton joulu

Vierailija
7/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletan, että suurin osa ihmisistä, perheellisistä ei edes tiedä mitä lapsettomat tekevät. Kun täältäkin saa lukea, että tuijotamme yksin telkkaria, pubissa tyhjää tuoppia ja notkumme taksijonoissa. Tässä vähän ajatuksia herättävää ajateltavaa. Ei muuta.

Vierailija
8/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:57"]

[/quote]

meitä on kuuden porukka. Meillä ei ole lapsia, toisen pariskunnan miehellä on aik. suhteesta 16vuotias tytär, joka oli tämän joulun äidillään ja asuu siellä muutenkin, kolmannella pariskunnalla on aikuinen lapsi, joka asuu ulkomailla ja oli joulun siellä oman perheensä kanssa. Nyt vaan sattui, että heillä oli lapseton joulu

[/quote]

Mistä tiedät sitten, että on hauskempaa, kuin lasten kanssa?

Vierailija
9/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Onko tuo "lapsellinenkin" pariskunta sitä mieltä kaikki on hauskempaa ilman lapsia?

Oletteko itse kokeilleet näitä juttuja lasten kanssa? Jos ette puolisonne kanssa ylipäätään pidä lapsista ymmärrän tietysti ettei mikään lasten kanssa puuhaaminen ole teistä mukavaa.

Vierailija
10/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

siitä, että olen tehnyt näitä kaikkia myös lasten kanssa. Paitsi samaan pallomereen ei saanut mennä. Olen viettänyt kummilasteni ja sisarusten lasten seurassa useita jouluja, ollut pulkkamäessä ja huvipuistossa. 

Vierailija
11/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:54"]

[/quote]

Oletan, että suurin osa ihmisistä, perheellisistä ei edes tiedä mitä lapsettomat tekevät. Kun täältäkin saa lukea, että tuijotamme yksin telkkaria, pubissa tyhjää tuoppia ja notkumme taksijonoissa. Tässä vähän ajatuksia herättävää ajateltavaa. Ei muuta.
[/quote]

Herätti lähinnä säälin tunteen.

Vierailija
12/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lasten kanssa tekeminen/oleminen on hauskaa juuri siitä syystä, että lasten suuri nautinto saa itseni todella iloiseksi ja hyvälle tuulelle pitkäksi aikaa. Lapsettomien ja lapsista ei niin tykkäävien on varmasti vaikeaa ymmärtää tätä.

Vierailija
13/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

Onko tuo "lapsellinenkin" pariskunta sitä mieltä kaikki on hauskempaa ilman lapsia?

Oletteko itse kokeilleet näitä juttuja lasten kanssa? Jos ette puolisonne kanssa ylipäätään pidä lapsista ymmärrän tietysti ettei mikään lasten kanssa puuhaaminen ole teistä mukavaa.

[/quote]

en ole kysynyt, mutta heillä sattuu olemaan tällainen elämäntilanne ja halusivat viettää yhdessä aikuisten joulun. Olemme olleet usita useita vuosia juhlapyhiä lasten seurassa, kummilapset ja sisarusten lapset. Ensi jouluna aikuinen kummipoikamme tulee todennäköisesti meille, joten onko ne sitten jo aikuisten juhlat? Kyllä minä lapsista tykkään, mutta onhan se melkoisen erilaista ja minusta hauskempaakin olla hulluttelemassa aikuisten kesken pallomeressä. 

Vierailija
14/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:54"] Musta tämän asian vakuuttelu on jotenkin alleviivaavaa... [/quote] Oletan, että suurin osa ihmisistä, perheellisistä ei edes tiedä mitä lapsettomat tekevät. Kun täältäkin saa lukea, että tuijotamme yksin telkkaria, pubissa tyhjää tuoppia ja notkumme taksijonoissa. Tässä vähän ajatuksia herättävää ajateltavaa. Ei muuta. [/quote] Herätti lähinnä säälin tunteen.

[/quote]

miksi? Onko omassa elämässä jotain pielessä, jos pitää sääliä?

Vierailija
15/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

siitä, että olen tehnyt näitä kaikkia myös lasten kanssa. Paitsi samaan pallomereen ei saanut mennä. Olen viettänyt kummilasteni ja sisarusten lasten seurassa useita jouluja, ollut pulkkamäessä ja huvipuistossa. 
[/quote]

Mutta et omien, siinä on vissi ero.vapaaehtoisesti lapseton ei tiedä millaista on kun on OMIA lapsia, et voi todellakaan verrata kummilapsiin. Mä taas olen ollut myös lapseton ja pitänyt hauskaa ystävien kanssa mutta mikään ei voita omia lapsia.

Vierailija
16/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:54"] Musta tämän asian vakuuttelu on jotenkin alleviivaavaa... [/quote] Oletan, että suurin osa ihmisistä, perheellisistä ei edes tiedä mitä lapsettomat tekevät. Kun täältäkin saa lukea, että tuijotamme yksin telkkaria, pubissa tyhjää tuoppia ja notkumme taksijonoissa. Tässä vähän ajatuksia herättävää ajateltavaa. Ei muuta. [/quote] Herätti lähinnä säälin tunteen.

[/quote]

miksi? Onko omassa elämässä jotain pielessä, jos pitää sääliä?
[/quote]
Ei, mä vaan olen empaattinen ja tulen surulliseksi kaltaistesi ihmisten elämänlaadusta.

Vierailija
17/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:00"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:57"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:54"] Onko kenelläkään teidän porukasta lapsia? [/quote] meitä on kuuden porukka. Meillä ei ole lapsia, toisen pariskunnan miehellä on aik. suhteesta 16vuotias tytär, joka oli tämän joulun äidillään ja asuu siellä muutenkin, kolmannella pariskunnalla on aikuinen lapsi, joka asuu ulkomailla ja oli joulun siellä oman perheensä kanssa. Nyt vaan sattui, että heillä oli lapseton joulu [/quote] Mistä tiedät sitten, että on hauskempaa, kuin lasten kanssa? [/quote] siitä, että olen tehnyt näitä kaikkia myös lasten kanssa. Paitsi samaan pallomereen ei saanut mennä. Olen viettänyt kummilasteni ja sisarusten lasten seurassa useita jouluja, ollut pulkkamäessä ja huvipuistossa.  [/quote] Mutta et omien, siinä on vissi ero.vapaaehtoisesti lapseton ei tiedä millaista on kun on OMIA lapsia, et voi todellakaan verrata kummilapsiin. Mä taas olen ollut myös lapseton ja pitänyt hauskaa ystävien kanssa mutta mikään ei voita omia lapsia.

[/quote]

samoin voisin kertoa, että et tiedä mitä on olla 40-vuotiaana lapseton, aivan eri asia kuin alle 30-vuotiaana. Ihminen kasvaa ja kehittyy. Kerroin vain oman mielipiteeni, en kai minä omista lapsista mitään tiedäkään, kun sellaisia ei ole :D

Vierailija
18/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:59"]

[/quote]

[/quote]

Niin ja meidän elämä on aivan käsittämättömän helppoa! Rahaa on kuin roskaa vaikka mehän ei tehdä mitään järkevää koskaan, me vaan rentoudutaan ja tuijotetaan omaa napaa, jne jne...

Vierailija
19/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:07"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:54"] Musta tämän asian vakuuttelu on jotenkin alleviivaavaa... [/quote] Oletan, että suurin osa ihmisistä, perheellisistä ei edes tiedä mitä lapsettomat tekevät. Kun täältäkin saa lukea, että tuijotamme yksin telkkaria, pubissa tyhjää tuoppia ja notkumme taksijonoissa. Tässä vähän ajatuksia herättävää ajateltavaa. Ei muuta. [/quote] Herätti lähinnä säälin tunteen. [/quote] miksi? Onko omassa elämässä jotain pielessä, jos pitää sääliä? [/quote] Ei, mä vaan olen empaattinen ja tulen surulliseksi kaltaistesi ihmisten elämänlaadusta.

[/quote]

Siis miksi ihmeessä? Jos itse olen tyytyväinen elämääni ja sen sisältöön, niin älä sinä murehdi. Eikö se ole outoa? En minäkään voi mutehtia kaikkia muita, jotka elävät eri tavalla kuin minä. Olen itse myös hyvin empaattinen, mutta ymmärrän myös erilaisuutta. Se on rikkaus.

Vierailija
20/78 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:07"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:54"] Musta tämän asian vakuuttelu on jotenkin alleviivaavaa... [/quote] Oletan, että suurin osa ihmisistä, perheellisistä ei edes tiedä mitä lapsettomat tekevät. Kun täältäkin saa lukea, että tuijotamme yksin telkkaria, pubissa tyhjää tuoppia ja notkumme taksijonoissa. Tässä vähän ajatuksia herättävää ajateltavaa. Ei muuta. [/quote] Herätti lähinnä säälin tunteen. [/quote] miksi? Onko omassa elämässä jotain pielessä, jos pitää sääliä? [/quote] Ei, mä vaan olen empaattinen ja tulen surulliseksi kaltaistesi ihmisten elämänlaadusta.

[/quote]

Mikä lapsettoman elämässä aiheuttaa surua ja sääliä? Mä voin ainakin kertoa että täysin turhaan haaskaat voimavarojasi siihen, keskitä säälisi johonkin joka sitä tarvitsee :) 

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi