Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako mennä uimahallille kahden lapsen kaa???

Vierailija
12.09.2006 |

Lapset 11kk ja 3v. Kuopus ei kävele. Molemmat pitävät vedestä.

Iltapäiväksi pakko keksiä tekemistä!!!!

Onko kukaan käynnyt kahden pienen kaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti itse. Ei ole kivaa joutua juoksentelemaan sylivauvan kanssa kolmevuotiaan perässä, jos tämä ryntää juoksuun kohti syvää aikuisten allasta.

Mutta jos ko. uimahallissa on hyvä, matala taaperoallas ja esikoinen tottelevaista sorttia, niin menkää ihmeessä. Varaa vauvalle joku alusta, jolle voit laskea hänet hetkeksi suihkussa. Esikoiselle voit kokeilla vaikka tarrasukkia jalkaan, ettei liukastu - toimivat märkinäkin.

Vierailija
2/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä Mäkelärinteen uimahallissa on kiva olla kahden pienten kanssa.

Ehkä myös Itäkeskuksessa.

Pitää olla lämmin ja tarpeeksi iso allas, missä molemmat viihtyvät - ei ole kiva juosta isomman perässä ja kantaa pienempä

Vierailija
4/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaa ainakin yrittää jo kotona jutella siitä, että uimahallissa ei juosta. Olen nähnyt joillain taaperoilla liukuestesukkia jalassa, en tiedä auttaisivatko liukkailla kaakeleilla.

Itse olen käynyt aika ahkerasti kolmen kanssa uimassa, tosin yksi osaa jo jotenkuten uida. Nykyään osaavat jo ihan hienosti käyttäytyä (siis ei juosta, osaavat painaa itse suihkunapista tms). Meillä myös halli on aivan yliveto lapsiperheille, lämpimät altaat ihan pienille ja vähän isommille vierekkäin.

Vierailija
5/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydään prismassa mieluummin blääääh

t.ap

Vierailija
6/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos siellä on avanto jonne voit hypätä ja ....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi